RSS
Dabar yra Pir Rgs 01, 2014 22:57:36

Visos datos yra UTC + 1 valanda [ DST ]



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 251 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Rgs 18, 2011 22:56:40 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 24, 2010 8:59:08
Pranešimai: 396
Stilius: XC
Nujauciu, kad zinai atsakymus pats - jei siaip niekaip nesiruosi, tai ta savaite nieko nepades. Pasirupink, kad netruktu angliavandeniu varzybu diena, ir mink savo tempu, kuriuo vazinejai iki siol.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 19, 2011 8:02:51 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Pir Spa 04, 2010 17:17:17
Pranešimai: 556
Miestas: Vilnius
Stilius: XC
Valink kiek kojos neša. :) Ignalinoje 3sav dviračio nemynęs startavau. Nenumiriau, bet buvo sunkiau,negu reguliariai, kad ir 2 kartus į savaitę išmint kur nors. Per savaitę tai plentu gali pavažinet stipriau - padeda.

_________________
labadiena


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 19, 2011 10:03:16 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2009 21:20:57
Pranešimai: 237
Stilius: XC
as vilniuj du ratus myniau beveik be pasiruosimo, nenumiriau ir dar per vidury atvaziavau sporto grupej, bet nemanau kad labai sveika.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 19, 2011 11:28:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Gru 19, 2005 20:16:53
Pranešimai: 1883
Miestas: Kaunas
Stilius: All round
Paskutinę savaitę prieš varžybas gali tik pailsėti arba pavargti. Bet treniruotis jau vėlu, važiuosi ant to ką turi. Ramiai pavažinėk, kad nepervargtum, paskutines dienas pailsėk ir stovėk starte gerai pailsėjęs su šviežiom kojom.

_________________
Kauno MTB XC Taurė rugsėjo 5-6-7 d.
Dviratų MTB 12/6h lenktynės 2014 rugsėjo 14 d.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 19, 2011 13:10:52 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Pir Lie 26, 2010 19:27:39
Pranešimai: 577
Stilius: XC
Nežinau kaip kitiem, bet man padeda ne poilsis paskutinėm dienom, o geras miegas ir maistas (ne tik prieš varžybas) + priešpaskutinę dieną lengva treniruotė plente 120-130 pulsu apie 1-2 valandas, o paskutinę dieną prieš varžybas 5km beveik maksimaliu tempu (apie 85-90%) po vieną atskirai, arba kitas variantas - grupėje keičiantis paskuj automobilį apie 15min., poto labai lengvom pavarom prasisuki porą minučių, tada vėl ramiai pasivažinėji apie 10-15min., kad pailsėt, tada sunkiausiom pavarom prasisuki kokius 5km (bet su ne didesniu kaip 145 pulsu) ir vėl pusvalandį ramiai pasivažinėji ir namo. Na o jeigu daugiadienės, tada aišku paprastos ramios treniruotės paskutinėm dienom ir viskas. Bet čia kiekvienam skirtingai, kaikuriem gal po tokios treniruotės kitą dieną net mint nesinorės, bet man asmeniškai tai labiau padeda nei kelių dienų poilsis :roll: ir šiaip, ten ilsėtis paskutinėm dienom nelabai išeina, nes plento sezono metu tų varžybų labai daug būna, tai neliktų laiko kada treniruotis. Ir jeigu turi plentinuką ir stakles, tai prieš startą apie 15-20min. apšilimą gali padaryt ant jų lengvom pavarom, ir kartais pagreitėjimus 15-20s įterpt, tada kai iki starto lieka kokios 5min. nustoji mint ir eini prie starto linijos. Dar kartais neblogai yra išsitrinti kojas su šildomu tepaliuku (capsicam ar kažkas panašaus), ypač padeda šaltu oru.

P.s. aišku, kiekvienam skirtingai. Geriausia būtų su treneriu kokiu pasikonsultuot asmeniškai jei tavo mieste yra koks klubas.


Paskutinį kartą redagavo coldblooded Pir Rgs 19, 2011 13:45:46. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 19, 2011 13:34:42 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 24, 2010 8:59:08
Pranešimai: 396
Stilius: XC
Rimtas patarimas, bet kad cia aukstoji matematika iseina! Zmogus gi pora kart per savaite savo malonumui pavaziuoja, o cia pulsai, procentai, stakles ir masinu uzuovejos:) Kosmosas beveik!


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgs 20, 2011 20:02:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Spa 03, 2009 10:12:51
Pranešimai: 720
Miestas: Worcester
Stilius: XC
Jo, net sypsena sukele :D
Seip esi megejas, tai nesuk galvos apie pasiruosimus ir panasiai, 2 kart per savaite vaziuojant tai pats tas.
As is savo asmenines patirties si sezona galiu pasakyt, kad be jokiu treniruociu vaziavau, grynai tik varzybuose vazinedavau, bet kazkaip vistiek pasigerina tas trasos laikas.

O seip jeigu rimciau mastant apie visa sita reikala, tai kaip ir kiekvienam sporte, pvz jeigu iki tam tikru varzybu sistemingai treniruojiesi, tai paskutines savaites/savaite turi buti itin lengva.

_________________
MTB-Siauliai: https://www.facebook.com/groups/192839580757604/?fref=ts


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 21, 2011 13:42:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Geg 17, 2008 14:00:37
Pranešimai: 264
Miestas: Kaunas
Stilius: All round
Taip, čia jau susipynė sportininkų ir mėgėjų diskusija. Sportinikai RUOŠIASI varžyboms, o jei tu esi mėgėjas ir išvažiuoti tik 2 kartus per savaitę nėra net ką kalbėti apie kažkokį pasiruošimą. Reikia važiuoti ir viskas. Paskutinė savaitė neturėtų būti itin lengva, nes kaip sportinikai sako "užsisėdi". Taigi treniruojiesi kiek liedžia laikas, o per varžybas vanoji kiek turi sveikatos :twisted:


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 21, 2011 14:49:54 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2009 21:20:57
Pranešimai: 237
Stilius: XC
dekui uz patarimus, lengvai treniruojuosi, porai dienu pries maratona pasiilsesiu :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 26, 2011 17:34:10 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2009 21:20:57
Pranešimai: 237
Stilius: XC
maratonas iveiktas,rezultatu patenkintas, tik pulsas zemiau 180nenukrito :D buvo net iki 200 uzkiles, nors jauciausi gerai ir finisavus dar parako daug buvo like.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 26, 2011 19:38:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Pir Lie 26, 2010 19:27:39
Pranešimai: 577
Stilius: XC
nu tai ir gerai, reiškia nemiegojai per varžybas :wink: svarbu, kad su max pulsu per daug nelėktum, ypač jeigu treniruočių mažai turėjęs. Jei dažniau sugalvosi tokiose varžybose dalyvaut arba jei jausi kokį diskomfortą važiuojant, tai geriau pasitikrink, pasidaryk kardiogramą, o dar geriau kardiogramą su krūviu.

EDITED: dabar tik įsiskaičiau ir supratau, ką parašei. Jei vidutinis tavo ten 180-190 gavosi, tai tikrai nelabai gerai, ypač jei ne kelias minutes taip važiavai, o visas varžybas.


Paskutinį kartą redagavo coldblooded Ant Rgs 27, 2011 11:17:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 26, 2011 21:17:33 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 9:42:08
Pranešimai: 4001
Miestas: Vilnius
Stilius: Road
nieko gero... tai reishkia kad motoras/plauchiai ir kraujagysliu sistema neparuosta tokiems kruviams, o jie nieko gero neduoda, daugiau gal net kenkia.... todel pries minant tokiais tempais ir pulsais rekomenduochiau bent jau truputi pasivazhinet... truputi tai bent 1000km susukt ir ne per 2 metus o per keleta menesiu iki varzhybu, kad organizmui shoko nebutu , tada galima atsargiai ir pavanot, o nepratusiam ishvis nerekomenduochiau taip mint, dvirati galima pakeist.... motoriuko nepasikeisit ...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Rgs 26, 2011 21:24:02 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2009 21:20:57
Pranešimai: 237
Stilius: XC
siais metais paskutines varzybos, o kitiems ruosiu motora :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgs 27, 2011 19:22:18 
Va va, o is manes visad chebra juokiasi kad per varzybas vidutinis apie 165 tebuna. As jiem ir sakau kam drozti sirdi.
Metu man 25 jei idomus tas skaicius kam.


Į viršų
  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgs 27, 2011 21:10:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Rgp 08, 2010 10:51:14
Pranešimai: 276
Stilius: All round
Na mano vidutinis buvo ~ 180, max 195. Minimalus koks 169 sakyčiau (neskaitant starto).


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgs 27, 2011 22:05:30 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2009 21:20:57
Pranešimai: 237
Stilius: XC
Arturasz rašė:
Na mano vidutinis buvo ~ 180, max 195. Minimalus koks 169 sakyčiau (neskaitant starto).



nu tai cia panasiai kaip ir mano, o kaip pas tave su sirdies paruosimu?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Ant Rgs 27, 2011 22:20:49 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Rgp 08, 2010 10:51:14
Pranešimai: 276
Stilius: All round
Nieko ypatingai nesiruošiau, tiek kad visą kelią lėkiau ;] Va video: 20min 40 sec pralekiu, startavęs iš kolonos galo ;]
http://www.youtube.com/watch?v=DJhdI37jiHg#t=20m25s


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 28, 2011 6:07:49 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Kov 16, 2009 22:02:20
Pranešimai: 1519
Miestas: Vilnius +3706201568septyni
Stilius: XC
Arturasz rašė:
Na mano vidutinis buvo ~ 180, max 195. Minimalus koks 169 sakyčiau (neskaitant starto).
1 ratą važiavai? :roll:

_________________
Paveikslėlis Dviračių Salonas Team
www.dviraciusalonas.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Tre Rgs 28, 2011 9:14:47 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Rgp 08, 2010 10:51:14
Pranešimai: 276
Stilius: All round
Taip.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: Pir Lap 28, 2011 17:49:24 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Šeš Lie 23, 2011 23:45:40
Pranešimai: 304
Miestas: Vilnius
Stilius: XC
Kur butu galima surasti koki kardio plana treniruotems ziema sporto saleje? Kaip patys treniruojaties, kokiu rezimu?
Kvaila/nekvaila butu ziema 40-60min kardio treniruotes slidziu/step'o/dviracio/begimo treniruokliuose 120-140pulsu, 2/3x per savaite? :)

_________________
2011-2146km
2012-3280km
Trek Gary Fisher Superfly


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 251 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 1 valanda [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007