Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Aurimas vardu Jonas » Pir Gru 06, 2010 22:58:17

kad neteršti temos, padarykime diskusiją atskiroje vietoje

Plentass rašė:Seip pritariu sumustiniui, geri ratai visu pirma turi buti patikimi ir "problem free". Kuo maziau lindimo prie ratu tuo jie man atrodo yra geresni. Pvz Mavic crossride nors ir sunkus bet neuzmusami ratai, jau 10K km ir patiesintas tik priekinis ratas po smarkaus griuvimo. Prie XTR ratu irgi nekisau pirstu nuo pirkimo. SLR tas minusas ir yra, kad jei reikia- greitai stipino negausi, ir reikia praardyt kas kazkiek laiko, kas paskui ziauriai uzknisa.

visi geri ratai irgi genda. ir guolius reikia keisti, ir stipinas pokšteli, ir lankas gali skilti, ir šuniukai pabyrėti. Gerai, pats nekišai prie XTR nagų, laimės vaikas, bet yra tokių, kuriems teko. apskritai absoliučiai visa technika turi savybę gesti. tik viena rečiau, kita dažniau.
teko laimės savo SLR'ams stipino ieškoti. arba problema, kad reikia pirkti 10-12 vnt pakuotę ir mokėti 34-38 EUR atitinkamai, arba po vieną (~3,5-4 EUR/vnt), bet kaip tyčia toks pardavėjas užsiegiedoja nemažo siuntimo į LT (vienas buvo, kuris tuos kelis stipinus siųstų už 25 svarus) arba visai nesiunčia arba dar kažkokios problemos. galiausiai paprašiau draugo, kad jis UK nupirktų ir man atsiųstų į LT. apie pusantros savaitės užtruko. aišku, realiai LT mavic dileriai turėtų tokius dalykus laikyti pardavime, bet deja...
ir manęs neužknisa skirti 10-15 min freehub'ui tarkim kas mėnesį, kaip ir neužknisa apskritai valyti dviračio, kaskart prieš raidą nuvalyti ir sutepti grandinę.
tarkim jei aš turėčiau atitinkamą sumą pinigų ir rinkčiausi dviratį, tikrai nepagailėčiau jų SLR'ams iš e-shop'o ar eBay. neturiu - tada einu prie kompromiso ir ieškau kito tubeless varianto su tradiciniu stipinavimu.
sakykit ką norit, mavic geri kieti ratai. svoris? kompromisinis dalykas, nes yra dar standumo faktorius. kaina - taip, jie yra tikrai brangūs, galbūt ir overpriced, bet patys kiek pasvajojate apie tune crankus, KCNC v-brake'us ar kitus egzotinius komponentus, kurie irgi nėra pigūs.
Serijinis žudikas. Žudau debilus.
Vartotojo avataras
Aurimas vardu Jonas
 
Pranešimai: 4593
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2007 21:05:30
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Plentass » Ant Gru 07, 2010 0:22:17

Na bet Aurimai, sutik, jog daug geriau kai nereikia dar papildomai kazko tvarkyti. Suprantu kad kiekvienam savas daiktas yra geriausias, taciau bukim biedni bet teisingi- SLR ne patys tobuliausi ratai. Apskritai dabar pagal kaina svori ir kokybe manau vieni is lyderiu yra American classic.
Vartotojo avataras
Plentass
 
Pranešimai: 2669
Užsiregistravo: Pen Bir 06, 2008 15:59:17
Miestas: Vilnius-Ukmergė
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė SSurblys » Ant Gru 07, 2010 0:25:19

kuom? kaina jų nėra maža, aš tai sakyčiau kad lyderiai hope ir funworks. Nes jie pigūs, lengvi, pilnai keičiamos visos dalys, nereikia aptarnauti, tvirti.
SSurblys
 
Pranešimai: 1046
Užsiregistravo: Sek Gru 20, 2009 19:44:35
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Plentass » Ant Gru 07, 2010 0:39:49

SSurblys rašė:kuom?

Savo hub'ais (terksles sandara), viskas elementaru. Kaina nera baisi, ypac per ispardavimus, iki 1300 lt galima rasti, net crc turejo, bet juos greit ispirko.

AC stebules sandara:

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Plentass
 
Pranešimai: 2669
Užsiregistravo: Pen Bir 06, 2008 15:59:17
Miestas: Vilnius-Ukmergė
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė pauliusb » Ant Gru 07, 2010 2:59:36

Nežinau kaip naujausi, bet Crossride galinė ašis - šiaudelis kokteiliams srėbti.
pauliusb
 
Pranešimai: 1558
Užsiregistravo: Tre Geg 16, 2007 20:28:36
Miestas: Kaunas
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Aurimas vardu Jonas » Ant Gru 07, 2010 11:23:39

Plentass rašė:Na bet Aurimai, sutik, jog daug geriau kai nereikia dar papildomai kazko tvarkyti. Suprantu kad kiekvienam savas daiktas yra geriausias, taciau bukim biedni bet teisingi- SLR ne patys tobuliausi ratai. Apskritai dabar pagal kaina svori ir kokybe manau vieni is lyderiu yra American classic.

nežinau, man netgi savotiškai malonu kartais praardyti, išvalyti. savotiškas ritualas.
o tvarkyti reikia daugiau mažiau viską. suprantu, kad labai pyksti, jog ant Demos stumia, bet man SLR'ai nėra patys geriausi. Tikrai didžiulis galvos ir piniginės skausmas gali būti juos aptarnaujant, jeigu kažkas sugedo, sulūžo. ir tai yra didžiulis minusas ratams, kur kiekvienas mažiausias niekutis pažymėtas tam tikra mavic technologija.
ir sorry, niekur neminėjau, kad slr yra patys tobuliausi, ypač vertinant jų kainą ir tai, kad mokant tokią sumą gamintojas nesugeba keleto atsarginių stipinų pridėti. bet kad ir kaip mes stumtumėme ant jų, tai yra greiti, kieti varžybiniai ratai. ir damn, ratuose svarbus parametras ne tik svoris, bet ir standumas. kažkodėl, ponai weight weeneriai, tai pamirštat. per daug pilkųjų ląstelių gramai pakeitė?
labai panašiai mano anksčiau vartoti Easton XC One. Tvirti, kieti, greiti varžybiniai ratai, nors jų kaina ir svoris neblizga, ir ankstesnė versija nėra grynakraujė UST (nors žmonės tubeless padaro nesunkiai ant jų).
ir niekada neatsisakyčiau išbandyti tuos pačius AC, ZTR, fulcrum ir t.t.
SSurblys rašė:kuom? kaina jų nėra maža, aš tai sakyčiau kad lyderiai hope ir funworks. Nes jie pigūs, lengvi, pilnai keičiamos visos dalys, nereikia aptarnauti, tvirti.

ką dar pateiksi? neišsitampančią grandinę?
nuo kada hope lengvi? nuo kada hope negenda?

Apskritai, mano nuomone, lyderių ratų rinkoje nėra.
Serijinis žudikas. Žudau debilus.
Vartotojo avataras
Aurimas vardu Jonas
 
Pranešimai: 4593
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2007 21:05:30
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė LBU » Ant Gru 07, 2010 11:46:28

Ar būtų F1 bolidas toks greitas, jei būtų sukonstruotas įveikti 15-20 000 km iki repalų keitimo?.....
Taip ir su ratais, negalima tikėtis išskirtinių savybių ( pvz. lengvų) ratų dar ir amžinai nelūžtančių. Vieni minusai išryškėja dėl to, kad gamintojas koncentruojasi pasiekti kai atskiras ypatingas savybes. vartotojui paliekama teise pasirinkti; gali pirkti sunkius bet ištvermingus, gali greitus bet su minusais, o gali ir viduriuką..
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė SSurblys » Ant Gru 07, 2010 12:01:29

ką dar pateiksi? neišsitampančią grandinę?
nuo kada hope lengvi? nuo kada hope negenda?


Nuo tada kai sugebėjo pateikti 1550 gr. sveriančius ratus už 365 eurus su komplektu stipinų, galvučių, 15mm ašies konversijos kitu, be to nesunkiai ateityje galima pasikeisti stipinus su galvutėm ir dar numesti šimtgramį ir tik nereikia la la kad šitie ratai minkšti ar kad hope stebulės silpnos ar neilgaamžės, - tuo labiau kad jas naudoja toli gražu ne tik xc...Dabar jei rinkčiaus varžybinius ratus tai rinkčiaus tikriausiai fun works su alpine arba crest ratlankiu, 400 eurų už 1350 gr ratus atrodo tikrai gerai, kam gesti ten nelabai matau nes dalys standartinės, o mano 70 kg svoriui nemanau kad flexinsis.
SSurblys
 
Pranešimai: 1046
Užsiregistravo: Sek Gru 20, 2009 19:44:35
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Aurimas vardu Jonas » Ant Gru 07, 2010 12:17:48

aš nesakiau, kad jie minkšti.
ir kam gesti? sorry, bet visa absoliučiai technika genda. viena daugiau, kita mažiau.
taip, jie reikalui esant sukels mažiau problemų nei SLR. bet tikrai nebūtina rožinėm spalvom jų spalvinti
Paskutinį kartą redagavo Aurimas vardu Jonas Ant Gru 07, 2010 12:58:56. Iš viso redaguota 3 kartus.
Serijinis žudikas. Žudau debilus.
Vartotojo avataras
Aurimas vardu Jonas
 
Pranešimai: 4593
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2007 21:05:30
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Vital » Ant Gru 07, 2010 12:44:47

Ratai susideda iš keleto sudėtinių dalių, kurios nulemia viso gaminio kokybę. Jie būna gamykloje pagaminti ir surinkti, bei surenkami iš kliento pasirinktų dalių.

Vertinant rato kokybę dažnas paminės kelis elementus:
1. standumas, tvirtumas ir patikimumas.
2. sukimasis
3. aerodinamika
4. svoris
5. kitos savybės – UST ir pan.
6. Kaina.

Mano manymu geriausias ir rimčiausias ratų ir jų komponentų gamintojas rinkoje yra DT Swiss. Tai kompanija gaminanti visą ratų komponentų gamą, be to tiekianti savo komponentus gausybei kitų prekės ženklų (Bontrager, FFWD, Lightweight – tik keletas iš jų). Vertinant globaliai – niekas negali prilygti jiems

Antrą įvardinti būtų sunku. Mavic yra pirmaujantis Europoje gamyklinių ratų gamybos lyderis, tiekiantis populiarius sprendimus. Dar žinomi ir laikomi patikimais Mavic ratlankiai. Mavic gamykliniai ratai gali būti laikomi atskaitos tašku lyginant juos su konkurentais.

Ratlankis labai svarbi sudedamoji rato dalis svarbus, jo plotis, aukštis, konstrukcija ir aerodinamika, galiausiai – svoris ir iš to išplaukiančios vartojimo savybės – standumas, tvirtumas; Čia kokybės standartu laikomi DT Swiss ratlankiai, na, o toliau rikiuojasi eilė kitų gamintojų, kurie jau lyginami su pastaraisiais. Pastaruoju metu labai populiarūs itin lengvi sprendimai – No Tubes, FRM ....

Stebulės – brangiausia ir dažnai techniškai sudėtingiausia rato dalis. Kaip taisyklė priekinė stebulė yra mažiau sudėtinga, galinė turi eilę sudėtingų techninių sprendimų. Čia vėl etalonu laikomi DT Swiss, o aplinkui yra mažesnę rinkos dalį užimančių brangių Chris King, Hope, Tune, FRM...ir pigesnių ”No name” pigiausi ir labai populiarūs yra Shimano sprendimai.

Stipinai – svarbi rato dalis svarbu paminėti, kad gamykloje gaminti ratai dažnai aprūpinami vos ne unikaliais tik to rato konstrukcijai pritaikomais stipinais. Pilną, gana subalansuotą stipinų gamą pateikia 2 gamintojai DT Swiss ir Sapim. Svarbu painėti, kas tiek Shimano, tiek Mavic į rinką tiekią atsarginių stipinų savo ratams, kurių įsigijimas dažnai komplikuojamas būtinybe pirkti keistą skaičių –6-7-12 ir pan.

Gamykloje surinkti ratai dažnai komplektuojami su atskirai neparduodamais ar parduodamais tik kaip atsarginės dalys komponentais. Jeigu ieškosite atsarginių dalių lengvai rasite beveik bet kokią DT Swiss stebulės dalį ir kai kurių Mavic ratų stebulės kai kurias dalis. Kitų gamintojų atsarginių dalių paieška bus sudėtingesnė.

Taigi, kai žmogus renkasi gamyklinius ratus visada geras apsirinkimas yra DT Swiss, Mavic ar Shimano bei Campagnolo (Fulcrum) ratai. Visi kiti yra kompromisai reikalaujantys žinių.

Ilgai ir intensyviai sportuojantys sportininkai supranta, kad ratus reikia prižiūrėti, o kadangi MTB mėgėjai savo norus panardina savo dviračius į atšiauriausias sąlygas, kur daug drėgmės, purvo, dulkių, be abejonės jiems aktualūs ratų aptarnavimo klausimai. Aptarnauti reikia ratų stebules, kurių priekinė paprasta ir sudaryta iš 2 guolių rinkinių, o gale galima rasti žymiai sudėtingesnes ir įvairias guolių sistemas. DT Swiss ir Mavic naudoja gamyklinius standartinius guolius pvz. 6903(61903) (17*30*7 mm) + 2x608 (8*22*7mm) – vienas guolis kairėje, kitoks dešinėje ir terkšlės sistemoje (freehub) Mavic Cosmic (elite) arba 4x6902 (2 kairėje ir dešinėje ir du terkšlėje) DT Swiss 240s.
Shimano ir Campagnolo naudoja reguliuojamas palaidų guolių sistemas, kurias reikia prižiūrėti ir tą padaryti gana paprasta, bet kiekvienas senas dviratininkas paskys, kaip kartais sunkus surasti ta idealai sukimosi ir neklibėjimo padėtį (naujausios sistemos turi įvairius papildomus techninius sprendimus tai užduočiai palengvinti).

Kaip dažnai teks prižiūrėti guolius priklauso nuo guolių kokybės ir stebulės konstrukcijos (kaip guoliai izoliuoti nuo purvo tebulėje).
Gamykliniai guoliai būna įvairių standartų, jų kokybę dažnai aprašo ABEC standartas (kuo skaičius didesni, tuo guolis geresnis. Tereikia pasakyti, kad ABEC 3 jau yra aukštas standartas, o 5 ir 7 tai aukščiausios kokybės guoliai. Svarbi naudojama guminė tarpinė, apsauganti guolių mechanizmą nuo išorės poveikio atitinkamai su standartu gerėja ir tarpinės kokybė , dviem ZZ raidėmis prie guolio pavadinimo žymima plieninė apsauginė tarpinė nenaudotina dviračiuose. Būna guolių be tarpinių, tokie dviračiuose netinkami, nes greitai užsiterštų. Kaip taisyklė, MTB tinkamiausi nerūdijančio plieno kuo aukštesnė kokybės ir kuo geriau apsaugoti nuo purvo guoliai t.y. brangūs. Keramikiniai guoliai MTB nesuteikia daug privalumų, ir gali greitai susidėvėti, jei ant jų pateks purvo.

Norint aptarnauti tokią stebulę reikia žinių ir instrumentų. Mavic stebulei aptarnauti instrumentų reikia mažiau, jie pigesni. DT Swiss stebulei aptarnauti instrumentai yra brangesni, bei yra viena problematinė vieta (DT Swiss 240 ir 190), kai reikia atsukti važiavimo metu visa mynimo jėga užveržiamą žiedą ir tam reikia specialaus instrumento, kurioje Lietuvoje niekas neturi :) – jie kas turi rėkite kuo garsiau :) – norime žinoti.

Mavic stebulių silpna vieta – skirtingo dydžio guoliai skirtingose pusėse, bei suveržiama ašelė (yra tik aukštesniuose už Crosride ir Ksyrium Equipe modelius), kurią galima atsukti, užsukti tik 4 kartus, o po to reikia ją keisti – detalė visiškas šlamštas, o jos gauti neįmanoma kitaip kaip per dilerį. Stipri ir patraukli vieta – reguliuojamas guolių prispaudimas.

Kitas dalykas kaip ratai elgiasi eksploatuojami ir mano išvada man pačiam labiausiai netikėta – mažiausiai probleminiai yra Mavic gamykliniai ratai, nes guoliai laiko patikimai, yra kokybiški, išrinkimas ir remontas nesudėtingas. Tačiau gamintojas nepateikia viešai aptarnavimo instrukcijų (na mes dauguma žinome kaip prisijungti prie dileriams skirto puslapio kur jos yra), nenurodo guolių standartų ir juos reikia rankiotis savarankiškai, be to regiono dileriai nereaguoja į paklausimus.

DT Swiss yra puiku, konstrukcija be abejonės viena geriausių, bet eksploatacijos metu pasitaiko guolių problemų dėl patenkančio purvo, o juos pakeisti sudėtinga, nes niekas Lietuvoje neturi mano minėto instrumento. Tačiau aptarnavimo vadovas išsamus, schemose nurodyti guolių standartai, gamintojas žaibiškai reaguoja į pagalbos prašymus, rinkoje yra beveik visos atsarginės dalys ir instrumentai.

Tokie komponentai, kur „nusipirkai ir užmiršai“ matyt gali būti laikomi tik Chris King ir Hope – kas bandė žino, tačiau gamintojo palaikymas juos patarnaujant, kaip ir jų kaina diskutuotini.

Shimano pateikia konstrukcines schemas, konstrukcijos patikimos, tačiau padarius klaidą ir sugadinus guolius nelieka kitos išeities kaip keisti visą ratą, brangiuose modeliuose naudojamos nerūdijančios detalės, gana gera apsauga nuo purvo.

Campa šioje srityje patikimesnė, nes, matyt naudoja nerūdijančio plieno guolius ir komponentus

Aš asmeniškai ketinu visą savo ratų parka perkelti ant DT Swiss bazės, kiap tai pavyks nežinau :).

Kabant apie Mavic SLR galiu pasakyti, kad tai gražūs, standūs, modernūs ratai vienintelis minusas asimetriniai guoliai, bei apdorotas išpjaustytas ratlankis, kaina pozicijonuojama ties DT Swiss 1450 ar panašaus “Tricon” lygiu ir tai yra teisinga. Norintys patikimumo gal būt manytų, kad DT Swiss 240+400+ aero stipinai būtų kiek geriau gali būti teisūs, bet ... negaus reguliuojamų guolių :). Kiti minės egzotiškus, lengvus vardus, bet jie kol kas ir yra egzotika...
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Bumper » Ant Gru 07, 2010 14:40:01

Laba ačiū Vital už išsamų aprašymą.
Dėl SLR techninio aptarnavimo, minimame mavic dealerių puslapyje, rašoma kad crsossmax SLR techninis aptarnavimas turi būti atliekamas kas 3000km važinėjant plentu arba kas 1000 km bekele, o važinėjant sudėtingomis sąlygomis intervalai turi būti dažnesni. Aš dar turiu klausimą ar tai kad priekinio hubo konstrukcija yra paprastesnė gal jį ir rečiau reikia aptarnauti nei galinį ratą?
Mavic dar nurodo naudoti tik jų alyvą. Kur jos galima įsigyti ir kokia būtų alternatyva jai?
Bumper
 
Pranešimai: 560
Užsiregistravo: Pen Rgp 14, 2009 22:33:27
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Aurimas vardu Jonas » Ant Gru 07, 2010 14:50:45

Mano SLR galiniai guoliai į pabaigą. priekiniai sukasi smooth ir atrodo, kad dar ilgai taip suksis. O realiai tai nėra ką ir tvarkyti priekiniame.
Mavic mineral oil pats neradau, kur pirkti. Naudoju, kaip ir daugelis kitų, buitinę alyvą siuvimo mašinoms.
Serijinis žudikas. Žudau debilus.
Vartotojo avataras
Aurimas vardu Jonas
 
Pranešimai: 4593
Užsiregistravo: Pir Lie 02, 2007 21:05:30
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Vital » Ant Gru 07, 2010 17:39:38

Taip, kaip taisyklė visada problemų kelia galino rato stebulė - jo ir užterštumas ir apkrovimas yra žymiai didesnis. Todėl logiška manyti, kad stebulė su 4 guoliais išdėstytais kuo plačiau (DT Swiss 240 -190 ) laikys geriau nei 3 guoliai - SLR, dar svarbus guolių vidinis skersmuo, rutuliukų skaičius guolyje. Iš esmės kuo guolio vidinis ir išorinis diametras ir plotis didesni, tuo guolis patikimesnis ir stebulė standesnė, taip pat kuo atstumas tarp guolių stebulėje didesnis, tuo geriau.
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė kvietkis » Ant Gru 07, 2010 23:14:39

Kaip American Classic vartotojas galiu užtarti žodį už juos. Maniškiai jau apie 15k prariedėję. Keičiau tik vieną guoliuką galiniam rate. Tiesa jau du kartus, nes kai pirkau gerų neturėjo tai teko pigiausius po 2lt isigyti. Toks apie 3-4 tūkst. laikė. Kas dėl terkšlės konstrukcijos - geniali. Laisva eiga sukantis ratui šuniukai neliečia korpuso. Užmynus visi 6! šuniukai kurie turi po 2 kabinimo plokštumas (išviso 12 sukabinimo taškų) sukimba su korpusu. Po 15k km ant šuniukų išvis jokių deformacijos ar nudilimo žymių.
Ratlankių kietumas neįtikėtinas. Priekinis dar nematęs tiesinimo, o galinis, deja pernai rudenį tartu maratone griūtyje buvo suniokotas. Teko pakeisti visas galvutes ir porą stipinų.
Apskritai ratams duodu 10 balų. Kiti vartotojai kuriuos pažystu man turbūt pritars.
Tiesa jie jau nepataiko į lengvų kategoriją. Su užspaustukais berods netoli 1700g.
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.
Niekada nesiginčyk su kvailiais. Jie nusitemps tave iki savo lygio ir nugalės patirtimi...
Vartotojo avataras
kvietkis
 
Pranešimai: 1990
Užsiregistravo: Pir Vas 28, 2005 18:20:45
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Piks » Tre Gru 08, 2010 2:02:33

Kaip visada Vitali - puikus ir labai informatyvus postas. Ar galima butu "iskelti" i virsu (tik matyt kitoje skiltyje).
Vital rašė: DT Swiss stebulei aptarnauti instrumentai yra brangesni, bei yra viena problematinė vieta (DT Swiss 240 ir 190), kai reikia atsukti važiavimo metu visa mynimo jėga užveržiamą žiedą ir tam reikia specialaus instrumento
Siaip, del idomumo, ar sita instrumenta turi omeny?
Prikabinti failai
dt_swiss_2.JPG
dt_swiss_2.JPG (4.24 KiB) Peržiūrėta 12986 kartus(ų)
dt_swiss.JPG
dt_swiss.JPG (66.13 KiB) Peržiūrėta 12986 kartus(ų)
"Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get" Forest Gump
There are 10 types of people - those who understand binary, and those who don't
“Ride clipped if you want to get fast. Ride flats if you want to get good.”
Vartotojo avataras
Piks
 
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: Sek Spa 08, 2006 22:43:24
Miestas: Renegade
Stilius: None

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Juodulys » Tre Gru 08, 2010 10:07:02

As kaip ir Kvietkis priklausau AC klubui. Nusiskundimu nulis, pagyru - visas puodas.
Perskorski vėją sukruvintu šalmu, tegul grandinė iš skausmo cypia, vanok pedalais negailėdamas jėgų, nors ir velniai akyse trypia!
Vartotojo avataras
Juodulys
 
Pranešimai: 3423
Užsiregistravo: Tre Sau 05, 2005 16:42:05
Miestas: Kaunas-Panevezys
Stilius: All round

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė LBU » Tre Gru 08, 2010 11:03:21

Man patinka Mavic plentinio SLR (manau tas pat ir su MTB ratais) guolių aptarnavimo paprastumas. Atsuki veržles , išimi "uždaro tipo guolį, pakeiti nauju.

jei ten neprigudrauta su guolių išmatavimais, tai nebutina ieskoti mavicinių guoliu. (Turiu Husgvarnos vejapjovę- tie zalčiai ratuose naudoja tokius guoliu diametrus, kur tiek vidinis tiek isorinis diametrai specifiniai, jokiu kitu guoliu gamintojų standartuose nenaudojami)
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Vital » Tre Gru 08, 2010 11:57:25

Šiaip, del idomumo, ar sita instrumenta turi omeny?

Taip, būtent šitą (kaip mačiau, Piks turi ratus su 240 stebulėmis) - gal kartais turite šį instrumentą, nes aš planuoju pirkti, o jis brangokas - apie 42 EUR?

AC fanams pritariu - stebulės konstrukcija tikrai gera - matome didelio diametro 4 guolius, gera šuniukų isistema, tiesa, matyt šiek tiek gaudo purvą, bėda dėl atsarginių dalių - matyt reikės keičiant derintį kokius DT Swiss neutralius stipinus ir ratlankius, taip pat terkšlė kaip dėl Campos terkšlės?

Tarkime mes su Valdemaru tesatvome Kore streemline plento ratus - super kainos/kokybės santykis 170 EUR - 1640 g., aerodinaminis ratlankis, stipinai - puikus rezultatas po 1 sezono po 90 kg dviratininku - kaip nauji ir tiesūs, tačiau su atsarginėmis dalimis (ne guoliais) problema, campos Freehbas gaminamas, bet kaip gauti... siųstis iš JAV? Stipinai plieniniai ir platūs aerodinaminiai, Kore gamybos - nebent keisti į panašius Sapim (dėkui dievui viskas leikė ir netrūko).

Su Mavic tame ir problema - kad sužinoti koks guolis reikia jį išimti ar intensyviai googlinti - nesamonė - gali būti įrašyta dokumentuose, kaip DT Swiss (tiesa, DT nerašo kokie guoliai freehube). SLR - Neprigudrauta ten kaip ir SL naudojami mano anksčiau paminėti standartiniai, gana lengvai prieinami guoliai Jeigu įdomu priekyje SL naudojami - 2x 6901(61901) guoliai, gale - jau rašiau kokie SLR reikia pasitikslinti - gali būti kiti. Pliusas - keičiasi lengvai, galima pakeisti į keraminius. Beje, mane kankina įtarimas, kad DT Swisis 190 ir 240 esminis skirtumas tėra keramikos guoliai, tad 240 galima už 300 Litų pagerinti aprūpinant juos keramika (rekomenduoju tik plentui).
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė LBU » Tre Gru 08, 2010 17:50:57

Vital rašė:


Su Mavic tame ir problema - kad sužinoti koks guolis reikia jį išimti ar intensyviai googlinti - nesamonė - gali būti įrašyta dokumentuose, kaip DT Swiss (tiesa, DT nerašo kokie guoliai freehube). SLR - Neprigudrauta ten kaip ir SL naudojami mano anksčiau paminėti standartiniai, gana lengvai prieinami guoliai Jeigu įdomu priekyje SL naudojami - 2x 6901(61901) guoliai, gale - jau rašiau kokie SLR reikia pasitikslinti - gali būti kiti. Pliusas - keičiasi lengvai, galima pakeisti į keraminius. Beje, mane kankina įtarimas, kad DT Swisis 190 ir 240 esminis skirtumas tėra keramikos guoliai, tad 240 galima už 300 Litų pagerinti aprūpinant juos keramika (rekomenduoju tik plentui).


Dė Mavicų galiu papildyti:

Ceramic Speed Bearing Kit For Mavic Wheels Including Cosmic Carbone, Ksyrium SL + ES, Crossmax SLR
•Kit contains 1 x 61903, 2 x 61901, 2 x 608 hybrid ceramic/ steel bearings and snap ring seals plus choice of Ceramic Speed grease to upgrade front and rear hub and freehub body

Kaip matome guolių matmenys gan unifikuoti, tinka visai gamai ratų.
LBU
 
Pranešimai: 772
Užsiregistravo: Ant Sau 26, 2010 21:16:03
Stilius: Road

Re: Diskusijos apie ratus XC, jų priežiūrą

Standartinė Piks » Ket Gru 09, 2010 1:30:34

Vital rašė:gal kartais turite šį instrumentą, nes aš planuoju pirkti, o jis brangokas - apie 42 EUR?
Ne, deja neturiu, taip pat svarsciau isigyti (maciau net visa serviso rinkini kazkada pirkt), bet dabar turiu "pasoneje" autorizuota serviso centra, ir mastau pavasari pasinaudoti juo, tai jau nelabai aktualu pasidare....
Vital rašė:Beje, mane kankina įtarimas, kad DT Swisis 190 ir 240 esminis skirtumas tėra keramikos guoliai, tad 240 galima už 300 Litų pagerinti aprūpinant juos keramika (rekomenduoju tik plentui).
Na svorio skirtumas tai tikrai nera esminis MTB stebulese: priekine - 23g, galine - 9g, ir beje yra tik CL versijos. Bet jei neklystu, tos pacios stebules eina ju high end'iniuose karboniniuose ratuose (i.e. XRC 1250), kas pas DT Swiss yra ganetinai yprasta - naudoti standartinius komponentus kit'uose su kitais lipdukais.
"Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get" Forest Gump
There are 10 types of people - those who understand binary, and those who don't
“Ride clipped if you want to get fast. Ride flats if you want to get good.”
Vartotojo avataras
Piks
 
Pranešimai: 1104
Užsiregistravo: Sek Spa 08, 2006 22:43:24
Miestas: Renegade
Stilius: None

Kitas

Grįžti į XC/Cross

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron