DIY cyclocross

Re: DIY cyclocross

Standartinė Bumsas » Pen Geg 22, 2015 12:24:02

martiz rašė:panasu, kad turim rimta fittingo experta :)

as apie jus tokios pat nuomones kabutese :/
Bumsas
 
Pranešimai: 279
Užsiregistravo: Pen Lap 28, 2008 0:31:34
Stilius: All round

Re: DIY cyclocross

Standartinė Mototarka » Pen Geg 22, 2015 12:25:59

Paprieštarausiu Bumsui. Nekeisčiau į jokį MTB....
Prikabinti failai
11045409_10206769221648811_5392640549435238159_o.jpg
11045409_10206769221648811_5392640549435238159_o.jpg (292.44 KiB) Peržiūrėta 6663 kartus(ų)
Mototarka
 
Pranešimai: 1446
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 13:52:27
Miestas: Portsmouth, UK
Stilius: All round

Re: DIY cyclocross

Standartinė Bumsas » Pen Geg 22, 2015 12:33:00

as nesakau konkreciai koks dviratis kam is siu kategoriju, ar kad cx blogiau nei MTB. As sakau kad konkreciam zmogui tarp siu 3 skirtingu kategoriju ar parametru, per nelyg didelis skirtumas kaip as vadinu muse per puse. Nes itariu plentui ko gero sis asmuo ir tures daug daugiau pagrista ant peilio asmenu parametrus nei pvz AS... Kuris sveria virs 100kg...

Jei imam kad misko takais zmogui tinka cyclo cross, tai plentui padangos bus daugiau nei per pus siauresnes, atitinkamai ratlankis, o kartu su juo ziurek ir miniklio centro plotis, o ten ir hubas kitas ir visas dviratis kitas...........

Neuzmirskit kad jei imti MTB itraukit armonikas. Tuos brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kelis km... O ne ten kokiu kad ir purvynuose paskendusiu lygiu misko takeliu.....
Bumsas
 
Pranešimai: 279
Užsiregistravo: Pen Lap 28, 2008 0:31:34
Stilius: All round

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Šeš Geg 23, 2015 13:34:27

Mototarka rašė:Cx - trumpas TT ir agresyvi geometrija, hibridas - ilgas TT ir MTB artima geometrija. Tai yra visiškai skirtingi dviračiai


Apie kokį hibridą kalbame? visokių jų būna. Imkime fitness rėmą (tarkim Merida Speeder) ir palygink su cx geometrija. Tipiška cx geometrija išskyrus kompaktinį trikampį, kas esmės nekeičia ir iš cyclocross sąvokos neiškrenta. O dar turint omeny kad ne visi cyclocross yra tipiniai ir gali būti jų įvairiausių..

o teigti, kad dropbarai siauri nesivaldo yra nežinojimas nieko apie juos.

:-D Dropbarai valdosi ir dar kaip valdosi.. tačiau ne taip gerai kaip normalaus pločio tiesus vairas. Nesunku suprasti kodėl. Juk todėl ant kalnų dviračio ir atsirado tiesus vairas, o ne plentinis. Plentinis vairas ant cyclocross yra grynai tradicinis palikimas, na ir dar ten parankus kai kuriems labai specifiniams cx lentynių momentams, pvz ant peties neštis ir t.t.

LBU rašė:Esu įsitikinęs, kad dviratis suprojektuotas flatbarams negali būti pilnavertiškai naudojamas su dropbarais ir atvirkščiai.


:-D Ir vėl kažkokia mistika.. Kodėl negali? Nes gamintojas nustatė paskirtį.. neįpūtė cyclocross dvasios į rėmą ar kaip?.. o naivume..

Kas gi gali netikti jei imi atitinkamą rėmo ilgį (trumpesnį jei plentinis vairas, ilgesnį jei tiesus), atitinkamą vairo iškyšą, suderini "reach"?? Paaiškink kas netinka? Dviračio geometrija yra paprastas apčiuopiamas dalykas.. Apie dviratį kalbi kaip apie kažkokį kosminį nesuprantamą aparatą, kuriam gamintojas įpūtė savo "paskirtį"...

Nikonas viršuje pateikė labai paprastą suprantamą brėžinį, tik iš nesigaudymo gali kilti visokie mistiniai "nesuderinamumai'..
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė Gedzo » Pir Geg 25, 2015 7:35:55

O man mama visada sakė mažiau kalbu daugiau darbų :-D
Turiu specialized sirrus sport fitnesa iš kurio padarė puikų cx! Pravažiuoju visur kur man reikia, kartu galiu važiuoti su plentininkais ir Mtb, nejaučiu jokio diskomforto ar sunkaus ,,valdymo". Užsikraunu dar bagažinę ir krepšius ir keliauju. Kažkodėl Lietuvoje visi žiūri, kad dviratis būtų kuo brangesnis ir mandresnis, o užsienyje visi važiuoja su bet kokiais dviračiais, nes jų funkcija yra paprasta nuvažiuoti iš taško A į tašką B :-D
Va yra žmogelis kuris jau 46 metus važiuoja aplink pasaulį su vienu dviračiu ir jau yra nuvažiavęs apie pusę milijono km, kaip manot kaip jis pravažiuodavo kalnus ir pievas, plentą ir kitus reljefus? :-D

Taip kad restartinkit smegenis ir sukit pedalus :sugerovai:
Gedzo
 
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: Pir Sau 10, 2011 1:33:09
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė LBU » Pir Geg 25, 2015 8:51:37

Gedzo rašė:O man mama visada sakė mažiau kalbu daugiau darbų :-D
Turiu specialized sirrus sport fitnesa iš kurio padarė puikų cx! Pravažiuoju visur kur man reikia, kartu galiu važiuoti su plentininkais ir Mtb, nejaučiu jokio diskomforto ar sunkaus ,,valdymo". Užsikraunu dar bagažinę ir krepšius ir keliauju. Kažkodėl Lietuvoje visi žiūri, kad dviratis būtų kuo brangesnis ir mandresnis, o užsienyje visi važiuoja su bet kokiais dviračiais, nes jų funkcija yra paprasta nuvažiuoti iš taško A į tašką B :-D
Va yra žmogelis kuris jau 46 metus važiuoja aplink pasaulį su vienu dviračiu ir jau yra nuvažiavęs apie pusę milijono km, kaip manot kaip jis pravažiuodavo kalnus ir pievas, plentą ir kitus reljefus? :-D

Taip kad restartinkit smegenis ir sukit pedalus :sugerovai:


galima pasitenkinti tuo, kad nuvažiuosi nuo A iki B, o galima pasistengti tai daryti su max malonumu. Anoks čia skirtumas...
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 13:24:45

LBU norėdamas važiuoti su max malonumu prieš tai turi įsitikinti kad jis važiuoja su geriausiu "tai paskirčiai" dviračiu.. o tam reikia išstudijuoti krūvą marketinginės medžiagos ir internetinių teorijų..
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė martiz » Pir Geg 25, 2015 13:39:21

LBU rašė:
Gedzo rašė:O man mama visada sakė mažiau kalbu daugiau darbų :-D
Turiu specialized sirrus sport fitnesa iš kurio padarė puikų cx! Pravažiuoju visur kur man reikia, kartu galiu važiuoti su plentininkais ir Mtb, nejaučiu jokio diskomforto ar sunkaus ,,valdymo". Užsikraunu dar bagažinę ir krepšius ir keliauju. Kažkodėl Lietuvoje visi žiūri, kad dviratis būtų kuo brangesnis ir mandresnis, o užsienyje visi važiuoja su bet kokiais dviračiais, nes jų funkcija yra paprasta nuvažiuoti iš taško A į tašką B :-D
Va yra žmogelis kuris jau 46 metus važiuoja aplink pasaulį su vienu dviračiu ir jau yra nuvažiavęs apie pusę milijono km, kaip manot kaip jis pravažiuodavo kalnus ir pievas, plentą ir kitus reljefus? :-D

Taip kad restartinkit smegenis ir sukit pedalus :sugerovai:


galima pasitenkinti tuo, kad nuvažiuosi nuo A iki B, o galima pasistengti tai daryti su max malonumu. Anoks čia skirtumas...

arba kam kazkuo daugiau dometis ir tobulet, jei galim daryt taip kaip diedukas dare ;)
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 14:16:25

Keistas tas jūsų tobulumo supratimas, pagal kurį jums dviratis turi atitikti niekuo čia Lietuvoje neaktualius cyclocross UCI reikalavimus ar visokias marketingines klišes.
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė martiz » Pir Geg 25, 2015 14:39:15

simasV rašė:Keistas tas jūsų tobulumo supratimas, pagal kurį jums dviratis turi atitikti niekuo čia Lietuvoje neaktualius cyclocross UCI reikalavimus ar visokias marketingines klišes.

o tai ka tada daugiau turi atitikti? SimoV ar ko nors kito asmenine nuomone. Juk UCI ir gamintojai yra tie kas diktuoja salygas, tai gali patikt, gali nepatinkt bet taip yra. Kito visuotinio standarto ar apibibrezimo koks yra ar turi cyclocross as nezinau.
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: DIY cyclocross

Standartinė LBU » Pir Geg 25, 2015 14:45:28

simasV rašė:LBU norėdamas važiuoti su max malonumu prieš tai turi įsitikinti kad jis važiuoja su geriausiu "tai paskirčiai" dviračiu.. o tam reikia išstudijuoti krūvą marketinginės medžiagos ir internetinių teorijų..


Šiuo metu reguliariai naudoju 3 road dviračius ir 1 cx. Ir kiekvieną kartą savo kailiu jaučiu kokią įtaką važiavimo savybėms turi skirtingi HT ir ST kampai, kaip elgiasi dviratis su tikrai standžiu priekiu ar turintis standų BB mazgą. Dar daugiau žinosiu, kai pakeisiu dar kelis skirtingus dviračius...

Pavydžiu tamstoms talento pagal turimą hybridą kompetetingai vertinti kitų disciplinų dviračių savybes...

P.s. priminsiu, kad diskusija ne apie atitiktį UCI reikalavimams, o apie galimybę iš Hybrido sukurpti pilnavertį CX dviratį.
Paskutinį kartą redagavo LBU Pir Geg 25, 2015 14:55:39. Iš viso redaguota 1 kartą.
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 14:53:40

martiz rašė:
simasV rašė:Keistas tas jūsų tobulumo supratimas, pagal kurį jums dviratis turi atitikti niekuo čia Lietuvoje neaktualius cyclocross UCI reikalavimus ar visokias marketingines klišes.

o tai ka tada daugiau turi atitikti? SimoV ar ko nors kito asmenine nuomone. Juk UCI ir gamintojai yra tie kas diktuoja salygas, tai gali patikt, gali nepatinkt bet taip yra. Kito visuotinio standarto ar apibibrezimo koks yra ar turi cyclocross as nezinau.


o kam taikytis prie UCI sąlygų, jei jos šiuo atveju mums važinėjantis miškais niekaip negalioja ir turi laisvę važiuoti savo protu pagal savo individualius poreikius surinktu dviračiu.. :-D , kuris beja ir šiaip niekuo neiškrenta iš cyclocross sąvokos ..? :-D
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 14:59:51

LBU rašė:
simasV rašė:LBU norėdamas važiuoti su max malonumu prieš tai turi įsitikinti kad jis važiuoja su geriausiu "tai paskirčiai" dviračiu.. o tam reikia išstudijuoti krūvą marketinginės medžiagos ir internetinių teorijų..


Šiuo metu reguliariai naudoju 3 road dviračius ir 1 cx. Ir kiekvieną kartą savo kailiu jaučiu kokią įtaką važiavimo savybėms turi skirtingi HT ir ST kampai, kaip elgiasi dviratis su tikrai standžiu priekiu ar turintis standų BB mazgą. Dar daugiau žinosiu, kai pakeisiu dar kelis skirtingus dviračius...

Pavydžiu tamstoms talento pagal turimą hybridą kompetetingai vertinti kitų disciplinų dviračių savybes...

P.s. priminsiu, kad diskusija ne apie atitiktį UCI reikalavimams, o apie galimybę iš Hybrido sukurpti pilnavertį CX dviratį.


tai, kad čia jokios kalbos nebuvo apie skirtingus geometrijos kampus :-D , kurie be abejo daro įtaką.

Ir kalbėk ne apie hybridą, o apie fitness rėmą, kuris puikiai atitinka cyclocross reikmes. Tik vėl neaišku, ką turi omeny sakydamas "pilnavertis" cyclocross.. :-D Tas kuriam gamintojas įpūtė cyclocross dvasią.. ? :D

p.s. apie mano "hybridą" patylėk, ne tau jį vertinti ir ne tau žinot kokiais dviračiais aš naudojuos.
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė LBU » Pir Geg 25, 2015 15:10:40

Mototarka rašė:Paprieštarausiu Bumsui. Nekeisčiau į jokį MTB....



aš panašiai prie vairo tvirtinu drybagą su lietaus rūbais, kai važiuoju ilgesnei treniruotei toliau nuo namų. Mano ryšulys būna mažesnis, lyg ir netrukdo, bet ir jis atima rankų climbing poziciją ant vairo.

Radau viename forume idėją drybagą tvirtinti per sėdynės kabūros kilpas...pabandysiu
Prikabinti failai
L1050029.JPG
L1050029.JPG (175.94 KiB) Peržiūrėta 6407 kartus(ų)
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 15:23:48

o koks temos posūkis.. :-D prie ko čia dabar tie krepšai .. ? :-D ..

jei jau šitaip tai leiskit pastebėti, kad gertuvių pas "grynakraujį" cx dviratį neturėtų būti, net skylučių neturėtų būti laikikliams, tai didelis nukrypimas nuo "cyclocross specifikos", jau nekalbant apie krepšus.. :-D

O jei jau cx specifika leidžia krepšus kabinti, tai būtų įdomu sužinoti, kuo gi cx'ui netinka fitness rėmas..? taip ir liko neatsakyta :-D

Ir tarpkitko, jei čia būtų fitness rėmas tai dar ir bagažinę gale būtų galima užsidėti, nereikėtų bagažo šitaip makabriškai kabinėti ant sėdynės ir vairo..
Paskutinį kartą redagavo simasV Pir Geg 25, 2015 15:52:02. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė martiz » Pir Geg 25, 2015 15:51:41

simasV rašė:o kam taikytis prie UCI sąlygų, jei jos šiuo atveju mums važinėjantis miškais niekaip negalioja ir turi laisvę važiuoti savo protu pagal savo individualius poreikius surinktu dviračiu.. :-D , kuris beja ir šiaip niekuo neiškrenta iš cyclocross sąvokos ..? :-D

taikytis nebutina, bet savoka, kas yra kas, siuo atveju dikstuoja mases, o ne tu.
cia tas pats kas is zigulio daryt bmw, pats sau gali vadint ziguli bemwu, taciau labiau bwm negu yra jis nepasidarys ;)
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 15:58:35

martiz rašė:
simasV rašė:o kam taikytis prie UCI sąlygų, jei jos šiuo atveju mums važinėjantis miškais niekaip negalioja ir turi laisvę važiuoti savo protu pagal savo individualius poreikius surinktu dviračiu.. :-D , kuris beja ir šiaip niekuo neiškrenta iš cyclocross sąvokos ..? :-D

taikytis nebutina, bet savoka, kas yra kas, siuo atveju dikstuoja mases, o ne tu.
cia tas pats kas is zigulio daryt bmw, pats sau gali vadint ziguli bemwu, taciau labiau bwm negu yra jis nepasidarys ;)


ar gerai supratau, kad žigulį prilyginai fitness rėmui, o bmw cyclocross rėmui... :-D :beeeeer: Tokios analogijos primena LBU kuris kitoje temoje plieninį rėmą buvo išaukštinęs ir prilyginęs spalvotam televizoriui, o aliuminį nuvertino kaip nespalvotą televizorių :shock: :-D . Na su tokiu supratimu ir įtikėjimais tik ir belieka dviratį rinktis pagal tai kaip gamintojas nustatė... ką ant rėmo užrašė.. kaip išreklamavo, ar prisiskaičius internetinių review kuriuos rašė hipsteriai..
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė vagabond » Pir Geg 25, 2015 22:56:51

O jei jau cx specifika leidžia krepšus kabinti, tai būtų įdomu sužinoti, kuo gi cx'ui netinka fitness rėmas..? taip ir liko neatsakyta :-D

Smalsu butu suzinoti o kas pagal tamsta yra fitness remas?
vagabond
 
Pranešimai: 316
Užsiregistravo: Šeš Sau 26, 2013 1:32:28
Stilius: All round

Re: DIY cyclocross

Standartinė simasV » Pir Geg 25, 2015 23:01:11

vagabond rašė:O jei jau cx specifika leidžia krepšus kabinti, tai būtų įdomu sužinoti, kuo gi cx'ui netinka fitness rėmas..? taip ir liko neatsakyta :-D

Smalsu butu suzinoti o kas pagal tamsta yra fitness remas?


anoks aš tamsta, bet atsakysiu; fitness rėmas, tai ir yra fitness stiliaus dviračių rėmas, merida speeder, specialized sirrus ir t.t. Plento dviratis su tiesiu vairu, į kurį dažniausiai telpa storesnės cx pločio padangos ir pan.
Vartotojo avataras
simasV
 
Pranešimai: 719
Užsiregistravo: Ket Sau 15, 2009 16:32:50
Miestas: Latmiškis
Stilius: None

Re: DIY cyclocross

Standartinė LBU » Ant Geg 26, 2015 10:43:31

vagabond rašė:O jei jau cx specifika leidžia krepšus kabinti, tai būtų įdomu sužinoti, kuo gi cx'ui netinka fitness rėmas..? taip ir liko neatsakyta :-D

Smalsu butu suzinoti o kas pagal tamsta yra fitness remas?


grįžkime prie temos...
Jei kam maga ant hybrido ar fitneso sumontuoti dropbarus, vertėtų:
1. pasinaudoti SimoV poste nuskambėjusiu pasiūlymu įsigyti 1 ar net 2 dydžiais mažesnį rėmą . Tokiu būdu bus eliminuotas flat bariniams rėmams būdingas ilgas TT. Kaip tokiu atveju pasiskirstys svoriai? reiktų analizuoti kiekvieno rėmo ir dviratininko parametrus individualiai.
2. dauguma fitnesų turi užslopintus rėmus, ko pasekoje dėl nuožulnaus TT dažnai balnakotis būna ilgas. Pasirinkus mažesnio dydžio rėmą, balnakotis dar pailgėtų. Liaunas balnakotis, važiuojant Nemenčinės dvirtakiu maudytis į Baldžio ežerą, gali tapti netgi privalumu, o ilgakojui standartinio ilgio balnakočio gali ir nebeužtekti.
Užslopinti rėmai netinka CX ir dėl kitos priežasties, bet ji daugumai, tame tarpe ir man nėra labai svarbi.
3. Flatbarinių rėmų HT paprastai būna trumpesnis nei dropbarinių, o kuo mažesnis rėmas, tuo trumpesnis HT. Vertėtų pasitikrinti, ar vairas neatsiras labai žemoje pozicijoje.Šią problemą irgi galima bandyti spręsti, ant šakės sudėjus daug žiedukų ir naudojant didelio kampo stemą.
Vienokio sudėjimo dviratininkui( trumpakojui pvz.) gali pasisekti, dviračio standumas gali ir nenukentėti.

Pagal visuotinai(su retomis išimtimis) nusistovėjusį supratimą, Cyclocross dviratis yra sportinis dviratis, kuris nuo plentinio skiriasi tik keletu aspektų, pagerinančiu važiavimą bekele. Dėl aukščiau įvardintų "prikonstravimų" fitnesas praras ir taip nedidelį standumą, ko pasekoje tai bus ne sportinis dviratis, bet tik dviratis su dropbarais.
Fitnesas ar hybridas yra sumanyti kaip laisvalaikio dviračiai. Šitie dviračiai tikrai pranašesni už kiekvieną CX ar road važiuojant apsikrovus tašėmis, vaikučiais, pasišnekučiuojant ir pan. Ar verta tokioje atsipalaidavimo aplinkoje "išsidirbinėti" su dropbarais? Kiekvienam savo.

Jei labai norisi dropbarų, vertėtų susirasti tuos fitnes modelius, kurie buvo konstruoti dropbarams.
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

AnkstesnisKitas

Grįžti į XC/Cross

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių