KET pakeitimai

Dviratis-transporto priemonė.

Re: KET pakeitimai

Standartinė KEdas » Pen Lie 26, 2013 10:46:54

Kestas33 rašė:Siaip jau nera bendrinio reikalavimo automobiliams praleisti dviracius, vaziuojancius dviraciu taku (bent jau as tokio nezinau). Bet konkreciu atveju:
107 - Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

Reikalavimo praleisti dviratininkus nėra, bet yra kitas bendresnis reikalavimas – praleisti važiuojančius pagrindiniu keliu. Konkrečiai šioje vietoje blogai pastatytas ženklas „duoti kelią“, nes jis turi stovėti dar prieš perėją, todėl formaliai dvirtakis yra atskiras kelias. Bet ir tuo atveju turime lygiareikšmių kelių sankryžą, kur rassa buvo „kliūtis iš dešinės“.
Rassa turėtų parašyti savivaldybei laišką, kad ženklą arba visai nuimtų, ir tas išvažiavimas iš nekropolio taptų „išvažiavimas iš šalia kelio esančių teritorijų“, o ne savarankišku keliu, arba jį perkeltų prieš perėją, o prieš dvirtakius supieštų 1.13 trikampius, kad ir visiškiems airazams taptų viskas aišku.

Rassa, atsispausdink šiuos KET punktus ir turėsi ką pacituoti vairuotojams.
Kodas: Pasirinkti visus
4. Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu.
107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
108. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta.
109. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima eismo juosta (dviračių takas irgi yra eismo juosta! – mano pastaba) ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.
120. Kai transporto priemonių važiavimo trajektorijos kertasi, o važiavimo tvarka šiose taisyklėse neaptarta, kelią privalo duoti vairuotojas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės.
158. Nelygiareikšmių kelių sankryžoje šalutiniu keliu važiuojantis vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie sankryžos pagrindiniu keliu.
159. Lygiareikšmių kelių sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė jokeas » Pen Lie 26, 2013 14:33:35

Nekišk tos lygiareikšmių kelių sankryžos čia, nes tuoj pradesim svarstyti variantus kas ka turetu praleisti jei rassa butu vaziavus i priesinga puse.
O sis pirmumo zenklas rods statomas pries "vaziuojamuju daliu susikirtima". Is cia kyla bedos. Analogiska situacija jau buvo ivardinta forume ir mineta sankryza kalvariju ir ateities Vilniuje (prie kunigu seminarijos). Del pirmumo zenklo kazkas net rastus siunte.
jokeas
 
Pranešimai: 172
Užsiregistravo: Šeš Geg 22, 2010 18:46:07
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė rassa » Pen Lie 26, 2013 14:37:27

Ačiū KEdas už punktų išklotinę :)
Matom, kad tų punktų nemažai, lengva pasiklysti.
Pvz., yra dar toks VIII.67 punktas: "Ne sankryžoje esančiame nereguliuojamame dviračių tako ir kelio susikirtime dviračio vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems". Kaip suprantu, mano aprašyta vieta ne sankryža, o išvažiavimas iš šalia kelio esančių teritorijų. Tokiu atveju, taip išeina, kad tai aš turėjau praleisti automobilį. Šiaip ir praleidau, t.y. jis pats anksčiau sustojo, nei aš priartėjau prie kelio, už ką jam ir padėkojau rankos mostu (pasirodo, be reikalo). Ne kokį pirštą ar kumštį rodžiau, ir nelėkiau, bet vistiek kai užsiputojo :)
O kaip dėl dviračių tako ir kelio susikirtimo sankryžose? Kaip suprantu, aprašyta nėra, ar aš kažko nesuprantu. Pastebėjau, kad dauguma automobilininkų sankryžose dviratininkus praleidžia, pagarba už tai. Bet vis atsiranda pypsintojų ir kumštintojų, rėkiančių, kad per perėją reikia eiti (nesvarbu, kad važiuoju dviračių taku).
Norėtųsi, kad KET būtų aiškiau aprašytas dviratininkų elgesys. Bet matyt užsisvajojau :)
Vartotojo avataras
rassa
 
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: Ant Bir 25, 2013 18:14:20
Miestas: Klaipėda
Stilius: None

Re: KET pakeitimai

Standartinė jokeas » Pen Lie 26, 2013 17:11:10

rassa, šiek tiek diskusijos ta pacia tema yra cia: viewtopic.php?f=16&t=3461&start=1620#p388887
Nuoroda į dviraciu tako ir kelio susikirtima ne sankryzoje: https://www.google.com/maps/preview#!data=!1m8!1m3!1d3!2d25.256437!3d54.696656!2m2!1f227.12!2f65.79!4f75!2m5!1e1!2m3!1stgucFT-6roKLeSkJWAK-Fw!2e0!7e11&fid=5
O minimoj situacijoje bet kokiu atveju pirmumas dviracio, nes: jei isvaziavima is Akropolio reiketu traktuoti kaip kelia (del pastatytu pirmumo zenklu), tuomet tai yra sankryza ir vairuotojas turi duoti kelia, nes kerta vaziuojanciu pagrindiniu keliu judejimo trajektorija (158); jei isvaziavimas is akropolio traktuotinas kaip isvaziavimas is salia kelio esanciu teritoriju, tuomet vairuotojas irgi privalo duoti keliu vaziuojantiems pirmenybe (107).
jokeas
 
Pranešimai: 172
Užsiregistravo: Šeš Geg 22, 2010 18:46:07
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė lalaila » Pen Lie 26, 2013 17:42:13

Konkrečiai šiuo atveju automobilių vairuotojai privalo dviratininkus praleisti tiek važiuodami Akropolin, tiek iš jo.
107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
108. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta.
lalaila
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: Šeš Lie 06, 2013 13:32:46
Miestas: Kaunas
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė KEdas » Pen Lie 26, 2013 19:00:23

Rassa, kai rašysi savo savivaldybei dėl ženklo perkėlimo, paminėk šiuos „KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ“ punktus:
Kodas: Pasirinkti visus
96. Ženklas Nr. 203 „Duoti kelią“ turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą su keliu, kuris pažymėtas ženklais Nr. 201, 108–110. Ženklas taip pat gali būti įrengiamas ir prieš kitas sankryžas, kai pirmenybė važiuoti per sankryžą yra suteikiama kertamame kelyje.
96.1. Ženklo Nr. 203 leidžiama neįrengti įvažiavimo į kelią iš šalia esančių teritorijų vietose ir keliuose be dangos, kai jie kerta kelią su danga.
96.2. Ženklas Nr. 203 turi būti įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo.
96.3. Jeigu prieš pat sankryžą, prieš kurią reikia įrengti ženklą Nr. 203, yra sankirta su dviračių taku, kai pirmenybė važiuoti per sankirtą suteikiama dviratininkams, ženklą rekomenduojama įrengti prieš šią sankirtą, ties jos riba.

Taisyklės: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaiesk ... MO&p_tr2=2
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė Kestas33 » Pen Lie 26, 2013 23:54:14

lalaila rašė:Konkrečiai šiuo atveju automobilių vairuotojai privalo dviratininkus praleisti tiek važiuodami Akropolin, tiek iš jo.
107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.
108. Išvažiuodamas iš kelio, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms, kurių judėjimo kryptį jis kerta.


As irgi buvau tuo isitikines, bet pagooglinau ir pasirodo teismas mano kitaip
http://www.eteismai.lt/byla/31242913276078/1S-31-50/2010
http://www.eteismai.lt/byla/232997900680053/II-1466-244/2010
Kestas33
 
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: Ket Geg 16, 2013 15:01:59
Stilius: Road

Re: KET pakeitimai

Standartinė KEdas » Šeš Lie 27, 2013 1:14:09

Ačiū dievui tas teismo sprendimas praktikos neformuoja, tad ir vadovautis juo nevertėtų.
O perliukų ten netrūksta:
Dviračių takas – dviračių ir mopedų eismui skirta kelio dalis arba takas, kuriuose draudžiamas motorinių transporto priemonių eismas

Matosi, kad teisėjas „neblogai“ susipažinęs su KET ir „žino“ apie ką kalba :(
Tikrasis tuo metu galiojęs apibrėžimas: Dviračių takas – dviračių eismui skirtas kelias arba kelio dalis, pažymėti kelio ženklu „Dviračių takas“, kuriuose motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas. Dviračių takas privalo būti atskirtas nuo kelio ar jo dalių kelio ženklais arba kelio inžinerinėmis priemonėmis.

O kad dviračių takas yra pagrindinio kelio dalis, tik netinkamai paženklinta, teismas linkęs visai neužsiminti.
Realiai norėčiau pamatyti kaip teisėjas reaguotų jei toje pačioje vietoje iš kiemo išvažiuojanti mašina pervažiuotų jam per kojas. Jis juk eina nepažymėta perėja, tad irgi turi praleisti automobilius!

Vieta žemėlapyje
sankirta.jpg
sankirta.jpg (63.73 KiB) Peržiūrėta 6140 kartus(ų)


Akivaizdu ir tai, kad eismas miesto judrioje ir tankiai apgyvendintoje vietoje yra savaime intensyvus, tai, kad išvažiavimas iš kiemų arba vadinamas junginys tarp dviejų gatvių yra net 7 m pločio, rodo tokio kelio sudėtingumą ir jo tam tikrą pavojingumą. Todėl, jeigu įvykio momentu toje vietoje ir nebuvo transporto priemonių gausos, tai nereiškia, kad eismas tokioje vietoje nėra intensyvus.


Eismo gal ir nėra, bet kelias platus, todėl eismas intensyvus. Su logika teisėjas, deja, nesupažindintas. :(

Nereikia pamiršti, kad vairuotoja buvo Rimiškio draugė ir policininkė viename asmenyje, tad reikiamą teisėją galėjo nesunkiai surasti. Tokiose bylose būtų gerai, kad teisėjai neturėtų automobilio, nes akivaizdžiai matomas interesų konfliktas.

Takas toje vietoje jau pažymėtas, tik kad pirmumai vis dar nenurodyti. Klaipėdoje eismo organizatoriams vis dar nesuvokiama, kad eismo dalyviams tai suteiktų aiškumo ir sumažintų konfliktų kiekį.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė McWolf » Pir Lie 29, 2013 15:20:03

Vieta žemėlapyje
sankirta.jpg



^^^ Tokiose vietose, kur dvirtakis eina palei gatvę, bet atskirtas nuo jos ganyklos pločio pieva, gali kilti neaiškumų. Jei jis eitų, buitiškai sakant, gatvėje arba iškart šalia jos, būtų laikomas "kelio dalimi". Bet dabar dėl tokio atstumo, dvirtakis nebepapuola į sankryžą ir dviratininkai tarsi netenka pirmenybės pagrindiniame kelyje (jeigu tokiu važiuoja). Vis dėlto šitoj nuotraukoj matosi, kad ten sankryžos niekur nėra, tik įsukimas į namų kiemus ir kažkokią teritoriją, kurioje pažymėtas dviračių takas (kelias). Todėl jame dviračius kiti dalyviai (ir tie patys dviračiai), važiuojantys toje teritorijoje, turėtų praleisti. Ką teismai sako, nežinau.
Vartotojo avataras
McWolf
 
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: Tre Rgs 19, 2012 17:11:03
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė pirmyn » Ket Rgp 15, 2013 14:49:31

Manau verta vadovautis paprasta taisyke: jei yra bent kokių abejonių, dviratininkas praleidžia automobilį. Todėl, kad dviratininkui skaudės, galbūt labai. Verta vadovautis netgi tais atvejais, kai nesi tikras, ar automobilio vairuotojas pripažįsta tavo pirmumą, nes kas iš to, kad būsi teisus, bet skaudės?
Kai mano pirmumas, stebiu automobilio vairuotoją — jei jis žiūri į mane, gal praleis, jei nežiūri, niekada nevažiuoju. Jei tai blondinė, vis tiek negali būti tikras (tai ne įžeidinėjimas, o tikrovė).

Dėl tų nelemtų liemenių ir mirksiukų, tai man panašu ne tik tai, kad „priėmėm įstatymą, reiškia pasirūpinom dviratininkais“, bet ir šalutinis reiškinys „dviratininkas be liemenės ar mirksiukų gali būti pripažintas autoįvykio kaltininku bet kuriuo paros metu“, o tai jau nėra gerai, tai labai nesąžininga.
Yra labai sena nuostata, kad reikia pasirūpinti savo pastebimumu esant blogam matomumui, tomis pačiomis priemonėmis, bet saulei šviečiant..? Sutinku, kad senų nuostatų nesilaikė nemažai dviratininkų, tai juos ir verta auklėti, drausminti.

Asmeniškumai. Mažiausiai dešimt metų nuo mano dviračių galiniai mirksiukai nenuimami niekada, bet įjungiu, kai matau tam poreikį, nebūtinai sutemus, kaip nusprendžiu.
Prieblandoje ar tamsoje nerekomenduoju naudoti mirksinčio režimo, nes tuo atveju vizualiai sunkiau nustatyti atstumą, jis visada atrodo didesnis ir kuo tankesnis mirgėjimas, tuo atrodo toliau. Klausiau ir kitų, visi patvirtino šį reiškinį.
pirmyn
 
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: Ket Rgp 16, 2007 17:51:43
Miestas: Kaunas

Re: KET pakeitimai

Standartinė ratuto » Pen Gru 13, 2013 12:45:01

Sunku suprasti kas per taisyklės dabar,
ar mano dviratis, diena ar nakti, su degančiais žibintais priekyje ir gale, bet be skambučio, su atšvaistais priekyje ir gale ir ant ratu, o vairuoju aš su šalmu, tamsiom kostiuminėm kelnėm ir tamsiu paltu užsidėjęs atšvaitą ant kairės rankos, matomumui pagerinti ir posukiam paryškinyi, AR

Galima man važiuoti gatve?

pirmyn rašė:Manau verta vadovautis paprasta taisyke: ...... kas iš to, kad būsi teisus, bet skaudės? .


Tikrai sutinku su šia mintim, bet prieš kelias dienas , patekau į įskaitini eismo įvyki, kuriame nukentėjau. Deja čia neturėjau progos pralesti Toyota Avensis kuris suko į kairę ir mane nutrenkė tiesiai važiuojanti per sankryžą, buvau matomas su degančiu žibintu priekyje sigma black powerled ir buvau ir su atšvaistai, mane galėjo užstoti automobilis stovėjęs prieš tą Toyota, bet nuvažiavo tiesiai, o Toyota greitai pajudėjo ir net nesuvokiau, kad jau susidurėm. Priekinis Statramstis pataikė į šonkaulius, su šlaunim sutrupinau veidrodėlį, Lazdynuose peršvietė viską, diafragma ir audiniai, netruko, šonkauliai nelužo. LAIMĖ. analogiškoje situacijoje sankryžoje kuria pravažiavau prieš tai automobilis manęs laukė kol pravažiuosiu apie 50 m. pervažiavau sankryžą ir tik tada suko į kairę (tokiem moju dėkodamas)
Your warning level: [1]
Vartotojo avataras
ratuto
 
Pranešimai: 231
Užsiregistravo: Sek Rgp 20, 2006 11:13:57
Stilius: Commuting

Re: KET pakeitimai

Standartinė HFTM » Ket Kov 20, 2014 22:47:18

Vienas is klausimu. Jei pareigunai sustabdo apsvaigusi dviratininka, tai ar del to gali buti prarastas vairuotojo pazymejimas?
HFTM
 
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: Ket Kov 20, 2014 22:28:00
Miestas: Kaunas
Stilius: Dirt

Re: KET pakeitimai

Standartinė vylu » Ket Kov 20, 2014 23:57:18

tikrai taip
vylu
 
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: Pen Bal 20, 2012 16:08:17
Stilius: All round

Re: KET pakeitimai

Standartinė lion » Pen Kov 21, 2014 8:21:43

argumentai ?
96
Vartotojo avataras
lion
 
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: Ket Rgs 29, 2005 13:30:10
Miestas: kaunas

Re: KET pakeitimai

Standartinė Vaiduzas2 » Pen Kov 21, 2014 13:03:35

Nes dviratis yra transporto priemonė kaip ir automobilis ar motociklas. Už transporto priemonės vairavimą esant neblaiviam gresia baudžiamoji atsakomybė. Pvz teisiu atemimas :)
Vartotojo avataras
Vaiduzas2
 
Pranešimai: 436
Užsiregistravo: Sek Kov 07, 2010 22:09:59
Miestas: Zarasai
Stilius: XC

Re: KET pakeitimai

Standartinė Kestas33 » Pen Kov 21, 2014 14:27:21

Vaiduzas2 rašė:Nes dviratis yra transporto priemonė kaip ir automobilis ar motociklas. Už transporto priemonės vairavimą esant neblaiviam gresia baudžiamoji atsakomybė. Pvz teisiu atemimas :)

http://www.automokyklos.lt/vairavimo/informacija/baudos-uz-ket-pazeidimus/
131-06, 131-07 apie jokius teisu atemimus nekalba
Kestas33
 
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: Ket Geg 16, 2013 15:01:59
Stilius: Road

Re: KET pakeitimai

Standartinė vylu » Pen Kov 21, 2014 16:07:57

126-01 - Vairavimas esant lengvo girtumo laipsn. (nuo 0,41 iki 1,5 promilės) bauda 1000-1500 su teisių atėmimu nuo 12 iki 18 mėn.

Redag.: visgi dviratis išskirtas, kai ir minėjo 131-06... Taip išeina, šiuo atveju 126-01 negalioja?
vylu
 
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: Pen Bal 20, 2012 16:08:17
Stilius: All round

Re: KET pakeitimai

Standartinė Vaiduzas2 » Pen Kov 21, 2014 16:16:07

Keista bet tikriaiusiai taip ir yra, nepastebėjau pirmai pats, kad dviratis išskirtas :)
Vartotojo avataras
Vaiduzas2
 
Pranešimai: 436
Užsiregistravo: Sek Kov 07, 2010 22:09:59
Miestas: Zarasai
Stilius: XC

Re: KET pakeitimai

Standartinė lion » Pen Kov 21, 2014 16:28:06

zalios personos sake kad dviratis ir auto teises bent kol kas nesusije sitam reikale,
bet isbandyt praktiskai tikrai noro nera
96
Vartotojo avataras
lion
 
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: Ket Rgs 29, 2005 13:30:10
Miestas: kaunas

Re: KET pakeitimai

Standartinė Kestas33 » Pen Kov 21, 2014 16:57:05

vylu rašė:126-01 - Vairavimas esant lengvo girtumo laipsn. (nuo 0,41 iki 1,5 promilės) bauda 1000-1500 su teisių atėmimu nuo 12 iki 18 mėn.

Redag.: visgi dviratis išskirtas, kai ir minėjo 131-06... Taip išeina, šiuo atveju 126-01 negalioja?


http://www.eismas.eu/index.php/ketnuobaudos
*123 str. pastaba: Šio kodekso 51(11), 123–130(2), 132–134 straipsniuose minimomis transporto priemonėmis reikia laikyti visų rūšių automobilius, traktorius ir kitokias savaeiges mašinas, troleibusus, priekabas, puspriekabes, taip pat motociklus ir kitas motorines transporto priemones.
Kestas33
 
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: Ket Geg 16, 2013 15:01:59
Stilius: Road

AnkstesnisKitas

Grįžti į Commuting

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių