Techninės naujovės

Re: Techninės naujovės

Standartinė LBU » Tre Bir 04, 2014 13:09:21

kaip ne kartą minėjau, elektroninis perjungimas nėra panacėja. Po to kai atsirado DA 9000, netgi tas priekinio persijungimo patogumo skirtumas tarp elektroninės ir mechaninės sistemų tapo nežymus. (neveltui Cancelara iki šios važiuoja su mechanika).

MTB ir CX elektronika , manyčiau, net labiau pasiteisins, nes pavarų perjungimo troselių-šarvų nėra, niekas neužsiteršia ir neturi galimybės nustoti preciziškai veikti. Plente netiksliai veikiantį perjungėją yra laiko pasireguliuoti, ko kratydamasis miško takeliais nepadarysi.

Beje, Vitali, kas 2000 km pasikrauti bateriją nėra didelis nepatogumas.
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: Techninės naujovės

Standartinė Vital » Tre Bir 04, 2014 13:47:15

LBU rašė:
Beje, Vitali, kas 2000 km pasikrauti bateriją nėra didelis nepatogumas.

Visiškai priatariu, bet mano Mavic kompiuteriuko baterija nusprogsta kaip tik prieš atsakingiausias sezono varžybas, kai ne baterija rūpi. Mano pakraunami AAA tipo akumuliatoriukai galiniam mirksiukui šiaip veikia apie 14-15 valandų, bet kai reikia nusprogsta kaip tik tą važiavimą, kai mano nuomone praveikė tik 10 valndų ir kai man reikia grįžti tamsoje :). Savo išmanaus vakar tieisog neįkišau į lizdą pakrauti nes pamiršau ir nuo ryto gyvenu su 32 proc. likusios energijos :) - aš pats kaltas, bet šita elektronika nepadarė mūsų greitesniais ar mūsų gyvenimo lengvesnio :).

Mano nuomone, jeigu gali apsieti su mechaninėm pavaromis - su jomis ir verta apseiti. Tik, jeigu jau esi technokratas, maksimalistas, tuomet nieko kito nelieka, kaip elektroninis "navarotas". Į stem'ą ir setapostą montuojamas aukštos raiškos vaizdo registratorius, elektroninis žvaigždžių susidevėjimo analizatorius su išansktino alarmo funkcija ir elektroninis automatinis grandinės valiklis- tepiklis įmontuotas galiniame permetėjyje, bei vairo, bealnelių ir pedalų pašildymo sistema šaltu metu (automatinė) taip pat būtų pageidaujami :).
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė LinasV » Tre Bir 04, 2014 14:39:28

Aš už pedalų pašildymo sistemą, nes žiemą per klipsus kojos šala :-)
Vartotojo avataras
LinasV
 
Pranešimai: 2199
Užsiregistravo: Pir Gru 19, 2005 21:16:53
Miestas: Kaunas
Stilius: All round

Re: Techninės naujovės

Standartinė Piks » Ket Bir 05, 2014 0:22:42

Vital rašė: Tačiau pamename, kad Dviratis su Mechanine DA sistema kainuoja pigiau nei dviratis su elektronine Uletgra ir galvojame... mano. Už dviratį su elektroinine DA turėsi primokėti 1000 EUR - mano nuomone už skirtumą geriau įsigyti Powermeeterį :). Jis nors teikai informaciją :).
O kiek tai aktualu ir idomu MTB? :roll:
"Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get" Forest Gump
There are 10 types of people - those who understand binary, and those who don't
“Ride clipped if you want to get fast. Ride flats if you want to get good.”
Vartotojo avataras
Piks
 
Pranešimai: 1128
Užsiregistravo: Sek Spa 08, 2006 22:43:24
Miestas: Renegade
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė Vital » Ket Bir 05, 2014 10:37:11

O kiek tai aktualu ir idomu MTB

Lygiai tiek pat.

Jau 2014 metais gamintojai nežinojo kaip pozicionuoti brangiausius MTB modelius - jie neturėjo kažkokių "pribambasų", kad pateisinti (pagrįsti) jų nesveiką kainą ir tiesiog įkainavo brangiai, kaip man atrodo todėl, kad gamintojas taip sugalvojo - top modelis turi kainuoti brangiai ir viskas. Dabar turės dėl ko viską padaryti dar brangiau - spėkite - geriausias modelis aišku bus su elektronine permetimo sistema, elektronine šake (amortizatoriais), kainuos 1500 EUR brangiau už neelektroninį analogą ir turės didelį technokratų susidomėjimą. Labai MTB "prilipo" BB30 guoliai? - taip prilipo, kad gamintojai į BB30 "shelus" presuoja perėjimus ir deda standartinius holowtech guolius :). Labai MTB pasiteisino keramikos guoliai - "Š" paskutinis įsidedi ir po 700 km išmeti suvarytus.... Vat elektroninė sistema purve lietuje ir Lietuviškoje žiemoje tai taip pasiteisins, kad jomajo :).
Bet pastabą supratau, nėra ko čia MTB specų su Ultegrom erzinti :).

Gėda pasakyti, kad šiemet savo padams pašildyti naudojau elektroninius šildytuvus -1,5 val padeda :), efektyvesni kai įjungi treniruotės 1/3 dalyje, po pirmų 40 min važiavimo - verta sugalvoti distancinį įjungimą nuo vairo :).

Kita vertus, šiemet savo patirtimi įsitikinau, kad geros sistemos privalumus suvoki ne perėjęs prie geresnės,o sugrįžęs prie prastos - prie gero labai greitai priprantama.

Pavyzdžiui, aš šiemet nuo FOX 32 29erio vienom varžybom sugrįžau prie SRM Suntour 26-erio - tai buvo opera - "Karmen" (cituojant didžiojo kombinatoriaus pakeleivį Panikovskį). Dviratis nevažiuoja, šakė kleksi bet neamortizuoja... Aišku negalima lyginti skirtingo lygio produktų, bet paskysiu, kad užsėdęs ant karboninio 29 erio su FOX nepajutau didelio progreso, bet persėdęs atgal... oho... nebemokėjau važiuoti.

Sram'o mėgėjamas ir Shimano nekentėjęms duosiu nusivilti - perėjęs prie Sramo X0 sistemos supratau, kad Shimano XT yra vartotojui visa galva geresnė nei Sram X0 sistema. Vien palyginti perjungimo lengvumą - permetimas ant žemesnės žviagždės shimano sistemoje įmanomas 2 būdais, Sram - tik vienu ...aišku reikia priprasti ir matyt kai kurie dalykai nulemti eksploatacijos patikimumo, bet man tekęs priekinio permetėjo clampas - tiesiog blėkutė - na švelniai tariant ne koks, instaliavimo instrukcija irgi be pakankamų paaiškinimu (nors jos vinis - jeigu nenaudoji montaviumo pasttos priveržimo reikšmės nurodytos skliaustuose) , aišku man jų nereikia, bet ...

Na ir galiausiai, juk MTB irgi naudojami Powermeeteriai :), taigi vietoj elektronikos shifteriuose turint 1500 Eur atsargos taip pat rekomenduočiau W matuoklį :).
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė LBU » Ket Bir 05, 2014 12:05:01

"Užkabino" Vitalį elektronika. Bet vienareikšmiškai tiesa yra ta, kad jei kyla pasirinkimo klausimas-elektroninė grupė ar powermeteris, reiktų rinktis Powermetwrį. Ir MTB atveju galimybė matuoti generuojamą galią yra tiek pat svarbi kaip ir road.
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: Techninės naujovės

Standartinė Juodulys » Ket Bir 05, 2014 12:34:00

Absalonas kaip ir daugelis dalyviu paskutinej trasoj naudojo tik galini permeteja su viena zvaigzde priekyje. O pagal trasos pobudi ir greicius jam gale turbut butu uzteke 3 vidiniu begiu :-D
Perskorski vėją sukruvintu šalmu, tegul grandinė iš skausmo cypia, vanok pedalais negailėdamas jėgų, nors ir velniai akyse trypia!
Vartotojo avataras
Juodulys
 
Pranešimai: 3423
Užsiregistravo: Tre Sau 05, 2005 16:42:05
Miestas: Kaunas-Panevezys
Stilius: All round

Re: Techninės naujovės

Standartinė andrius.Z » Ket Bir 05, 2014 15:32:35

Sveiki visi,

ka tik rinkoje pasirode naujos stabdziu kaladeles Kool Stop.
galvoju pasidalinsiu.

Paveikslėlis

http://singletrackworld.com/2014/06/kool-stops-heat-sinking-pads-live-up-to-name/
andrius.Z
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Ant Bir 03, 2014 15:46:41
Stilius: Trial

Re: Techninės naujovės

Standartinė Čingačgukas » Ket Bir 05, 2014 16:02:48

Nuo radiatorių svorio jau Shimano kaladėlės barška per duobes tai šitos turbūt iš viso baladosis kai tie spygliai tokio dydžio
Artūras
Vartotojo avataras
Čingačgukas
 
Pranešimai: 385
Užsiregistravo: Ket Kov 14, 2013 9:33:15
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė Piks » Pen Bir 06, 2014 0:21:47

Vital rašė:Na ir galiausiai, juk MTB irgi naudojami Powermeeteriai :), taigi vietoj elektronikos shifteriuose turint 1500 Eur atsargos taip pat rekomenduočiau W matuoklį :).
LBU rašė:Ir MTB atveju galimybė matuoti generuojamą galią yra tiek pat svarbi kaip ir road.
Skirtumas tarp MTB ir plento, kad absoliuti dauguma vazinejanciu MTB neturiu visiskai jokio "performance" polinkio (cia matyt velgi - iskyrus musu "brangiaja ir iskirtine" Lietuva :wink: ), todel jiems tas powermeeter'is kaip suniui penkta koja. Visi gi MTB profai treniruojasi ir su plentiniais, kuriuose juos sekmingai ir naudoja. Bet ant MTB jie retai sutinkami (nebent kas pinigu neturi kur det), nes iskaitant reljefo skirtumus, techniskus ruozus ir pan. normalios analizes is ju duomenu nelabai padarysi. O elektronines pavaru sistemos atveria visiskai kitas galimybes kurios MTB yra aktualios veik visems - trosu nebuvimas, "savireguliacija", perjungimo greitis/tikslumas ir t.t. Zinoma, tai tik pirmasis "blynas", kuris be abejo tures ne viena trukuma, bet su laiku isgydzius sitas vaikiskas ligas turetu issigryninti privalumai ir susireguliuoti kainos.

PS: Mano subjektyvia nuomone, road atstovai turetu "prikast liezuvi" komentuojant MTB naujoves (cia neskirta asmeniskai LBU ar Vitaliui) - nes galime prisimint visai nesenus laikus su tokiais drasiais pareiskimais kaip "diskiniai stabdziai nereikalingi", "galine pakaba tiktai sunkina dvirati", "QR yra pats geriausias budas tvirtinti ratus ir jokiu 15mm thru niekam nereikia", "tubeless yra blogis" ir t.t. O va praejo ne tiek jau daug laiko ir visa tai atsirado net ir road'e :wink:

PS Uz 1.5 kEUR galima nusipirkti: karboninius ratus; pusetina fulo rema ar visai nebloga karbonini HT; gera sake ir XX1; nebloga sake, X01 ir dar dropper seatpost, etc.
"Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get" Forest Gump
There are 10 types of people - those who understand binary, and those who don't
“Ride clipped if you want to get fast. Ride flats if you want to get good.”
Vartotojo avataras
Piks
 
Pranešimai: 1128
Užsiregistravo: Sek Spa 08, 2006 22:43:24
Miestas: Renegade
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė Vital » Pen Bir 06, 2014 10:06:39

Šiuo atveju galėčiau pritarti nuomonei, kad "road atstovai turetu "prikast liezuvi" komentuojant MTB naujoves", jeigu Road atstovai Lietuvoje neatvažiuotų ir nepasiimtų daugumos prizinių vietų Lietuvos MTB pagrindinėse varžybose. Priminsiu, kad Lietuvos MTB XC čempionas yra T. Vaitkus, kurio niekas nepavadins MTB atstovu, MTB Maratonų taurės Pirmojo etapo nugalėtojas yra E. Kovaliovas - kuris šiuo metu atstovauja anaiptol ne MTB komandai (iš Lietuvos MTB čempionų nebet tik A. Gliadelį ir A. Dolgovą galima pavadinti išskirtiniais MTB specialistais - bet jei patys tą tuoj pat paneigs - nematėtem, kaip A. Dolgovas atidirbo Praėjusį sekmadinį Lazdynų lenktynėse, ar pamiršote A. Gliaudelį ant M30 Lietuvos plento čempionato podiumo?). Na ir jeigu šis komentaras buvo taikomas ir man, tai reikia prisipažinti, kad 5 dienomis per vėlai - nuo pirmadienio po 3 mėn pertraukos jau vėl turiu MTB Dviratį ir niekda neneigiau, kad jame naudojamos technologijos 15 mm ašis, priekyje, 12 mm ašis gale, amortizuojančios šakės technologija yra rimtas žingsnis į priekį būtent MTB dviračiaims ir perteklinės plente - kiek jos kainuoja jums papildomai? - ogi beveik nieko.

Dar daugiau, juk šiuo atveju kalbame apie technologiją "nuleista" iš Road linijos, kuri ten tarnauja jau 3+ metų, o pirmą kartą panaudota gerokai seniau. Po pirmųjų bandymu ji būvo nedelsiant išimta dėl gausybės trūkūmų. O kas turėjo reikalų su senają Shimano elektrionika žino, kokia tai nekokybiška prekė (jie elektronikos gamybą "outsorsinginą"). Gal būsiu drąsus pasakydmas, kad 29 colių ratai irgi mano nuomone Road dovana MTB. Kita vertus BB30 sitema, numigravusi iš Road iki MTB visiškai nepasiteisino ir tai aš su malonumu patvirtinu ir gerbiu gamintojus, kurie be gailesčio atsisakė to šlamšto MTB (įdomu - mano naujasis MTB dviratis su "Tapered" šake, bet su sena Holowtech sistema).

Taigi diskusijos atvejų manau turiu teisę pasiaskyti, kad mano nuomone sistema kainuojanti 1000 Eur daugiau už trosų sistemą, už tuos 1000 EUR atneša gerokai mažiau nei 12 mm galinė ašelė už 0-20 EUR. Trosų nebuvimas - marketinginis triukas - nerūdijančio plieno trosas kainuoja 10 litų, Pilnai uždaroje 70 litų kainuojančioje šarvų sistemoje MTB jis tarnauja ir kokybiškai veikia taip ilgai, kad Lietuvos mėgėjas gali nekeisti jų visą sezoną. Mechaninis pavarų perjungimas toks tikslus, kad nekelia jokių problemų ir automatinis pasireguliavimas daugiau marketingo, negu praktikos dalykas. Taigi visi MTB elektroninės sitemos privalumai atsiranda programuojamuose dalykuose, bet jie taip pat abejotini.

Spėkite kas pas mane daugiausiai genda iš nesusidėvinčių dalių? - teisingai - atspėjote patikimoji elektronika - mirksiukai su "lifetime Waranty" - nusprogsta po 1-2 metų, apie Sigmos kokybe jau nekalbu, Spidometrai - pulsometrai grybauja po 2 metų eksploatacijos ir meti juos į šiukšlyna. Balaidžai daviklia staiga tampa "negyvi" ir t.t. Trosai per tą laikotarpį nepavedė nė karto.

Dėl radiatorių ant kaladėlių - atrodo nevykusiai, netgi juokingai, bet kai kada gali turėti prasmės. Manau konstruojant tinkamus DH stabdžius sprendimo rteikėtų ieškoti kitur :).

P.S. vien turėti Powermeeterį nepakanka - reikia turėti galvą. Galios matavimas yra objektyviausias rodiklis, kuris kartu su kitais parodo kaip sunkiai jūs dirbate. MTB dviratininkui užrašyti duomenys atitinkamoje įkalnėje gali padėti jiems tą įkalnę įveikti greičiau, taigi, tai naudinga pirmiausia treniruotėse, norint tinkamai sutvarjkyti pasiruošimą ir tik tada varžybose norint pergalės. Powermeeter sistemos yra brangios ir taip pat yra iš Road nuleidžiamos į MTB - visi pagrindiniai jų gamintojai turi modelius MTB dviračiams. MTB terniruočių metodikose taip pat teikiamos nuorodos į darbo zonų galios reikšmes, taigi ši įranga kol kas naudotina ir MTB (na Downhill siciplinoje galima jos atsisakyti).
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė andrius.Z » Pen Bir 06, 2014 10:57:17

Sveiki,
Siek tiek akis paganyti: naujas Lapierre 27.5 DH
Paveikslėlis

Cia galite daugiau paskaityti,
http://singletrackworld.com/2014/06/new-lapierre-downhill-bike-launches-at-fort-william/
andrius.Z
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Ant Bir 03, 2014 15:46:41
Stilius: Trial

Re: Techninės naujovės

Standartinė Piks » Pen Bir 06, 2014 11:53:07

Na aiskus mes cia uzvedem diskusija nelabai tam skirtoje vietoje (gal perkelt?), bet vis tiek: Vitali, komentaras kaip ir rasiau, visiskai neskirtas asmeniskai tau, o apibendrinant, nes gerbiu tavo nuomone, net jei ji ir nesutampa su mano. Bet jei jau "patraukei uz liezuvio" - dauguma tavo teiginiu yra visiskai teisingi, ir pritariu jiems, bet - ne MTB. Ir siuo atveju siulau "prideti ranka prie sirdies" ir pripazinti, kad Lietuvo situacia MTB srityje yra ziauriai iskreipta, ir visiskai neatspindi to kas darosi daugumoje saliu kur MTB vazinejimas yra populiarus. Ir esminis skirtumas, kad daugumoje , MTB yra laisvalaikio praleidimo budas, o ne sportas, todel jokiu kalbu apie treniruotes, galias, planus, tuo labiau varzybas tiesiog nera - daugumai tas neidomu. Zmones tiesiog nori fun'o, ir kas padetu jiems ta fun'a padaryti dar fun'esniu. Net toje pacioje Stravoje, MTB laikai ziurimi daugiausia i "downhill" nei i "uphill". Tai nereiskia kad jie nesugeba, ar negaletu - tiesiog jiems tai visiskai neidomu, nes ju kultura nieko bendro su "varzymusi" neturi (cia gal musu sovietinis palikimas :roll: ). Pavyzdziu tokiu zmoniu aplink save turiu begales, nuo kolegos kuris budamas 65 metu lipa i tukstantines ikalnes su paprastuku senu HT ir duoda i kaulus daugumai jaunimo - niekada net negalvojo dalyvaut varzybose, iki kito grupeje vaziuojancio bico, kuri jau primygtinai visi ikalbinejo dalyvauti salies MTB XC taureje, nes akivaizdziai pretenduotu i koki TOP20 - bet jam tas visiskai dzin, ir jis nezada to daryti. Lygiai tas pats apie "sportininkus": matytumete kaip ir su kuo Nino vazineja laisvalaikiu, kai nesitreniruoja (kas jam yra normalus darbas - jis yra profesionalas) - jokios kalbos apie varzymasi ar greiti nera, tai tiesiog "for fun".

Taigis - viskas priklauso nuo poziurio, kuri matyt reiketu praplesti, ir suprasti kad bent jau MTB disciplina, tiek gamintoju, tiek visuomeniniu organizaciju, ir tuo labiau vazinejanciu, absoliucioje daugumoje neturi jokio sportinio atspalvio. Jei bandytume taikyti Lietuvos pavyzdi ir tai ektrapoliuotume visam likusiui pasauliui, tai technologine prasme CX dviratis butu per akis daugumai vazinejanciu. Bet taip nera - deja Lietuva ziauriai atsilieka. Ir manau dauguma cia besilankanciu emigrantu pripazins - poziuris i MTB yra visiskai kitoks...

PS. Kalbant apie Lietuvos sportininku pasiekimus MTB: nepuolant nieko kaltinti ar pirstais badyti, bet gal kas man galetu priminti kada paskutini karta Lietuvos atstovas sudalyvavo bent jau Europineje MTB taures varzybose, XC/DH/Enduro :roll: (apie MTBO nekalbu)? As jau nekalbu apie pasiekimus....Tiesa pasakius, jei road atstovas atvaziuoja ir lengvai pasiima pirma vieta salies XC cempionate, tai kad ir su visa pagarba cempionui, bet tai parodo apgailetina Lietuvos padeti MTB XC net ir kaip sporto disciplinoje...
"Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get" Forest Gump
There are 10 types of people - those who understand binary, and those who don't
“Ride clipped if you want to get fast. Ride flats if you want to get good.”
Vartotojo avataras
Piks
 
Pranešimai: 1128
Užsiregistravo: Sek Spa 08, 2006 22:43:24
Miestas: Renegade
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė LBU » Pen Bir 06, 2014 13:28:51

brangus Piks, powermeter's nėra skirtas performancui, tai įrenginys, kuris padeda trenizuotes paversti "skaidriomis", kur tiksliai matai kiek darbo įdėjai treniruotės metu (pasangų atvaizdavimo neiškraipo vėjo kryptis, reljefas ir pan.). Identiškai tai matysi tiek road tiek MTB.

Dėl elektronikos MTB- labai nepergyvenčiau dėl patikimumo, ne veltui Shimano papildomus 3-4 metus vilkino MTB elektronikos įvedimą į rinką.
Beje, pilna forumuose review'ų, kur auksarankiai jau keletą metų be problemų naudoja garažo sąlygomis MTB dviračiams adaptuotas road elektronine grupes.
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: Techninės naujovės

Standartinė mantasm » Pen Bir 06, 2014 13:43:21

Tame ir esmė, kad nesportinis MTB į skaičiukus nežiūri. Ir to net treniruote nevadina. Kai kurie iš principo (nes nemėgsta plentinykų), kai kurie dėl to, kad važiuoja for fun, o ne siekt formos ar dar ko. Kai visiškai nerūpi skaičiai, tai nesvarbu ir kiek jie skaidrūs :) Čia tas pats kas turistui siūlyt powermeterį. O juk MTB iš esmės ir yra turizmas.
mantasm
 
Pranešimai: 2562
Užsiregistravo: Tre Geg 12, 2010 0:45:05
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė Piks » Pen Bir 06, 2014 14:17:21

LBU rašė:brangus Piks, powermeter's nėra skirtas performancui, tai įrenginys, kuris padeda trenizuotes paversti "skaidriomis", kur tiksliai matai kiek darbo įdėjai treniruotės metu (pasangų atvaizdavimo neiškraipo vėjo kryptis, reljefas ir pan.). Identiškai tai matysi tiek road tiek MTB.
Matyt blogai issireiskiau, kad likau nesuprastas - visiskai daugumai vazinejanciu MTB tai yra visiskai neidomu. Nes kaip mantasm ir minejo - jiems jokie skaiciai, performancai, pastangu idejimas, skaidrumas ir treniruotes nerupi. Powermeeter'is gi reikalingas zmonems kurie siekia kazkokio sportinio rezultato, kas MTB yra mazuma. Kaip ir rasiau anksciau - daugumai MTB yra "for fun", dauguma net HRM nenaudoja (nes jo nereikia) - tai apie koki powermeeteri kalba? Velgi, nesu nusiteikes pries powermeeter'ius, nei as stipriai uz elektronika pavarose (siuo metu as 1.5 kEUR isleisciau kai kur visai kitur :wink: ), ka bandau pasakyti, kad imant MTB disciplina kaip visuma, elektronine pavaru perjungimo sistema turi daugiau privalumu daugumai vazinejanciu nei powermeeter'is. Bet matyt teks susitaikyti su nesusikalbejimu idant netersti sios temos dar daugiau....
"Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get" Forest Gump
There are 10 types of people - those who understand binary, and those who don't
“Ride clipped if you want to get fast. Ride flats if you want to get good.”
Vartotojo avataras
Piks
 
Pranešimai: 1128
Užsiregistravo: Sek Spa 08, 2006 22:43:24
Miestas: Renegade
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė Deivux » Pen Bir 06, 2014 19:25:33

nzn neesu bandes bet ar tikrai elektra greichiau permeta begius ??? kiek plente pastebejau tai tikrai ne ....
Vartotojo avataras
Deivux
 
Pranešimai: 4151
Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 10:42:08
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Techninės naujovės

Standartinė TomasZ » Pen Bir 06, 2014 22:27:39

Paantrinsiu Piks, jis labai taikliai nusakė paprasto MTB mėgėjo (ne sportininko) požiūrį.
Pavyzdžiui, mane, kaip naujovių ir inovacijų šalininką, ši elektroninė pavarų sistema tikrai sužavėjo ir su malonumu tokią naudočiau ant savo dviračio. Ir čia manyčiau dar tik pradžia :) Elektronikai žengiant į dviračius galimybės daug labiau įšplečiamos- jau dabar Shimano siūlys fox iCD integraciją į bendrą sistemą, o jei dar pridėjus droper post valdymą, atsisakyti laidų ir pan. Na čia jau labiau ateitis, bet taip gali būti :D
Ir jei teiktų rinktis ar power meteris ar elektroninė pavarų sistema, žinoma pasirinkčiau pastarąją :) kam man tas power meteris, jei aš net elementaraus spidometro nenaudoju.
Vartotojo avataras
TomasZ
 
Pranešimai: 97
Užsiregistravo: Sek Rgp 10, 2008 14:51:11
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Techninės naujovės

Standartinė andrius.Z » Šeš Bir 07, 2014 13:20:29

Visai nieko daikciukas :)

Paveikslėlis
andrius.Z
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Ant Bir 03, 2014 15:46:41
Stilius: Trial

Re: Techninės naujovės

Standartinė Mototarka » Pir Bir 09, 2014 15:56:22

Ir kur paskiau det tokia bandura atskridus i vieta?? Moket papildomai uz oro uosto saugykla? :wall:
https://www.youtube.com/watch?v=qVY_uMfKhvw
Mototarka
 
Pranešimai: 1446
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 13:52:27
Miestas: Portsmouth, UK
Stilius: All round

AnkstesnisKitas

Grįžti į XC/Cross

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių