Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Dviratis-transporto priemonė.

Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė DaLi » Pir Spa 28, 2013 16:57:11

Rengiant Vilniaus miesto dviračių takų specialųjį planą, kuriuo siekiama dabartinį sostinės dviračių takų tinklą iki 2020 metų išplėsti dvigubai, parengti trys dviračių takų plėtros planai:
http://www.vilnius.lt/index.php?1698342523

Vilniečiai pasirinkti jiems labiausiai priimtiną dviračių takų planą, gali balsuodami čia:
http://www.vilnius.lt/index.php?1935102739

Nors balsavimas rekomendacinio pobūdžio, bet prieš spaudžiant mygtuką gal būtų prasmės apie tai padiskutuoti?
Vartotojo avataras
DaLi
 
Pranešimai: 635
Užsiregistravo: Pir Lie 28, 2008 16:14:43
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Ant Spa 29, 2013 0:29:41

Pirmas variantas – nerealus nei pagal įgyvendinimui reikiamą pinigų mastą, nei pagal likusį iki spec. plano rengimo pabaigos laiką. Jei ir padarytų – būtų eilinė chaltūra „dažais ant šaligatvių“ arba su „takais į niekur“.

Antras variantas – iš esmės rekreacinis ir nesprendžiantis susisiekimo problemų. Tai takų paišymo ant šaligatvių versija.

Trečias variantas yra realiausias ir prasmingiausias įgyvendinimui, nes būtų sudaryta galimybė didžiajai vilniečių daliai pasiekti miesto centrą. Įgyvendinus šį etapą atsirastų stipresnis spaudimas likusių jungčių tiesimui.

Tai planas susisiekimui dviračiais, o ne rekreacijai. Gaila, kad „Vilniaus planas“ nepataisė koncepcijos aprašymo, kur sutarėme, kad takai turi eiti ne tankiai gyvenamų rajonų pakraščiais, o per mikrorajonų centrus. Pvz. EV11 Žirmūnams visai netinkama, nes praeina pakalnėje paneriu neužkabindama daugiabučių. Trasa turėtų eiti palei Žirmūnų arba Rinktinės gatves.
Antakalnyje takas turėtų eiti palei gatvę, kad žmonės galėtų nuvažiuoti į parduotuves, o ne paneriu, kur mikrorajonas gali būti tik pravažiuojamas tranzitu link centro. Ta trasa eitų savo ruožtu – kaip sveikatingumo trasa.

Raginu balsuoti už jį.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė DaLi » Tre Spa 30, 2013 16:11:05

Sužinojus "Vilniaus plano" peripetijas iš tiesų tada reiktų 3 variantą palaikyti.
Vartotojo avataras
DaLi
 
Pranešimai: 635
Užsiregistravo: Pir Lie 28, 2008 16:14:43
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė Vital » Tre Spa 30, 2013 17:47:38

Norėjau paklausti keletą klausimų:
1. Kaip jūs ten tose schemose ką nors įžiūrite - o gal gavote detalesnes shemas?
2. Kodėl jums taip sunku pripažinti, kad visi 3 varinatai visiškai nevykę?
3. Jums neatrodo, kad čia niekas labai mūsų neklausia? Nes ekonominio efektyvumo vertinime iš karto parašyta, kad „Siūlma pritarti 3 variantui“ ir įgyvendinti jį iki 2020 m. , o 1-ą vairiantą siketi įgyvendinti po 2020 m..
4. Kodėl reikia tiesti dviračių takus (ir leisti pinigus) tokiose gatvėse, kaip Algirdo, Donelaičio, visos Žvėryno gatvės, kur galima ramiausia važiuoti gatvėmis?
5. Ar jums neatrodo, kad šiam projektui (bet kuriam varaintui) realizuoti skirtos lėšos mažkos lyginant su visomis lėšomis iki 2020 m. nukreiptomis į Vilniaus gatves???

Už šitą nevykusį Vilniaus miesto dviračių takų specialiojo plano parengimą jo darytojai gaus 238 633 Lt , o mes kaip vartotojai galime paskyti, kad tai labai žemo lygio rezultatas nieko čia rimto nepadryta ir nesugalvota, jeigu jis bus įgyvendintas Vilnius bus atsilikęs automobilais užkištas miestas, o tas 1,5 procento (5 vasaros laiku) gėdingas rodiklis 2020 metų sostinei, kai kuras bus 2-3 kartus brangesni nei dabar - juokingas ir paimtas iš lubų - tokį rodiklį būtų galim pasiekti nieko nedarant.

Mūsų Vilniaus dviratininkų bėda, kad mes nesakome ko iš tikrujų konkrečiai norime - o norime - tokį planą mes turime nunešti ir padėti ant stalo ir paskyti „Mums reikia štai tokio tinklo šito ir prašome tai padaryti“, nes tiems jo rengėjams tik svarbu pasiimti pinigus nei jie nori naudotis tuo ką daro, nei jiems tai įdomu - tai matosi iš plano alternatyvų.

Mano asmeninė vizija, kad Vilniui reikia greituminės, plačios, asfaltu dengtos žiedinės dviračių trasos tarkime abejose upės pusėse tarp toliausia nutolusių Vilniaus tiltų ir į ją nuo pagrindinikų įvažiavimų (plentų) į Vilnių ateinančių plačių greituminių dviračių trasų (pagal didžiausias Vilniaus transporto) arterijas į kurias galima būtų įvažiuoti iš nediedelių dviračių takų nuo miegamųjų rajonų. Viskas. Dviračių greitkelių tinklas ir įvažiavimų į juos -dviračių takų (tik ten kur labai judrios gatvės ir dviratinikams reikai privažiavimo kelio) ir gatvių tinklas. Galėjo juk būti įvertinta kurios gatvės gali būti saugios judėjimui dviračiams ir nėra ko ten tiesti tų takų - to nepadaryta (bent jau nesimato ir nepaminėta). Tiek užsakovai tiek plano rengėjai turi įsissamoninti, kad nereikia projektuoti dviračių takų tinklo atitinkančio gatvių tinklą, nes nei dabar nei 2020 m. nei 2040 m. susisiekimas dviračiais Vilniaus mieste nebus įmanomas vien dviračių takais, nenaudojant automobiliams skirtų gatvių tinklo. Greituminiai dviračių takai turi paildyti gatvių tinklą, „išimant“ dviratininkus iš tų gatvių (tarnsporto arterijų) vietų, kur eisams labai greitas ir/arba intensyvus, kad užtikrinti dviratininkų saugumą ir eismo efektyvumą - viskas - turėtume modernų miestą.

Taip, kad KEdfo raginimas balsuoti už trečia variantą tieisog pats didžiausia pataikavimas plano rengėjams jie ir patys siūklo tą lygiai "nevykusį" trečią variantą.

Nieko čia neraikia palaikyti, nes niekam mūsų tas palaikymas ar nepalaikymas neįdomus jie patys save palaiko savo "protingu" ekonominiu vertinimu. Tieisog rangovo reikia paklausti kiek dviratininkų dirbo prie plano ir kokia jų metinė rida????

Jeigu užsakovas būčiau aš - dučiau rangovui velnių ir pareikalaučiau pateikti rimtesnį dokumentą.
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Tre Spa 30, 2013 21:23:22

Vital rašė:Norėjau paklausti keletą klausimų:
1. Kaip jūs ten tose schemose ką nors įžiūrite - o gal gavote detalesnes shemas?

Detalesnės schemos yra čia: https://www.dropbox.com/sh/lhs68e9ltdwkwku/whMjWz3pNP
Vital rašė:2. Kodėl jums taip sunku pripažinti, kad visi 3 varinatai visiškai nevykę?

Jokių problemų tai pasakyti. Taip, jie visi nevykę, nes rengiantys žmonės neturi supratimo apie nemotorinio transporto tinklo formavimą, dviračiais nesinaudoja, literatūros neskaito, dviratininkų ir šiek tiek apie tai nusimanančių žmonių patarimų neklausia.
Vital rašė:3. Jums neatrodo, kad čia niekas labai mūsų neklausia? Nes ekonominio efektyvumo vertinime iš karto parašyta, kad „Siūlma pritarti 3 variantui“ ir įgyvendinti jį iki 2020 m. , o 1-ą vairiantą siketi įgyvendinti po 2020 m..

Gerai bent tai, kad apskritai apie eigą informuoja. Tai jau netikėta.
Vital rašė:4. Kodėl reikia tiesti dviračių takus (ir leisti pinigus) tokiose gatvėse, kaip Algirdo, Donelaičio, visos Žvėryno gatvės, kur galima ramiausia važiuoti gatvėmis?

Takus reikia tiesti visur, kur automobiliai važiuoja didesniu nei 30kmh greičiu arba jų pravažiuoja daugiau nei 200 per valandą. Kriterijus paprastas – jei mamos nesutiks išleisti savo vaiko važiuoti gatve, ten reikia atskiro tako.
Vital rašė:5. Ar jums neatrodo, kad šiam projektui (bet kuriam varaintui) realizuoti skirtos lėšos mažkos lyginant su visomis lėšomis iki 2020 m. nukreiptomis į Vilniaus gatves???

Taip, gerokai per mažos. Ypač žinant, kad tinklą reikia formuoti nuo nulio. Būtų logiška tikėtis bent tų 5% nuo transporto biudžeto, kurio siekiama transporto dalyje, kas iki 2020 sudarys virš 3 000 mln. Lt. 5% būtų 150mln. Lt. Deja, kai kas iš miesto vadovų mano, kad ir 100 mln. yra per daug, nes „ar verta skirti tiek pinigų transporto rūšiai, kuria naudojamasi tik 6 mėnesius per metus“. :(
Vital rašė:Už šitą nevykusį Vilniaus miesto dviračių takų specialiojo plano parengimą jo darytojai gaus 238 633 Lt , o mes kaip vartotojai galime paskyti, kad tai labai žemo lygio rezultatas nieko čia rimto nepadryta ir nesugalvota, jeigu jis bus įgyvendintas Vilnius bus atsilikęs automobilais užkištas miestas, o tas 1,5 procento (5 vasaros laiku) gėdingas rodiklis 2020 metų sostinei, kai kuras bus 2-3 kartus brangesni nei dabar - juokingas ir paimtas iš lubų - tokį rodiklį būtų galim pasiekti nieko nedarant.

Būtų įdomu sužinoti kokia gausis plano rengėjų darbo valandos kaina. Žinau, kad projektą pradėję asmenys dar iki šių koncepcijų padarymo skundėsi, kad baigiasi planavimui skiriami pinigai. Mano žiniomis jie iki tol nebuvo padarę nieko apčiuopiamo.
Darbinių versijų galite rasti čia: ftp://ftp.katalogai.net/Dvirtakiai/Rengiamas%20spec.%20planas/
Ten yra ir eismo srautų intensyvumo kartograma (ftp://ftp.katalogai.net/Dvirtakiai/Rengiamas%20spec.%20planas/kartograma%20su%20gatvem.pdf), kuri mane nustebino dviratininkų gausa. Srautai matuoti labai atsitiktiniu būdu, t.y. bet kurią paros valandą, tad tikėtina, kad pikiniai srautai gali būti ir didesni.
Vital rašė:Mūsų Vilniaus dviratininkų bėda, kad mes nesakome ko iš tikrujų konkrečiai norime - o norime - tokį planą mes turime nunešti ir padėti ant stalo ir paskyti „Mums reikia štai tokio tinklo šito ir prašome tai padaryti“, nes tiems jo rengėjams tik svarbu pasiimti pinigus nei jie nori naudotis tuo ką daro, nei jiems tai įdomu - tai matosi iš plano alternatyvų.

Ir manai kam nors būtų įdomus tas dviratininkų paruoštas ir atneštas planas, o ypač – jo įgyvendinimas?
Vital rašė: Greituminiai dviračių takai turi paildyti gatvių tinklą, „išimant“ dviratininkus iš tų gatvių (tarnsporto arterijų) vietų, kur eisams labai greitas ir/arba intensyvus, kad užtikrinti dviratininkų saugumą ir eismo efektyvumą - viskas - turėtume modernų miestą.

Visiškai nepritariu tavo versijai. Ne visi dviratininkai yra sportininkai ir jie toliau 7 km į vieną pusę nevažiuos.
Vital rašė:Taip, kad KEdo raginimas balsuoti už trečia variantą tiesiog pats didžiausias pataikavimas plano rengėjams jie ir patys siūlo tą lygiai "nevykusį" trečią variantą.

Siūlau rinktis iš prasčiausių geriausią ir BŪTINAI parašyti savo pastabas plano rengėjams bei SURAŠYTI jas IKI viešo svarstymo pabaigos. Pastabos forume niekuo nepadės, reikia adresuoti rengėjams.
Vital rašė:Nieko čia neraikia palaikyti, nes niekam mūsų tas palaikymas ar nepalaikymas neįdomus jie patys save palaiko savo "protingu" ekonominiu vertinimu. Tieisog rangovo reikia paklausti kiek dviratininkų dirbo prie plano ir kokia jų metinė rida????

Jeigu užsakovas būčiau aš - dučiau rangovui velnių ir pareikalaučiau pateikti rimtesnį dokumentą.



O aš tuos planuotojus iš darbo išmesčiau ir paprašyčiau kompensacijos už sugaišintą laiką. Bent tuos, kurie dar patys nepabėgo. Kartais geriau pripažinti, kad neturime sugebančių projektuotojų ir kreiptis pagalbos į užsieniečius, nei patiems murkdytis iliuzijose ir leisti kurti nesąmones.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė Vital » Ket Spa 31, 2013 11:45:22

Matote - ir tarp dviratininkų iš karto kyla skirtitingų pozicijų:
Vieni mano, kad:
1. Dviračių takų reikia visur, kur tik kas nors gali norėti važiuoti (t.y. kad takai dubliuotų gatvių tinklą);
2. Kad takai būtų atskirti nuo automobilio srauto, (kad galėtų važinėti mažamečiai);

Tai yra nulemta vieno savivaldybės valdininkėlio nepgrįstos nuomonės „Niekas manęs neįtikins, kad takas turi būti važiuojamojoje dalyje" - žinoma tai kam mes teisiame takus ar susisiekimui ar pasivažinėjimui? Jeigu susisiekimui, tai vidutinis dviratininko greitis juose dažniausiai > 15 km/h, o 7 km/h važiujantis 7-metis jame duagia išimtis

Kiti, tarp kurių ir aš mano, kad:

1. Dviračių takai turi būti projektuojami magistraliniu principu - nutiesiamos pagrindinės plačios ir greitos magistralės, prie jų jungiamos atšakos, privažiavimams prie jų panaudojamas gyvenamųjų rajonų gatvių tinklas. Žinoma, tiesiant (projektuojant) naujas gatves, būtina suprojektuoti ir dviarčių taką ar eismo juosta juostą.

2. Mažo ir vidutinio intensyvumo gatvėse takai galėtų būti tik pažymėti važiuojamojoje dalyje - būtinai abejose pusėse pagal esimo kryptį (kaip Gedimino prospekte) ir tik ten, kur eismas itin intensyvus (takrime Geležinio vilko gatvės magistralė) turėtų būti tiesiamas kryptį (maršrutą) tenkinantis atskiras magistralinis dviračių takas. Takų pažymėtų važiuojamoje dalyje priežiūra pigesnė, efektyvesnė jie dažniausia bus geros būklės. Magistralinius takus tektų prižiūrįėti ir valyti atskirai, priežiūra būtų brangesnė.

3. Takai turi prasidėti ir baigtis sklandžiu išvažiavimu/įvažiavimu į važiuojamąją dalį.

Negalima nuvažiuoti į Amsterdamą, pasižiūrėti ir sakyti :
kaip viskas puiku - reikia ir pas mus tai padaryti per 4 metus - nepavyks ir per 15.
Bet įrengti primąją magistralinę žiedinę trasą galima ir per metus, po 2 magistralines spindulines atšakas padarykti kas kiekvienus sekančius, o mažyčių privažiavimo "kraujagyslių" tinklą plėtoti po truputi ir lėšų pakaks ir apčiuopiama nauda atsiras po 2 metų !!!, o po 5-rių turėsime puikią magistralinių dviratkių (žiedinis ratas ir 8 spindulinės magistralės) infrastruktūra. Pradėkime nuo magistralės apie upę 2014, atšakų link Umergės plento ir Oro uosto (Švitrigailos gatvės spindulys) 2015. Nuo Žirmūnų tilto link Gležinio Vilko - Baltupių, Molėtų plento ir į kitą pusę link Rasų, juodojo kelio 2016 ir t.t.
tai būtų progresas.
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė LinasV » Ket Spa 31, 2013 12:09:38

Pasižiūrėkite, kaip dviračių infrastruktūros klausimai sprendžiami šalyje, kur "višta ar kiaušinis" diskusija senai užmiršta ;-)



Reikia suprasti, kad miestų dviračių takai pagrinde skirti susisiekimui, dalinai rekreacijai. Tokia visų miestų specialiųjų dviračių planų paskirtis.

O dėl planavimo ir įrengimo: minų laukas. Specialiojo plano rengimo stadijoje dažnai būna neįvertinama, kur tas takas fiziškai tilptų, atsižvelgiant į esamą erdvę, žemės nuosavybę, kitus interesus ir t.t. kai susiformavęs miesto užstatymas, kokios to kvartalo vystymo perspektyvos ir kt.
Paskui derinimo stadijoje visos interesų grupės, savivaldybių departamentai, politikai, kiti pradeda taisyti planus pagal savo "supratimą" ir administracija patvirtina tai, kas lieka po visų šių pataisymų (kuriems dviratininkai dažniausiai įtakos nebeturi).

Diskusija šiame forume labai įdomi, bet ji duotų daugiau praktinės naudos, kai būtų adresuota tiesiogiai specialiojo plano rengėjams, tiek rašant jiems savo pastabas, tiek susitinkant diskutuoti ir svarbiausia - dalyvaujant viešuose projekto aptarimuose. Kitaip ji ir liks tik diskusija forume.

Visos koncepcijos dėl magistralinių takų ir kt. turėjo būti išsakytos prieš savivaldybei formuojant techninę užduotį vykdytojams. Dabar jie daro tai, kas yra jų sutartyje.
Vartotojo avataras
LinasV
 
Pranešimai: 2189
Užsiregistravo: Pir Gru 19, 2005 21:16:53
Miestas: Kaunas
Stilius: All round

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė LinasV » Ket Spa 31, 2013 12:10:59

Dar viena informacinė medžiaga apie bendrus infrastruktūros aspektus.
Vartotojo avataras
LinasV
 
Pranešimai: 2189
Užsiregistravo: Pir Gru 19, 2005 21:16:53
Miestas: Kaunas
Stilius: All round

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Ket Gru 05, 2013 11:32:44

Gavau kvietimą iš plano rengėjų:
Data: Wed, 4 Dec 2013 08:22:53 +0000
Laba diena,
Norėtume pristatyti rengiamą Vilniaus miesto dviračių takų specialųjį planą Lietuvos dviračių bendrijos nariams.
Prašome Jūsų pagalbos organizuojant susitikimą. Mūms būtų patogus laikas kitą savaitę gruodžio 12 dieną 15 val. Miesto ūkio pasitarimų salėje 243.
Manau būtų naudingą apjungti darbo grupės ir važiuojančių dviračiais pasiūlymų-pastabų išsakymą. Jei laikas netinkamas tarsimės.

Visų mūsų tikslas parengti gerą projektą.

Pagarbiai
SĮ „Vilniaus Planas“ projekto vadovė A.Alūzienė,
tel.nr. 2112703, audrone.aluziene@vplanas.lt


Prašau peržiūrėti schemas ir teikti konstruktyvias pastabas. Viešas svarstymas, tikėtina, vyks po naujųjų metų.
Visa man žinoma informacija patalpinta čia: ftp://ftp.katalogai.net/Dvirtakiai/Rengiamas%20spec.%20planas/2013-11-12/
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė zoory » Ket Gru 05, 2013 13:24:32

Nelabai aš suprantu kaip čia tos schemos nupaišytos - tik šiaip maždaug iš akies ar tipo tiksliai. Nes nepagaunu kaip pvz. Trinapolio gatvėje žadamas takas tiest - kažkokia nesamonė - pradžioje per garažus, po to kažkur įstrižai gatvę kerta... Kokia prasmė? ar ne paprasčiau palei Trinapolio gave santariškių pusėje nutiest taką?...

Kalvarijų gatvėje link Santariškių - kam būtent toje pusėje šaligatvius paišyt - kitoje gatvės pusėje yra pakankamai rami (ribotas greitis iki 30km/h) Kalvarijų sodų 1-oji gatvė - vėliau susijungia su jau esama trasa link santariškių, jei ji nepakankamai rami kažkam atrodo tai galima taką pažymėt ar eismą ribot (pvz. vienpusį padaryt). Dabar kaip suprantu planuojamas takas laiptais eis?
zoory
 
Pranešimai: 419
Užsiregistravo: Pen Bir 27, 2008 13:26:03
Miestas: Vilnius
Stilius: Turizmas

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Ket Gru 05, 2013 13:53:26

Schemos, pagal idėją, turi būti pakankamai tikslios, o ne „maždaug“, tad tai, ką tu pastebėjai, yra vertintina kaip planuotojų darbo brokas. Todėl ir kviečiamas pasitarimas, kad rasti tinkamus sprendimus, o ne post factum vieniems kitus kaltinti.
Ateik, jei gali, į tą pristatymą su konkrečiais pasiūlymais. Jei netinka data – siūlyk kitą, gal perkels.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Ket Gru 12, 2013 1:14:20

http://www.diena.lt/naujienos/vilnius/miesto-pulsas/vilniuje-iki-2020-metu-planuojama-219-km-dviraciu-taku-505380#.UqjgRapj2i8
Nelabai suprantu ką tai reiškia, tačiau rašo, kad taryba patvirtino 1-ąją koncepciją. Planas turi būti priduotas iki 2014 Kovo 28 dienos. Suprask, dabar jau pradės detaliai piešti visus 219km. Nuo 2012 gegužės laukė kažkokio patvirtinimo (nesuprantu kaip tai traktuoti TPĮ kontekste), todėl piešė tik koncepcijas. :(
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Pen Gru 13, 2013 10:09:07

Kche-kche. Vilniaus diena suklydo, taryba patvirtino trečią variantą.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Tre Gru 25, 2013 23:31:40

„Vilniaus planas“ atnaujino schemas ir pateikė patogesne forma.
Dviračių takų spec. plano sprendiniai interaktyviame žemėlapyje: http://maps.vplanas.lt/aplinka/

Kairėje reikia pasirinkti „Dviračių takų spec. plano sprendiniai“.
Nuotrauka iš 2013-12-25.png
Plano fragmentas
Nuotrauka iš 2013-12-25.png (90.44 KiB) Peržiūrėta 6108 kartus(ų)
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė dviratonas » Sek Gru 29, 2013 12:12:33

Labai svarbu kad dviraciu takai nebutu padaryti siauresni kaip 2 metrai (ko reikalauja logiskas statybos istatymo punktas). Liudna Klaipedos patirtis (kai kuriose vietose) praktiskai parode kad dviratininkai persiaurame take netelpa prasilenkti , o isvaziavus i pesciuju zona konfliktai paastreja dar labiau.
Geros dienos :)
dviratonas
 
Pranešimai: 919
Užsiregistravo: Tre Kov 19, 2008 11:03:14
Miestas: Klaipeda
Stilius: None

Re: Vilniaus dviračių takų plėtros planai - 3 variantai

Standartinė KEdas » Sek Vas 09, 2014 21:16:04

Viešas plano svarstymas su visuomene vyks ateinantį antradienį, t.y. 2014-02-11 14:00 215 kabinete, Konstitucijos pr. 3.
Nuorodoje rasite spec. plano tekstinę dalį: http://ubuntuone.com/4WLrpZ2m1zSq1sD2t64N9U
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting


Grįžti į Commuting

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias