Faq: Šakės ir amortizatoriai

Pagalba naujokams, renkantis pirmą dviratį, techninių subtilybių pradmenys ir pan.

Faq: Šakės ir amortizatoriai

Standartinė o-o » Šeš Sau 22, 2005 1:10:09

Sekondedishn manual apie sakes, anam radau savo paties klaidu, tikiuosi ju cia pavyks isvengti.



1. PAGRINDINES SAKES DALYS:
Paveikslėlis

1. (vieneta uzdengia Pinkbike logo) - steerer tube - tiesiog sakes vamzdis
2. virsutine karunele (upper crown)
3. apatine karunele (lower crown)
4. nesantieji vamzdziai / stanchions / uppers
5. sujungimas / arch
6. apatines kojos / invert sakese stanchions
7. dropoutai


2. SAKIU TIPAI:
A) PAGAL JU DARBINE SISTEMA:
1. tepalines (Oil)
2. elastomerines (MCU)
3. isvis be nieko – tik spyruokles. tokia ir kokybe..

B) PAGAL KONSTRUKCIJA:
1. regular - iprastos sakes. nesantieji vamdziai sueina is virsaus i apatines kojas. PVZ. Manitou Sherman
Paveikslėlis
2. invert / UpSide Down - apverstos sakes. nesantieji vamzdziai auksciau, apatines kojos is apacios sueina i virsutines kojas. PVZ. Marzocchi Shiver
Paveikslėlis
3. SC - single crown - viena karunele
4. DC - dual crown - dvi karuneles, kaip pavyzdyje su skaiciais



3. PAGRINDINES SAKES DARBO SAVOKOS (DARBO APIBUDINIMAS):

1. Preload (P) - sakes kietumas suejimo metu. kietinama spyruokle ja suspaudziant, arba
padidinamas oro slegis Air Preload / Air Assist sistemose
2. Rebound (R) - nusakomas sakes grizimo greitis i pradine padeti
3. Compression (C) – is esmes tai irgi kietinimas, bet jis greiciau ne kietinimas, o sakes suejimo greicio mazinimas, slopinimas. Tai atliekama tepaliniu voztuvu pagalba.
4. Lockout - sakes uzrakinimas, ji nebeveikia
5. Travel (T) - galimas sakes eigos keitimas. buna Internal (Marzocchi & Manitou) arba External (Manitou RTWD, RTA, RT 2, IT; Marzocchi TAS & RockShox U-Turn).
6. Bottom Out - sake dirba iki dugno, isnaudoja 100 % savo eigos
7. BOB (Bobing) - minant, tarkim i kalna, sake siubuoja ir vaiksto, nors neturetu
8. Compression Spike - vaziuojant dideliu greiciu, kuomet sake gauna keleta stipriu smugiu labai mazame laiko intervale, viduryje eigos ji padaro virtualu Bottom Out'a, kitaip sakant viduryje eigos sustoja ir daugiau neina. del to pasitako daug griuvimu, kuomet sake nesugeba sugerti smugio ir rideris skrenda.
9. SAG - dydis nusako, kiek cm (arba mm) sake sueina, kai rideris atsiseda i iprasta vaziavimo poza. dydis padeda reguliuoti spyruokles standumo/bottomo/compressiono nustatymus ir sakes darba. svarbus parametras.


4. PAGRINDINIAI SAKIU GAMINTOJAI:

Populiaresnes:

1. Marzocchi
2. Manitou
3. Fox Forx
4. RockShox


-----------

Ne tokios populiarios (nes labai brangios):

5. Avalanche
6. Noleen
7. White Brothers
8. Maverick
9. Risse

..................

dar yra ir kitu pavadinimu. tai butu Suntour, RST ir panasus low-end gaminiai.


5. PAGRINDINES SAKIU GAMINTOJU TEPALINES / KONSTRUKCINES TECHNOLOGIJOS:


kuom gi skiriasi MCU nuo Oil? MCU tipo sakes turi spyruokle ir toki elastomera, panasu I tampona. Jis spaudziasi legviau nei spyruokle ir grizta leciau, todel tokios sakes turi letesni rebound’a (lyginant kur yra tik spyruokle). tuo tarpu tepalines sakes turi tam tikra voztuva, kuris yra tepale (voztuvai gali buti du, trys, gali buti daugiau). Voztuvas gali atlikti begale funkciju, taciau pagrindine funkcija – jis letina sakes grizima I pradine padeti. Dar gali letinti suspaudima, progresyviai letinti, progresyviai letinti grazinima, lockoutinti esant tam tikrom salygom ir t.t. apie tai truputi veliau.
Kuom skiriasi vienos sistemos nuo kitu? Daug kuo, nes viska lemia konstrukcija. Ji gali buti keliu rusiu, pradedant paprastu voztuvu, kuriame tera tam tikro skrespjuvio skyles (angliskai drillings). Toliau buna keliu voztuvu, optimizuotu reboundui, arba compressionui, arba progresyviniam compressionui, bet tai vis tiek islieka paprasti drillingai. Galiausiai yra trecias variantas, sutinkamas TIK brangiose sakese (brangios tai cia ne 1000 lt). tokie voztuvai vadinami “Shimmed Dampers”, shimmed reiskia kintamo skrespjuvio voztuva (priklausomai nuo oil flow – tepalo tekmes greicio, kuris teka pro voztuva), kuris dazniausiai optimizuotas i viena puse, kad kuo geriau atliktu savo darba. Pats geriausias pavyzdys – Marzocchi HSCV (High Speed Compression Valve). Tokie voztuvai dazniausiai naudojami ten, kur sake dirba ypac dideliais greciais ir reikia rata visada islaikyti prie zemes, pvz DH, arba DS/4X. tokio tipo sistemos labiausiai vertinamos tarp labiau patyrusiu rideriu.
Dabar trumpai reiktu apzvelgti pagrindines tepalines technologijas, kurias naudoja didieji gamintojai:


1. Manitou:

SPV / SPV Evolve (Stable Platform Valve) – viena daugiausiai zadanciu sistemu, turi begale funkciju, taciau senoji SPV pasizymi nejautrumu maziem smugiam, nepatvarumu. Evolve jautresne, bet irgi daznai pasitaiko gedimu.

TPC / TPC+ - Twin Piston Chamber – TPC+ yra seniau pakankamai daznai naudota sistema, turi 3 voztuvus, vienas opimizuotas reboundui, kitas compresionui, trecias – progresyviniam compressionui. Paveiksliukas (aciu Evui uz ji):

Paveikslėlis



TPC naudojama dabar, turi 2 voztuvus – 1 compressionui, kitas reboundui:

Paveikslėlis


FFD - Fluid Flow Damping – voztuvas su drillingu, nieko ypatingo, veikia taip pat nelabai ypatingai.
FFD voztuvas:
Paveikslėlis


2. Marzocchi

visu pirma reikia pasakyti, kad Manitou tepalas yra virsutinuose kojose, viduje, o Marzocchi naudoja Open Bath, t.y. tepalas, voztuvai yra apatinese kojose, teliuskuoja apacioje.

SSV(F) - Speed Sensitive Valve (Floating) – damperiai ne shimmed, bet isties atrodo sudetingai, nes visa tai yra Open Bath. Veikia kur kas geriau nei FFD. Floating yra naujesne versija su is isores reguliuojamu reboundu (SSV turi internal rebound adjustment). pakankamai neblogai veikia ir didesniais greicias, bet labiau optimizuota 1 smugiui (pvz nusokus nuo ko nors).

TST – Terrain Selection Technology – nustato tokius kriterijus kaip fast/slow bump ir fast/slow rebound, yra keli “clickai”, pagal kurios tarsi renkates danga. Taip vadinama “fast and technical” – renkates fast bump sensitivity ir fast rebound. Norit climbint – slow bump sensitivity ir slow rebound. Cia jau primena mastancius voztuvus:

Paveikslėlis

HSCV - High Speed Compression Valve – sita jau minejau, raceriu sistema.

ETA - Extension Travel, ECC – Extenson Control Cartridge – skirtas XC stiliui, suzemina, kietina sake, kad butu patogiau climb’inti ir pan.



RockShox:

Cia isvis nesuprasi, nelabai ka jie ir apraso. Kiek atsimenu is atminties, tai jie naudoja

Pure Damping

HC2

Hydracoil


Ir naujausias “pribumbasas” - Motion Control su ivairiausiais adjustmentais: External Rebound, Floodgate, Compression Adjust and Lock PopLoc Remote Option. Nelabai kur yra aprasymai. Verta pamineti, kad siaip jau RS yra skirti daugiau XC arba DH (Boxxer), I FR jie nenesa visai. Lengvi, daznai juos renkasi megstantys taupyti svori ir aukoja darbo kokybe bei patvaruma.



Fox:

SDC - Shimmed Damping Control – kaip minejau anksciau, keiciamo skerspjuvio ploto voztuvai.

TerraLogic – Inertia Valve Technology – panasu I SPV funkcija “Pedaling Threshold”, sake uzsilockinusi iki tam tikro stiprumo smugio, paskui vel ima veikti. Protinga, gali atpazinti, kuri jega ir kilusi is mynimo, o kuri nuo smugio I rata.


Avalanche!!!

Labai noriu isskirti sita gamintoja, cia manau yra tikras ekskliuzyvas, nepaprastos sakes. Aprasyti kaip ir ner ka, bet jie turi neblogu nuotrauku:

Avalanche DHF-8

Paveikslėlis

rebound adjuster:
Paveikslėlis

hydraulic oil block (bottom prevent):
Paveikslėlis

main valves:
Paveikslėlis


sios sakes kaina - apie 5000 $, galima papildomai nusipirkti steel/Ti spyruokliu su single/double dampers, bei kitu clamp'u (karuneliu). spyruokles ir clamp'o kaina - apie 2000 $ :) brangus malonumas



6. KITOS PASTABOS


1. kodel daromos invert tipo sakes? nes didziausia apkrova sakeje ties ketvertu (paveikslelyje). todel nesantieji vamzdziai yra storesni ir atlaiko didesnius stresus.

2. kokios buna drop out'u rusys? pagrindines 3:
A. standart (kaip pas mus visus su excentriku):
Paveikslėlis
B. 20 mm thru axel (20 mm asis):
Paveikslėlis
C. QR20 (panasu kaip 20 mm thru axel, tik su Quick Release):
Paveikslėlis

3. spyruokliu tipai: buna coil (iprastos spyruokles) arba Air (oras - dujine spyruokle). taip pat gali buti ivairiai kombinuota - dual coil/dual air, single coil / single air (galima ta pavadinti single coil with air assist), taip pat ir single coil, dual air, dual coil ir t.t.

4. placiau nepaminejau kitu technologiju, kurios susijusios su kitais sakes parametrais. tai gali buti eigos keitimo technologija (IT..), reboundo reguliavimo (ECC5..), remote lockout/preload (ant Sid'u), Compression (SPV pressure), visi anti-bob (Pedaling Threshold, TerraLogic - Inertia-Valve..), PopLock ir pan. ir t.t. neverta manau, jei domina, tai klauskit arba ieskokites patys.


dar yra vienas dalykas, kaip sakiu tuningas. pvz Enduro Fork Seals - tuningines dalys. seals yra gumines tarpines, kurios labai gerai apsaugo vidurius nuo purvo, kur kas geriau nei fork boots'ai (cia tie ant pigiu, kur dengia visus nesanciuosius vamzdzius).
Push Industries tuninguoja viska absoliuciai, modifikuoja standartinius voztuvus, deda kitus pilot bushings - tai pagrindines ivores, kuriuose slankioja nesantieji vamzdziai, nu ir t.t.

http://www.enduroforkseals.com/
http://www.pushindustries.com/




Norejau dar kazka parasyti, bet neatsimenu. Jei prisiminsiu, papildysiu. Savo nuomones apie sitas sakes sikart neissakiau, nu bet apie RockSux tai matot is avataro.. jei idomu, galiu pasakyti kodel, bet cia jau kita kalba. Pereinam prie galiniu amortizatoriu.



_____________________________________________________________


Paveikslėlis

stai amortizatorius, sudedamuju daliu nera labai daug, korpusas, kojele, spyruokle ir rezervuaras (kuris siuo atveju yra remote)

buna 2 rusiu amortizatoriai - oriniai (dujiniai) ir Coil.

dujinis:
Paveikslėlis

Coil:
Paveikslėlis


svarbiausias dalykas, kuri reikia pasakyti - kas yra stroke? kadangi galines pakabos ant visu dviraciu negali buti identiskos, todel ir skiriasi perdavimai. pvz, ratas paeina 3 cm, o pakaba i shocka perduoda 1 cm. vadinasi, stroke yra 3.0. jei pazvelgsite Avalanche gama, ten dominuoja stroke nuo 2.25 iki 3.5, taciau yra vienas variantas, kuri reiktu pamineti - Merida LRS (Low Ratio Suspension). sios pakabos santykis yra 1:1, tai reiskia, kad jei ratas sueina 1 cm, tai ir i shocka perduodama 1 cm. stai foto:

Paveikslėlis

dujiniai naudojami XC dviraciuose, lengvi, gerai atlieka savo funkcija, taciau bijo dideliu apkrovu, be to, ne tokie patikimi ir ilgaamziai. po kurio laiko pavargsta seal'ai vis tiek, pradeda leisti ora ir pan. o jei nudropinsi ant kokio kelmo, gali ir "susprogdinti" korpusa - prades leisti kur nors.

Coil naudoja visokie "huckiski" dviraciai, pvz Banshee Scream. dazniausiai ant tu remu ir stovi Progressive Suspension 5Th Element, Fox Vanilla, Manitou Swinger 6-Way ir pan. dazniausiai turi rezervuara, kuris padidina vidini turi geresniam "performance"ui, be to, tai yra tas pats, kas air assist sakese - ne tik spring preload, bet ir air preload. daznai naudoja titanines spyruokles.

gamintojai:
vienas populiariausiu - Progressive Suspension
Manitou (Swinger, kuriuose naudojama panasi sistema kaip ir sakese)
Fox (Float, Talas.. Vanilla - irgi panasios sistemos)
RockShox (tas pats)

aisku ir kiti - Avalanche ir t.t. gamina ir Marzocchi, bet tik 1 modeli, ir tai neaisku, kam jis yra skirtas. nieks kazkaip nenaudoja ju, nepopuliarus.

aciu uz demesi, jei turit klausimu, tai meginsiu atsakyti. nekreipkite demesio i gramatines klaidas, jei rasite, tai pasakykit, pataisysiu, nes cia pavargau, kol parasiau viska.
Paskutinį kartą redagavo o-o Tre Vas 16, 2005 22:17:23. Iš viso redaguota 4 kartus.
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė Rimux`s » Pir Kov 14, 2005 10:16:39

Norejau jusu paklausti ka manote apie Rock Shox priekines sakes. Konkreciai pas mane yra Trek 4500 dviratis ir ideta sake Rock Shox Juddy TT http://www.sram.com/en/rockshox/mountai ... udy/tt.php. Butu idomu suzinoti kokia jos sandara, kaip prieziura ir aisku kokybe ar jau cia prasciausio lygio ar ne. Is anksto labai dekingas. :)
Vartotojo avataras
Rimux`s
 
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: Ket Vas 17, 2005 17:00:33
Miestas: Kaunas

Standartinė Mosquito » Pir Kov 14, 2005 17:16:56

To o-o --> reik manualu. :beeeeer:
Kaip sita suprast:
Spring: Dual stage coil ./ elastomer
Tipo abiejose kojose po spyruokle ir elastomera?
Ir dar parasyta kad preload'as reguliuojasi, kaip tai vyksta? Juk ten nei oro nei tepalo kiek suprantu, kazkaip visai pasimeciau.. :wall:
Itin piktas moderatorius.
Vartotojo avataras
Mosquito
 
Pranešimai: 1995
Užsiregistravo: Pen Gru 31, 2004 17:47:50
Miestas: Laisvasis aljanso miestas Vilnius
Stilius: XC

Standartinė o-o » Pir Kov 14, 2005 17:36:19

turetu buti abiejuose po viena. preloadas reguliuojasi kai suki rankenele ir suspaudi spyruokle.
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė Gerasdviratis » Ant Kov 15, 2005 9:51:53

Cia kozna firma ta preloada savaip daro.Amerikietiskos kilmes kontoros daugiausiai vienpusius daro,bet yra ir dvipusiu.Pas tave RockShox-tai yra taip,o jei butu RST analogas-butu kitaip padaryta.
Beje gerosios sakes jau reguliuojasi tik is vienos puses-netelpa viska i viena vamzdi suvaryt,nes kitoje puseje koks ventilis stovi ar lock out rankenele..... :D
Immortal riders army
Loki God of fire.
Vartotojo avataras
Gerasdviratis
 
Pranešimai: 10944
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 18:27:51
Miestas: Vilnius,Balsiai 869871715
Stilius: Road

Standartinė o-o » Ant Kov 15, 2005 16:12:34

Gerasdviratis rašė: Beje gerosios sakes jau reguliuojasi tik is vienos puses-netelpa viska i viena vamzdi suvaryt,nes kitoje puseje koks ventilis stovi ar lock out rankenele..... :D


:mrgreen:

o del elastomero vienoj pusej, tai ka jis ten gali veikti vienas be spyruokles? elastomeras visada po spyruokle yra (arba virs, tas pats).
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė pauliaK » Ket Kov 31, 2005 23:53:48

Viena ispudingiausiu ir tikriausiai pati neiprasciausia sake pastaruju istorijoje "Lefty" ir jos paskutinio modelio schema:

Paveikslėlis

Truputukas apie pacia sake:

Sakes svoris 2kg, o eiga priklausomai nuo jos tipo (yra du) Speed ar MAX atitinkamai 110-140mm. "Speed" yra orentuoa i XC ir turi dar tris savo versijas tai: Speed Carbon Fox Inertia, Speed Carbon DLR ir Speed DLR. "MAX" yra gaminama All Mountain dviraciu serijai ir turi 5-ias modifikacijas: The Max Carbon SPV Evolve Ti, Max Carbon SPV Evolve, Max SPV Evolve, Max TPC ir Max FFD. Max Carbon SPV Evolve Ti yra lengviausia sake turinti tokia didele eiga (140mm). Lefty sakes isimtinai gaminamos ir naudojamos tik Cannondale dviraciuose. Sake pasizymi ilgaamziskumu, puikiu darbu ir yra labai patvari bei standi.

Keletas nuotrauku kaip si grazuole atrodo realybeje:

http://photo.pinkbike.com/photo/281/pbpic281106.jpg
http://photo.pinkbike.com/photo/281/pbpic281104.jpg
http://photo.pinkbike.com/photo/174/pbpic174437.jpg
Paskutinį kartą redagavo pauliaK Ant Lie 19, 2005 13:08:42. Iš viso redaguota 3 kartus.
Vartotojo avataras
pauliaK
 
Pranešimai: 3638
Užsiregistravo: Šeš Sau 01, 2005 12:28:54
Miestas: Vilnius
Stilius: Street

Standartinė o-o » Pen Bal 01, 2005 7:10:00

galima uzdeti ir ant kitu dviraciu, bet ten tokiu adapteriu reikia, headsetu kitu, brudo visokio. siaip pati konstrukcija labai idomi, o internalus tai grynai paeme is Manitou (tikriausiai nusipirko licenzija ju technologijom).
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė Juodulys » Pen Bal 01, 2005 7:44:55

a kas ten toj nuotraukoj kur diedas paemes laiko?kazkoks geltonas suduks prie axle pritvirtintas, cia gal dviraciu transportavimui kai sake be rato tvirtinasi? :roll:
Perskorski vėją sukruvintu šalmu, tegul grandinė iš skausmo cypia, vanok pedalais negailėdamas jėgų, nors ir velniai akyse trypia!
Vartotojo avataras
Juodulys
 
Pranešimai: 3423
Užsiregistravo: Tre Sau 05, 2005 16:42:05
Miestas: Kaunas-Panevezys
Stilius: All round

Standartinė Q-LEX » Pen Bal 01, 2005 8:25:12

nu nz kaip jus, bet as su tokia sake bijociau drasiai vazinet. Nepatikimai man ji atrodo. Abejoju ar ji islaiko rata stabiliai?
Taip cia bajemexas... Taip tikrai be sedenes.. Pirkau maximoj uz 29.99 nes be murtizatoriu ir da nuolaida nes ner begiu.. Triuku nemoku, fokusu irgi.. Be sedynes todel kad bijau aukscio... Jooo, tau gerai kad matei toki bajamexa ir da su murtizatoriais...
Q-LEX
 
Pranešimai: 319
Užsiregistravo: Ket Sau 06, 2005 16:04:09
Miestas: Kaunas
Stilius: Trial

Standartinė AED » Pen Bal 01, 2005 8:58:09

Teko važiuot su Lefty, visai kitoks valdymas, kažkaip staigiau viskas. Aišku atsisėdus iš kart labai nepatikimai atrodo, bet truputį pavažiavus pripranti ir gerai :lol:
Vartotojo avataras
AED
 
Pranešimai: 2578
Užsiregistravo: Ket Sau 13, 2005 21:46:21
Miestas: Vilnius - Kaunas
Stilius: None

Standartinė Juodulys » Pen Bal 01, 2005 9:06:32

cia tik musu akys pripratusios prie simetrijos, tai automatiskai jei nesimetriskai tai atrodo ne tvirta , ne stabilu. Bet kaip ir kazkada buvo jau kalbeta, tai nera jokia naujove, tik ji vis dar tobulinama.Isbandyta profu, funkcionali ir patikima. Nei vieno atvejo negirdejau kad ji butu luzus ar perlinkus...Shake kaip shake, tik ant Jekyllo ji man kazkokia minkstoka pasirode, gal pripusta mazai buvo, o siaip labai nedaug su ja pariedejau, kad kazkokiu atsiliepimu pasakyt.. :roll:
Perskorski vėją sukruvintu šalmu, tegul grandinė iš skausmo cypia, vanok pedalais negailėdamas jėgų, nors ir velniai akyse trypia!
Vartotojo avataras
Juodulys
 
Pranešimai: 3423
Užsiregistravo: Tre Sau 05, 2005 16:42:05
Miestas: Kaunas-Panevezys
Stilius: All round

Standartinė pauliaK » Pen Bal 01, 2005 14:34:43

Vakar dar ieskojau apie sitos sakes negalavimus, luzius ir t.t. Nieko neradau isties super sake :wink: Noreciau tokios labai :P Arba tikiuosi bent jau teks kada ja ismegint nors kiek 8)
Vartotojo avataras
pauliaK
 
Pranešimai: 3638
Užsiregistravo: Šeš Sau 01, 2005 12:28:54
Miestas: Vilnius
Stilius: Street

Standartinė tms » Šeš Rgp 06, 2005 12:07:55

gal galit apsviest kokie pliusai minusai renkantis tarp coil ir air spring versijos? Tai bendro pobudzio klausimas nors konkreciai domina MZ.
Vartotojo avataras
tms
 
Pranešimai: 949
Užsiregistravo: Šeš Sau 01, 2005 15:05:52
Miestas: Kaunas

Standartinė o-o » Šeš Rgp 06, 2005 22:49:48

coil - patikima, sunkiau, pigiau, maziau progresyvu
air - lengviau, progresyviau, brangiau, ne taip patikima ir reikalauja daugiau prieziuros (taip pat ir specialaus shock pump'o).
o geriausia yra dual coil w/ dual air assist :)
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė Dulis » Ant Spa 11, 2005 13:15:21

kai vaziuoju greiciau nei 60km/h - t.y. nuo kalno, prasideda vairo - rato drebejimas -purtimasis kazkoks - t.y. ratas i viena puse, vairas i kita su nemaza amplitude - vairo galu vibracijos amplitude apie 2cm (kalba eina apie lygu, asfaltuota kelia). to anksciau nebuvo - beto akivaizdziai matosi, kai vairas pasisuka i viena puse - ratas i kita. kas verziasi meginau paverzt - bet viskas suvarzyta ligtais - belieka itarimas, kad cia shake (SR SUNTOUR NRX7500 LOCK-OUT) - tai gydosi? ar cia visai neshake?
p.s. ant lock-out'o tai jauciasi stipriau, bet ir darbineje padetyje nemalonios vibracijos jauciasi.
p.s2 kartais vaziuojant letai, bet beranku t.y. kainera i vaira jokio spaudimo - vairas-ratas irgi pradeda vibruoti - bet nevisada.
2tras klausimukas - laiks nuo laiko atsiranda ant shakes shiektiek tepalo - labai nedaug bet juk shakeje jis nesigamina :) - reishkia jo vis mazeja - tai normalu? ar imanoma kazkaip riebokshlius paverzt?
Vartotojo avataras
Dulis
 
Pranešimai: 635
Užsiregistravo: Ant Sau 04, 2005 11:49:00
Miestas: Klaipeda

Standartinė o-o » Ant Spa 11, 2005 13:25:35

sealu nepaversi. nieko cia nepadarysi.

o del vibracijos tai gal pats ratas, nes ratai turi nemazai disbalanso, ypac jauciasi didesniais greiciais vaziuojant
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė Dulis » Ant Spa 11, 2005 13:34:20

mashinom , kaip ir su kuo balansuoja ratus - zinau, o vot dviraciams, daro kasnors?
juk shvyno cia nekrausi........
nes kiek suprantu - disbalancas - tai ne "ashtunke" ir ne "kiaushinis", o nevienodas svorio pasiskirstymas ant rato?
ishkart atsiprashau, kad ikishau neten savo komentara - jeigu cia neshakekalta
Vartotojo avataras
Dulis
 
Pranešimai: 635
Užsiregistravo: Ant Sau 04, 2005 11:49:00
Miestas: Klaipeda

Standartinė o-o » Ant Spa 11, 2005 13:55:01

megink pats balansuoti, pasuk rata labai greitai ir matysi
Vartotojo avataras
o-o
 
Pranešimai: 4483
Užsiregistravo: Ket Gru 30, 2004 19:15:50
Miestas: Vilnius
Stilius: DH

Standartinė AED » Ant Spa 11, 2005 14:13:59

Čia dėl drebėjimo gali būti kaltas kreivas ratlankis, kreiva padanga, kreiva arba persisukus kamera.
Vartotojo avataras
AED
 
Pranešimai: 2578
Užsiregistravo: Ket Sau 13, 2005 21:46:21
Miestas: Vilnius - Kaunas
Stilius: None

Kitas

Grįžti į Naujokams

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių