Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Dviratis-transporto priemonė.

Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė MeileG » Ant Geg 21, 2013 10:56:45

Sveiki, dalyvaujame Europos transporto saugumo komisijos (ETSC) rengiamame projekte "Bike pal". Šio pojekto tikslas yra didinti dviratininkų saugumą gatvėse bei keliuose, suteikiant galimybę dalyviams sukurti realius projektus ir juos įgyvendinti, bendradarbiaujant su vietinėmis valdžios institucijomis. Mūsų pasiūlytas projektas - bendrojo naudojimo gatvės, jungiančios dviračių trasas, esančias T. Narbuto gatvėje ir Vingio parke, ties pėsčiųjų tiltu, įrengimas Vilniaus mieste, Žvėryno mikrorajone. Rengiant šį projektą mums labai svarbi potencialių planuojamos trasos naudotojų nuomonė, kuri padės parengti labiausiai naudotojų poreikius atitinkantį projektą. Iš anksto dėkojame už Jūsų sugaištą laiką ir pateiktus atsakymus.
http://apklausa.lt/f/bendrojo-naudojimo-gatves-irengimo-projektas-vilniaus-mieste-zveryno-mikrora-at9gn8h/answers.html
MeileG
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: Ant Geg 21, 2013 10:55:56
Stilius: None

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė Marius » Ant Geg 21, 2013 12:18:46

Šaunu, kad siekiama vystyti galimybes važiuoti dviračiu.
Bet...
Klausimas, kuo realybėje bendrojo naudojimo gatvė skirtųsi nuo įprastos gatvės? Dviratininkas yra toks pats lygiateisis eismo dalyvis, kaip ir automobilio vairuotojas, bet kokioje gatvėje. Be to, minėtose gatvėse Žvėryne ir taip nėra intensyvaus automobilių eismo, ar jomis važiuoti dviračiu yra problematiška?
Vartotojo avataras
Marius
 
Pranešimai: 3753
Užsiregistravo: Tre Kov 30, 2005 0:45:37
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė zoory » Ant Geg 21, 2013 17:07:32

Esu prieš formalius ir kvailus projektus (dar ir remiamus MŪSŲ VISŲ PINIGAIS):
-Visų pirma - teisingi Mariaus komentarai.
-Antra - ten ir taip ribojamas greitis iki 30km/h.
-Trečia - žadat kelių eismo taisykles pakeist?
-Ketvirtą - jei tai studentų darbas - tai išmokit kažką naudingo siūlyti, o ne kaip valstybės tarnautojai lygioje vietoje projektus rašyt.

O protingi projektai ir iniciatyvos būtų sveikintini.
zoory
 
Pranešimai: 419
Užsiregistravo: Pen Bir 27, 2008 13:26:03
Miestas: Vilnius
Stilius: Turizmas

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė KEdas » Tre Geg 22, 2013 21:58:21

Žvėryne, kaip ir kitur Vilniuje, gatvės dviračiams pritaikytos tik formaliai – pakabinti greitį ribojantys ženklai ir tiek. Realus pritaikymas būtų eismo organizavimo priemonėmis uždraudžiant tranzitinį eismą.

Dirbu Vilniaus savivaldybėje mero patarėju, esu LDB pirmininkas, tačiau apie tokį projektą kol kas nesu girdėjęs. Kažin kodėl?
Ar jūs nesikreipėte, ar savivaldybėje niekas nesusidomėjo? Susisiekite, gal galiu kuo padėti, nes vienam dviratinių projektų prastumti niekaip nesiseka: neva nėra tam pinigų.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė Tautis » Ket Geg 23, 2013 11:27:45

Ked, o konkrečiai toje vietoje, kur numatoma "bendro naudojimo gatvė" yra to tranzitinio eismo kurį reik ribot/draust?
Pritariu aukščiau išsakytoms nuomonėms, kad ten ir taip palygint ramios gatvelės ir nusitransportuot iki vingiaparkio problemų nekyla. Va jei "dvirtakį" nuo narbuto kalno šaligatvio iškeltų į pamiškę (ir nuo pėsčiųjų spygliuota viela aptvertų, bei užminuotų priėjimus iki dviračio zonos) tai būtų jau ženklus sąlygų pagerinimas. O dbr berods eilinis ES pinigėlių paplovimas sugalvotas ir tiek. Apklausoje parašiau konkrečiau kas ir kaip, tikėkimės projekto rengėjai/dalyviai atsižvelgs (ir patys pabandys realiai pasivažinėt minėtoje vietovėje dviračiais, nes kyla įtarimų, kad jie nėra deramai susipažinę su situacija)
Vartotojo avataras
Tautis
 
Pranešimai: 378
Užsiregistravo: Ant Rgs 15, 2009 13:59:10
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė KEdas » Ket Geg 23, 2013 12:25:55

Ten yra problemų su Birutės ir Latvių gatvėmis. Jos tiesiog per ilgos, todėl kai kas per ilgai važiuoja jomis, o ne iš karto taiko į Kęstučio gatvę. Jei tai sutvarkytų – jau būtų šiokia tokia nauda. Kad sutvarkyti – reikia eismo organizatoriams numesti saldainį arba čiuriką, pvz. ES pinigus.
Projekte numatytas ir Šimulionio gatvės eismo patvarkymas, kas nėra blogai.

Pats projektas įdomus tuo, kad siūlo ne bukai visur tiesti dvirtakius, o riboti automobilių eismą. Tai kažkas naujo ir naudingo LT dviratiniuose projektuose.

P.S. Projekto rengėjai kažkodėl dar nebandė susisiekti :(
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė martiz » Pir Bir 10, 2013 9:39:56

Nu persiskaičiau, paziurejau nei juoktis nei verkt :)
Galbut reiktu pradeti nuo to, kad ta pora sykiu i sav vykdamas i darba vaziuoju minima atkarpa ir problemu zveryne dar nebuvo. Problemos ir nepatogumai yra Narbuto g. dvirtakis arba jo nebuvimas. Tai va, nesuprantu kaip galima nieka kazkaip sujungt su kazkuo :)
Tesiant apie bendrojo naudojimo zona su 30 km/h, tai kaip kolegos minejo, kad ir dabar ten yra bendro naudojimo zona ir automobiliu vaziuoja ~30.
bandziau uzpildyt anketa ir nepavyko nes yra tik 3 variantai kurie, man pasirode nepatogus del kirtimosi su gatvemis. Jeigu kaip teigiama norima gerinti sauguma tai reiktu tiesiog padaryt dvirataki birutes-blidziu-latviu-birutes.
Kodel:
leidziantis nuo kalno nereiktu kirsti jokios gatves
kylant tektu stoti 2-ose sankryzose taciau saugumo poziuriu manau tai butu geriau, nei paleist visus tieisai birutes gatve (kur beje dar reiktu kazkaip nutiest dali dviratakio per privacia teritorija). Zinant musu dviratininkus tai besileisdami nuo birutes blidziu gatve jie kirstu net nestodami, kas sukeltu pavoju tiek jiems patiems, tiek kitiems eismo dalyviams.
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė KEdas » Pir Bir 10, 2013 10:06:08

O kodėl manai, kad dviratininkai negali turėti pirmumo sankryžoje su Blindžių gatve? Tai juk ir būtų projekto užduotis kaip padaryti patogų ir saugų eismą.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė mantasm » Pir Bir 10, 2013 10:26:10

Kad dviratininkai turėtų pirmumą, turėtų būti labai geras apšvietimas. Į kalno pusę ypač :) Arba tamsiu paros metu pirmumas galiotų tik dviratininkams lempom/gerai matomais mirksiukais.
mantasm
 
Pranešimai: 2575
Užsiregistravo: Tre Geg 12, 2010 0:45:05
Stilius: None

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė martiz » Pir Bir 10, 2013 10:36:22

KEdas rašė:O kodėl manai, kad dviratininkai negali turėti pirmumo sankryžoje su Blindžių gatve? Tai juk ir būtų projekto užduotis kaip padaryti patogų ir saugų eismą.

Kokiu budu jie ta pirmuma igytu? galima birutes gatve padaryt pagrindine, bet kol vairuotojai prie to pripras pora dviratininku tikrai atsidurs traumatologiniam, ar to siekiama? ir siaip toks sprendimas butu nelogiskas, nes blidziu gatve eismas zenkliai didesnis nei birutes.
kitas momentas, tai siulyciau imt ir pravaziuot birutes gatve teisiai iki vingio parko isivaizduojant kad ten dvirtakis :) kaip projekto rengejai planuoja gauti leidima tiesti dvirtaki ant privacios (greiciausiai) zemes.
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė KEdas » Pir Bir 10, 2013 13:35:44

Kokiu budu jie ta pirmuma igytu? galima birutes gatve padaryt pagrindine, bet kol vairuotojai prie to pripras pora dviratininku tikrai atsidurs traumatologiniam, ar to siekiama? [/quote]
Jei padarysi taip, kaip tai daro šalyse, kuriose eismo saugumas kelis kartus geresnis nei LT, tai ir avarijų nebus. Padaryti galima pvz.taip: http://goo.gl/maps/TGHiu
dvirtakio pirmumas.jpg
Magistralinis dviračių takas kerta D kategorijos gatvę
dvirtakio pirmumas.jpg (37.94 KiB) Peržiūrėta 6159 kartus(ų)

http://goo.gl/maps/PEmtz
dvirtakio pirmumas1.jpg
Dviračių takas kerta C kategorijos gatvę
dvirtakio pirmumas1.jpg (27.99 KiB) Peržiūrėta 6159 kartus(ų)

martiz rašė:ir siaip toks sprendimas butu nelogiskas, nes blidziu gatve eismas zenkliai didesnis nei birutes.

Logiškumas priklauso nuo siekiamų tikslų: jei nori, kad žmonės į darbą važinėtų dviračiais, o ne automobiliais, tai ir pirmumus bei prioritetus turi sudėlioti atitinkamai. Bet jei dviratininkai neria į krūmus net neuždavę klausimo, tai kodėl kažkas už juos tai turi padaryti ir atsisakyti savo pirmumo?

martiz rašė:kitas momentas, tai siulyciau imt ir pravaziuot birutes gatve teisiai iki vingio parko isivaizduojant kad ten dvirtakis :) kaip projekto rengejai planuoja gauti leidima tiesti dvirtaki ant privacios (greiciausiai) zemes.

Žemė ten ne privati, o ir dvirtakio tiesti niekas neliepia. Ne viskas turi būti dvirtakis, kad galėtum juo važiuoti, kartais užtenka apriboti eismą ir nuleisti kelis bordiūrus, kad trasa taptų patraukli dviratininkams.
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė martiz » Pir Bir 10, 2013 17:48:29

na remiantis geraja praktika galima ir tilta, bei tuneli statyt tada nereiks net eismo riboti.
kadangi ten vazineju manau kad kazka zinau ir bandau siek tiek paaiskinti kokia situacija.
Tarpe tarp birutes ir birutes g. yra tik siauras saligatvis kur tikrai netelpa dviratininkai ir pestieji, del to tas 100m dviratkio yra butinas, tada reiktu prisiminti kad salia yra garazai kur pravaziavimas net neasfaltuotas, zodziu viskas paprasta ir lengvai igyvendinima tik popieriui.
Tai ka siulau as igyvendinama pigiai paprastai ir greit ;) ta prasme ideja gera, bet tikrai yra vietu kur poreikis uz tuos pinigelius kazka daryt yra didesnis.
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė KEdas » Pir Bir 10, 2013 19:33:29

martiz rašė:na remiantis geraja praktika galima ir tilta, bei tuneli statyt tada nereiks net eismo riboti.

D kategorijos gatvėse skirtingų lygio sankryžas gali statyti tik visiški kvailiai. :)

martiz rašė:kadangi ten vazineju manau kad kazka zinau ir bandau siek tiek paaiskinti kokia situacija.
Tarpe tarp birutes ir birutes g. yra tik siauras saligatvis kur tikrai netelpa dviratininkai ir pestieji, del to tas 100m dviratkio yra butinas, tada reiktu prisiminti kad salia yra garazai kur pravaziavimas net neasfaltuotas, zodziu viskas paprasta ir lengvai igyvendinima tik popieriui.

Manai, kad 100 metrų dvirtakio jungtis yra neįgyvendinama užduotis? O ką tada manai apie jau išleistus 4mln. Lt Laisvės pr. „A“ juostoms be jokio projekto?

martiz rašė:Tai ka siulau as igyvendinama pigiai paprastai ir greit ;) ta prasme ideja gera, bet tikrai yra vietu kur poreikis uz tuos pinigelius kazka daryt yra didesnis.


Tai kad visiškai nesuprantama ką pats siūlai. Pabandyk pats pasiskaityti ką parašei „reiktu tiesiog padaryt dvirataki birutes-blidziu-latviu-birutes“. Problema tik tokia, kad Blindžių gatvė su Latvių nesikerta, o susijungia ties svečių namais :) Negi siūlai dviračiu ratais važinėti, kai galima pravažiuoti tiesiai (http://goo.gl/maps/X21zm)? Siūlai tokį maršrutą http://goo.gl/maps/b12uT ?
KEdas
 
Pranešimai: 441
Užsiregistravo: Šeš Spa 04, 2008 19:47:37
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė martiz » Pir Bir 10, 2013 20:03:30

KEdas rašė:Tai kad visiškai nesuprantama ką pats siūlai. Pabandyk pats pasiskaityti ką parašei „reiktu tiesiog padaryt dvirataki birutes-blidziu-latviu-birutes“. Problema tik tokia, kad Blindžių gatvė su Latvių nesikerta, o susijungia ties svečių namais :) Negi siūlai dviračiu ratais važinėti, kai galima pravažiuoti tiesiai (http://goo.gl/maps/X21zm)? Siūlai tokį maršrutą http://goo.gl/maps/b12uT ?

kaip matau supratote labai puikiai, tik apsimetinejate kad ne ;)
taip gaunasi siek tiek ratu, bet viskas saugu ir paprastai igyvendinama. pries pradedant diskutuot daugiau siulyciau nuvaziuot i vieta ir pravaziuot tiesiai, o tada savo mistines tiesas irodinet. Pora 100 metru del to kad nereiktu du kart kirst sankryzos nemanau kad yra didelis ratas. Aisku kazkam reikia isleist pora milijonu tam kad nubrezt istisine juosta per 1,5 metru plocio saligatvi, puse jo padarant dviraciu taku. Tuo paciu birutes gatve padaryt pagrindine taip sukeliant pavoju dviratininku sveikatai, bei turet kruva nepatenkintu automobiliu vairuotoju, bei pesciuju. Jei taip jus suprantate dviratininku saugumo gerinima tai as neturiu daugiau ka rasyt.
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė zoory » Pir Bir 10, 2013 20:55:51

Tiesa pasakius nelabai suprantu kame čia išvis kalba - nieko ten nereikia įrenginėti, viskas ten yra +/- tvarkoje, pilna probleminių vietų Vilniuje, o čia kelt problemas vienoje iš ramesnių ir saugesnių vietų. Kai važiuoju, tai važiuoju taip: https://maps.google.com/maps?saddr=T.+N ... a=1,2&z=16 kai noro būna ir kitaip :)
zoory
 
Pranešimai: 419
Užsiregistravo: Pen Bir 27, 2008 13:26:03
Miestas: Vilnius
Stilius: Turizmas

Re: Bendro naudojimo gatvės Vilniuje įrengimas

Standartinė ratuto » Pen Gru 13, 2013 1:19:32

Kad čia tik tuščios kalbos, o ku realus veiksmai? jau sezonas baigiasis, o nieko naujo neatsirado, o planas padaryti saugu keliuką, nieko nepakeis. Toliau vyks avarijos ir kris dviračiai, kiek žvėryne įvyko nelaimiu palyginus su visu Vilnium ar Lietuva?
Kažkoks smulkus - kosmetinis pagražinimas nieko nepadės.
Pavyzdį turim... gedimino pr. ar vokieciu g. su juostom kur kartu važiuoji su mašinoms ir ne prognozuojamu pėsčiųjų elgesiu ir tas pareikalauja aukų. Būtinai reik atskirti dviratį ir mašina kaip lėktuvą ir laivus. Jie ten mes ten tada bus gerai.
Your warning level: [1]
Vartotojo avataras
ratuto
 
Pranešimai: 232
Užsiregistravo: Sek Rgp 20, 2006 11:13:57
Stilius: Commuting


Grįžti į Commuting

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron