Treniruotes arba tema samauchkoms

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Renas » Pir Spa 29, 2012 18:14:53

Deivux rašė:dek gumini aerobikos kilimeli po apachia ir bus chiki piki ;)


Patvirtinu, ženkliai tyliau su kilimėliu.
Vartotojo avataras
Renas
 
Pranešimai: 404
Užsiregistravo: Pir Geg 24, 2010 9:59:08
Stilius: XC

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė martiz » Pir Sau 14, 2013 16:17:11

Renas rašė:
Deivux rašė:dek gumini aerobikos kilimeli po apachia ir bus chiki piki ;)


Patvirtinu, ženkliai tyliau su kilimėliu.

tyliau, bet bus dar tyliau jei bus naudojama lengviausia pavara (ta prasme kaip i kalna) ir didesne treniruoklio apkrova.
aisku galbut kai kuriems zverims sitas variantas netinka nes per lengva, bet man pats tas :)
2x2 weels
Vartotojo avataras
martiz
 
Pranešimai: 789
Užsiregistravo: Ant Geg 04, 2010 20:50:23
Stilius: Road

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė SSurblys » Sek Sau 20, 2013 19:21:36

nežinojau kur įdėt tai metu čia, straipsnis apie skirtingus sėdynės aukščio nustatymo principus http://www.bikeradar.com/fitness/article/how-to-get-your-seat-height-right-14608/
SSurblys
 
Pranešimai: 1046
Užsiregistravo: Sek Gru 20, 2009 19:44:35
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė night77 » Sek Vas 10, 2013 21:12:01

Kokiu tempu ir kiek laiko geriausiai stiprintu sirdi? amzius 21m.
night77
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: Sek Vas 10, 2013 20:43:19
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė mantasm » Sek Vas 10, 2013 22:57:57

Apie bazės rinkimą prirašyta daugybė info tiek čia, tiek kitur. Pirmiausia reikia netingėti pasiskaityti :)

O jei labai tingi pasidomėti, bet minti netingi... Pulsas stabiliai 130 +/- 10 ir atsipūtęs grožiesi pakelėmis 3-4-5 valandas.
mantasm
 
Pranešimai: 2576
Užsiregistravo: Tre Geg 12, 2010 0:45:05
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Deivux » Pir Vas 11, 2013 11:44:46

Mielieji, jei jus minat po 3-5 valandas tai dar nereishkia kad ir kitiems to reikia, jei norite stiprinti sirdele ir visa organizma, pakanka ramiai vazhinetis dviratuku bent jau iki 2val keleta kartu per savaite, gyventi sportiskai csakant ir sveikai maitintis ;) visa kita tik sportiniai nukrypimai ;)
Vartotojo avataras
Deivux
 
Pranešimai: 4151
Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 10:42:08
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė BriusLy » Sek Bal 28, 2013 0:38:00

Kas turite knygą "Chris Sidwells Complete bike book" PDF formatu, gal galėtumėte parašyti man AŽ, noriu atsisiųsti. Tarp torrent'ų nerandu.

Ačiū!
FOCUS Blue Ridge
Vartotojo avataras
BriusLy
 
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: Sek Bal 14, 2013 14:00:27
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė giedraulis » Tre Bir 12, 2013 7:45:42

šiemet susidūriau su problema kurios praeitus metus nebuvo. Per treniruotes gerai užkapojus į statų kalną, pulsa palaikius ties max zona, jau ne pirmą kartą šį sezoną gaunu skaudžią (pompą), pradeda skaudėt dešinį plautį, sunku kvėpuoti, seniau to nebuvo. Kaip sprest problema?
Vartotojo avataras
giedraulis
 
Pranešimai: 362
Užsiregistravo: Sek Geg 24, 2009 22:20:57
Stilius: XC

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Marius » Ket Bir 13, 2013 16:09:07

Atkreipti dėmesį į laikyseną, stengtis "kapojant" neužspausti krūtinės ląstos, nepersikreipti, laikyti plačiau rankas.
Vartotojo avataras
Marius
 
Pranešimai: 3753
Užsiregistravo: Tre Kov 30, 2005 0:45:37
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Renas » Ket Bir 13, 2013 17:46:50

giedraulis rašė:šiemet susidūriau su problema kurios praeitus metus nebuvo. Per treniruotes gerai užkapojus į statų kalną, pulsa palaikius ties max zona, jau ne pirmą kartą šį sezoną gaunu skaudžią (pompą), pradeda skaudėt dešinį plautį, sunku kvėpuoti, seniau to nebuvo. Kaip sprest problema?


Giliau iškvėpinėt. Kvėpavimas nebūtinai turi sutapt su cadensu. Problema, kad nesiventiliuoja plaučių apačia. Kvėpuoti labiau pilvu.
Vartotojo avataras
Renas
 
Pranešimai: 404
Užsiregistravo: Pir Geg 24, 2010 9:59:08
Stilius: XC

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Vycka3000 » Pir Rgp 19, 2013 19:01:20

Sveiki.. Turiu pora klausimų:
1) Kaip reikėtų planuoti treniruotes? (Ta prasme ar minti kiekviena diena dideliu tempu, ar keisti kas diena sunki/lengva treniruote, ar reikia įtraukti intervalines ir įkalnių treniruotes?
2) Ar apsimoka rytais lengvai/aukštu pedalažu prasiminti kokius 8-10km ir tai užskaityti kaip rytinę mankštą?

Esu visiškai žalias taigi lauksiu visų pasisakymų. Ačiū
Vycka3000
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Sek Bal 21, 2013 21:28:07
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Deivux » Pir Rgp 19, 2013 20:40:47

Paskaityk tema, tikrai rasi ka , kaip ir kodel ;)
Vartotojo avataras
Deivux
 
Pranešimai: 4151
Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 10:42:08
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Vycka3000 » Pir Rgp 19, 2013 22:03:20

Perskaičiau visą temą (turbūt jau 2 ar 3 kartą). Daugelį dalykų supratau, tačiau ne iki galo. Kaip manote ar tiktų toks išplanavimas:
Pirmadienis: bazinė treniruotė (2-3 val. mynimo plentu žemu pulsu)
Antradienis: intervalinė treniruotė (1min greitai/1min lėtai, 10 kartų) Ar galima šią treniruotę daryti "lengvam miške"- žvirkeliai, miško keliukai su keleta kalvų???
Trečiadienis: lengvas 1 val. prasimynimas.
Ketvirtadienis: miškas apie "1,5h pasidraskymas"
Penktadienis: įkalnių (jėgos) treniruotė
Šeštadienis: poilsis
Sekmadienis poilsis

Gal galėtumėt patart ar pakoreguot šita mano "jovala".
Vycka3000
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Sek Bal 21, 2013 21:28:07
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė rimas123 » Ant Rgp 20, 2013 10:30:13

Jei esi visiškai žalias tai savaitės dienas pakeisk mėnesiais ir bus kažkas panašaus į programą. Čia biški detaliau apie periodus
http://www.endurancefactor.com/Articles/Periodizedbike.html
http://www.joefrielsblog.com/2010/04/kiss-periodization.html
Vartotojo avataras
rimas123
 
Pranešimai: 368
Užsiregistravo: Ant Bir 05, 2007 9:52:11
Miestas: Kaunas
Stilius: All round

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Vycka3000 » Ant Rgp 20, 2013 12:12:44

Na kaip čia apibūdinus tą "visiškai žalią"... Su dviračiu pradėjau važinėt pavasarį. 1,5 mėn važinėjau plentu, ramiu tempu. O po to pradėjau važinėt miškais visą laik dideliu tempu (na kartais kai jausdavau nuovargį įterpdavau lengvų pasivažinėjimų. Sportuodavau per savaitę 4-5 kartus. Aišku ištvermė padidėjo, jėga taip pat. Bet nebuvo jokios sistemos. O sportuojant pagal sistemą rezultatai mano manymu turėtų būti geresni. Ar aš klystu? Taigi kokios turėtų būt tos treniruotes? Esmė tame, kad iki Žemaitijos taurės IV etapo Šiauliuose (09.29) reikia pasiekti kuo geresnę fizinę formą. Taigi grubiai paėmus liko vienas mėn. Tai gal geriau daryt savaitėm? Pirma savaitė - bazinės treniruotės, antra - intervalinės, trečia - įkalnių, ketvirta - atsistatymo? Žodžiu esu pasimetęs... O gal sportuot kaip ankščiau ir nekvaršint sau galvos? Patarkit.

P.S. ačiū už nuorodas, tikrai daug info.
Vycka3000
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Sek Bal 21, 2013 21:28:07
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė mantasm » Ant Rgp 20, 2013 13:03:29

Mink, nesikvaršink galvos ir gerai pailsėk prieš tau svarbias varžybas. Struktūrines treniruotes verta daryt po metų-kitų intensyvaus važinėjimo, kai kūnas adaptavęsis, esi atkalęs važiavo techniką ir gerai pažįsti savo kūną bei savijautą.

Man asmeniškai labai padėjo toks grafikas. 1x per savaitę intervalai (kokie - priklauso nuo savijautos), 1-2x per savaitę ilgas ramus pasivažinėjimas plente. 1-2x pasidrąskymas kelioms valandoms, vienas iš jų gali būti varžybos. Intervalai dažniausiai vidury savaitės. Intervalai/pasidrąskymas dvi dienas iš eilės nieko gero - tarpe arba ramiai, arba poilsis. Konkrečiai susidėliodavau pagal galimybes, poreikius ir norus, visgi minu savo malonumui :) . Prieš sunkesnes varžybas arba jei jaučiasi nuovargis intervalai tik pablogina situaciją.

Aišku kiekvienas yra individualus organizmas. Reikia atrasti kas tau geriausia, maloniausia ir smagiausia. Jei bus labai gera treniruočiu programa, bet tau bus nuobodu ir turėsi prisiversti kiekvieną kartą - gerai nebus.
mantasm
 
Pranešimai: 2576
Užsiregistravo: Tre Geg 12, 2010 0:45:05
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Vycka3000 » Ant Rgp 20, 2013 13:12:14

Aišku, ačiū. Maždaug jau susidėliojau, padėjo ir užsienio saitai ir čia esantys forumiečiai. Žiūrėsiu kas gausis. Dar kartelį ačiū visiems! :wink:
Vycka3000
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Sek Bal 21, 2013 21:28:07
Stilius: None

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė egid » Ant Rgp 20, 2013 18:13:01

o koki minimo vidutini kadenca reikia laikyti ? vazinejant per varzybas ar treniruotem, ar ira koks skirtumas?
egid
 
Pranešimai: 224
Užsiregistravo: Šeš Geg 18, 2013 13:33:17
Stilius: Road

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė Deivux » Tre Rgp 21, 2013 11:17:58

"miskas pasidraskymas" ir jegos "kalnu" treniruote yra panashiai tas pats ;) nesiulychiau daryti dvieju jegos trenkiu viena po kitos ;), plius po jegos trenkes ir apskritai po darbines trenkes reiketu sekanchia diena ne poilsi daryt o bent ramiai pasivazhinet 1h ar 1:30 , tai pagreitina atsistatyma ;), arba kaip tik daryti ilga intensyvia trenke, viskas priklauso nuo plano , siekiamu tikslu ;)

Kadensas rekomenduotinas 90, literatura taip rekomenduoja, plente jis gali buti didesnis, ikalnese kaip pastebime paskutiniais metais peletone atsiranda teoriju apie pakankamai auksta pedaliaza (100-110, gal ir daugiau), as siulychiau megint laikyti ne mazesni nei 90 ;)
Vartotojo avataras
Deivux
 
Pranešimai: 4151
Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 10:42:08
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Treniruotes arba tema samauchkoms

Standartinė myciokas » Tre Rgp 21, 2013 12:25:13

Man asmeniškai patogiausias pedelažas plente 97 rpm, o miškuose niekaip nesigauna 90 rpm išlaikyti, dažniausiai būna 88 rpm. Manau ir tu savo atrasi. Tik pradžioj gali atrodyti keista taip makaluoti kojomis, jei esi pratęs pedelažą mažą laikyti.
Vartotojo avataras
myciokas
 
Pranešimai: 1515
Užsiregistravo: Pir Geg 04, 2009 15:49:03
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

AnkstesnisKitas

Grįžti į XC/Cross

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių