Puslapis 12

Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Sek Rgp 20, 2017 22:02:04
Mototarka
Kolkas keletas fotografijų, smulkmenos ir aprašymas šiektiek vėliau. Labai nekritikuokit - stem'as bus kitas, komplektcija tobulinama, o dabar laikinai sumečiau, kad tik važiuotų.

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ket Rgs 28, 2017 12:52:17
LBU
Tu vis ekspermentuoji....gal patarsi:

Turiu Spec. AWOL rėmą, surinksiu dviratį, kurį naudosiu lietingu oru ir 1-2 dienų chilinimui su žmona.
Kadangi greiti pavarų perjungimai neaktualu, bus Rohloff( nuo kito dviračio), nes nereikia reguliarios priežiūros.

Klausimas dėl stbdžių:
1. nuo plentinio atliko Shimano hidraulinis 11-ukas, bet nevisai clean dėl beprasmiškų pavarų perjungiklių rankelnėlėse.
2. TRP turi singlespeed drop barinius stabdžius, bet tai vėl nauja investicija.
3. dar turiu BB7 su Cane creek rankenėlėmis. Galima būtų sumontuoti jei pavyks galinį užrūdėjusį caliperį WD40 pagalba "išmankštinti".
Ar labai skiraisi performensas tarp hidraulinių ir mechaninių stabdžių drop bar dviratyje?

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ket Rgs 28, 2017 13:29:10
Mototarka
Deja, bet dropbariniai trosiniai, o ypač BB7 perdaug ženkliai skiriasi nuo hidraulinių... TRP Spyre trosiniai stabdžiai dar pusė velnio veikia, bet labai jautrūs trosų šarvų ir kaladėlių kokybei. Dar visa neblogi trosiniai Gusset Chute. Hidraulinius TRP Hylex jau nebegamina (dar yra RS versija su baisoku Drilium stilium) bet likučių kainos kažkodėl nekrenta. Turėt papildomai shimano rankenas kažin ar apsimoka, gal geriau parduot ir už tą sumą Hylexu paieškot...

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ket Rgs 28, 2017 13:53:21
LBU
...tik su Shimano išlieka atsitraukimo prie 1x11 galimybė, galima net šarvo galą po vairo juosta palikti. darbar pasirodė Ultegra 8000, kur RD jau legaliai priima 34 žvaigždę....tai vis padūmoju

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ket Rgs 28, 2017 14:55:46
Mototarka
Galvos skausmas tie Road ir MTB skirtumai... su legaliais 32t Sora ir 105 man ant 36t laisvai lipo. Vis laiko truksta, norėtau pabandyt kaip 9speed MTB susidirbtu 11sp plentinėm rankenom, troso traukimas nedaug skiriasi, turėtų susižaist perdarius troso tvirtinimą

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ant Spa 10, 2017 17:07:17
artemijus
Gražus dviratis.
Svarstau pats pirkti kažką pan. Mačiau tavo komentarą čia: http://off.road.cc/content/news/first-look-verenti-substance-ii-apex1-840
Gal gali plačiau, kodėl visi taip nusivylę šiuo bottom bracketu? Ir kuo neįtiko FSA chainsetas?

Dar yra panašus Verenti su Apex 1x komplektacija, kas lėmė pasirinkimą?

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ant Spa 10, 2017 17:52:57
Mototarka
Tuo momentu kai pirkau tiesiog nebuvo pardavime Apex, tai pasirinkimas buvo paprastas :) Dabar, po kažkiek kilometrų, turbūt rinkčiausi Apex dėl tamsesnės spalvos rėmo ir dėl galimybės SRAM'ui sukišt didelę kasetę gale. FSA išmečiau, nes norėjau 1x sistemos, bei dėl nenormalaus dvigubo BCD - abi žvaigždės tvirtinas atskirai ir tiems BCD nėra NarrowWide pasirinkimo iš vis.
Visi yra nusivylę BB30 ir PF30 "bottom bracket'ais" nes jie nė velnio nelaiko - išsiklibina įpresuoti guoliai ir dėl mikro judesių pradeda traškėti. Mano plentinis Cannondale visiškai naujas su BB30 jau šiektiek traškėjo stipriai užmynus... Nuo pakartonio įpresavimo išpresavimo išsimala paviršiai rėmo ir tada išvis nebesilaiko tie guoliai... Tam yra sprendimas - Wheels Manufacturing Bracket'ai susukamais viens į kitą galais, tai rėme jie laikosi ne įpresavus, o susukant kaip klasikinę. Vienintelis BB30 pliusas tai kiek standesnis vamždžių sujungimo mazgas dėl didesnio paviršiaus...

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Tre Spa 11, 2017 12:02:43
artemijus
Ačiū. Velnias, kaip gaila, kad nežinau kas yra NarrowWide, bei BCD, nei daug kitų dalykų.
Dabar važinėju su single speedu, kuris yra pirmas mano dviratis, ir nutariau, kad laikas atsinaujint.
Tai dvejoju tarp va tokio plieninio gravel bike (dar kaip variantą turiu Kona Rove ST - ką manai apie jį? https://www.cyclestore.co.uk/kona_rove_st_all_road_bike_2018-ID_72922 ; ir dar gal kažką iš Genesis pažiūrėčiau)
ir tarp aliuminio, kurie dažniausiai būna geriau sukomplektuoti (imant panašią kainą) ir gerokai lengvesni.
Kaip patyręs mynikas, gal pasakysi kuo skiriasi važiavimas su 11 kg plieniniu dviračiu ir 9 kg aliuminiu?

Kaip šiaip šitas verenti važiuoja? Beje, šitas geltonas rėmas man gražesnis :) ir turbūt platesnis pavarų pasirinkimas lyginant su apex 1x

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Tre Spa 11, 2017 13:13:01
Mototarka
BCD yra Bolt Circle Diameter - http://www.bikeman.com/images/stories/Pit-Tech/BCD.gif
NarrowWide yra žvaigždės tipas naudojamas 1x dėl dantų formos - https://gzmyu4ma9b-flywheel.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2014/06/Absolute-Black-Narrow-Wide-Chainring-Design.jpg

Pavarų platumas ir pasirinkimas labai jau ginčytinas reikalas... Taip, 2x turi daug platesnį padengimą, bet didelė dalis jo skirta varyt plentu varžybiniais greičiais virš 50km/h. Man, mėgejiškam važinėjimui, to nereikia, o 1x labai patiko, nes nėra "šuolio" tarp didelės ir mažos žvaigždės, supaprastėja sistema ir daug geriau išnaudojama galinė kasetė (ilgiau tarnauja). Imant dabar populiariausią 11-42t kasetę , tereikia pasirinkti priekinės žvaigždės dydį pagal savo pajėgumus, pvz.: tiesiam kely, minant maksimaliu pajėgumu, t.y. pulsas ir kadensas jau lipa palubėn, jau būnu ant mažiausios žvaigždutės ir greitis kažkur 45-50km/h t.y. su gravelinėm padagom jau yra nemažai ir gan retai tokiu važiuojama (nuo ilgo stataus kalno tiesiog riedu). Tokiam pasirinkimui gaunas man prieky 36-38 dantys. Važinėjant plentinėm padangom rinkčiausi priekyje 42-46t.

Aliuminio pliusai:
    lengvesnis;
    pigesnis
Minusai:
    metalo nuovargis perkrovus - trūkimai, skilimai;
    persiduoda vibracijos

Plieno pliusai:
    tampresnis metalas - nėra nuovargio;
    komfortas - sugeria vibracijas
Minusai:
    brangesnis;
    jautresnis korozijai - reik prižiūrėt

Tarp 9kg aliuminio ir 11kg plieno bus ne tik svorio, bet ir ryškus komponentų skirtumas, nes vidutinio lygio aliuminis rėmas apie 600-800gr lengvesnis uz plieną. Jei panaudoji karboninę šakę, geresnius komponentus, tas svorio skirtumas dar labiau sumažėja. Rėmo svoris ne taip ryškiai jaučiasi, negu skirtingos kokybės ar svorio ratai ir padangos.

Kona rove ST tikrai neblogas dviratis, Genesis gal būt bus brangesnis jei lygint komplektaciją, nebeseku jų produkcijos. Jei ieškai plieno, tai galima rast alteratyvų, kad ir tas Verenti (su tokio lygio technologijom ir naujovėm kiti brandai kainuoja dvigubai).
Jei aliuminis, tai reik žiūrėt, kad nebūtų iš stalo kojų suvirintas, panaudotas hidroformingas ir kitos technologijos galiniam trikampy ir t.t.

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Lap 10, 2017 18:32:27
artemijus
Dėkui už info.

Kokie įspūdžiai ilgiau pasivažinėjus?
Wiggle paleido šitą Verenti po €1114, niežti nagai nusipirkt. :)

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Šeš Lap 11, 2017 18:03:55
Mototarka
Įspudžiai patys geriausi - stabilus ir standus, o su papildomais patobulinimais - dar ir patogus bei greitas. Hidrauliniai stabdžiai tikras malonumas.
Originalūs ratai labai neblogi, tvirti ir platūs lankai, bei nėra sunkūs, todėl nėra būtinybės keisti tik nusipirkus.
Vienintelis akivaizdus trūkumas, tai geltona matinė spalva - nepaprastai teplus reikalas, todėl rekomenduočiau imti SRAM komplektaciją - tamsesnės spalvos rėmas ir iškart gauni 1x sistemą.

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ket Lap 30, 2017 18:26:17
artemijus
Dar patrukdysiu, nes mačiau, kad turi patirties važinėjimo po miškus.

Kaip manai, ar šitie Verenti tinkami važiuot, tarkim, iš Vilniaus į kokius nors Zarasus per miškus ir žvyrkelius, ir kažkiek plento? Kokiais keliais važiuojant jau imtų jaustis, kad "gal reikėjo imti MTB"? Nes dar dvejoju, gal tiesiog neišsišokt ir imti 29" hardtailą. Tačiau patirties turiu lygiai nulį. Na, buvau nuvažiavęs su single speedu miškais ir rajoniniais keliukais iki Trakų. Patiko, nors komforto nedaug :)
Ačiū

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Ket Lap 30, 2017 19:34:16
Mototarka
Aš su juo po miškus lakstau šitomis MTB trasomis

Po cyclocrosso jis kaip skrendantis kilimas :lol: aišku odinė "brooks" stiliaus sėdynė daug duoda

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 1:08:45
artemijus
Būtų įdomu pamatyt video nuo Substance balnelio tomis trasomis 8)

Tai jis minkštesnis nei cx? Ar kame tas skraidantis kilimas?

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 1:50:26
mantasm
artemijus rašė:Dar patrukdysiu, nes mačiau, kad turi patirties važinėjimo po miškus.

Kaip manai, ar šitie Verenti tinkami važiuot, tarkim, iš Vilniaus į kokius nors Zarasus per miškus ir žvyrkelius, ir kažkiek plento? Kokiais keliais važiuojant jau imtų jaustis, kad "gal reikėjo imti MTB"? Nes dar dvejoju, gal tiesiog neišsišokt ir imti 29" hardtailą. Tačiau patirties turiu lygiai nulį. Na, buvau nuvažiavęs su single speedu miškais ir rajoniniais keliukais iki Trakų. Patiko, nors komforto nedaug :)
Ačiū


Ekskursijoms žvirkeliais ir miškais "plentinis su riebiom padangom" laisvai tiks. Žvirkelio tarka ar su tuo, ar su tuo krato. MTB privalumai prasideda kai įlendi į techniškas vietas, stačius nusileidimus, žvejų takelius ir pan ir t.t. Plente su mtb hardtailu, ypač su plačiu vairu, kaip būrė ant vėjo būsi.

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 13:02:21
artemijus
Ačiū Mantai. Panašiai ir įsivaizduoju. Gaila, kad nesu normaliai važiavęs nei su MTB, nes su plentiniu, nei tuo labiau su Gravel/CX. Pirksiu grynai iš jausmo :)

Dar apie važiavimą plentu: kokias ploniausias padangas galima uždėt ant šitų ratų? Ar norint normaliai (ne varžybose) pamint plentu, reikia jau kitus ratus pirkti?

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 13:17:37
mantasm
Labai plonų, 23mm ar 25mm, turbūt geriau nedėti. Ne tiek dėl ratų. Pačio dviračio geometrija paskaičiuota dsidesnėms padangoms. Geriausias variantas turbūt kažkas panašaus į Big Apple tipo padangas. Didelio tūrio, bet kietos gumos, lėtai besidėvinčios. Šiaip ir su CX ar Gravel padangom galima plentu važiuoti. Stabdys palyginus nedaug. Bet greitai susidėvės. Ypač galinė.

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 14:27:46
Mototarka
Gravelio geometrija - žemas BB, todėl plentui geriau dėti kokias bent 30mm padangas, yra dabar Schwables lygtais prigaminta plentui neblogų.
Artemijui > taip, kilimas su mintim, kad minkštas :D. Gryno CX rėmas daug daugiau krato, nes standesnis ir skirtas minkta žolyte varyt su kuo mažiau jėgos perdavimo nuostolių. Video deja neturiu, neturiu kameros :)

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 16:53:56
artemijus
Na tai super. Mažiau krato - mažiau nuovargio. Viskas kaip ir tinka.
Kaip dydį rinkaisi? Geometrijoj nesigaudau, tai tik pagal ūgį galiu rinktis. Esu 183-184cm, pataikau kaip tik į 56cm rėmą (178-185cm). Taip ir daryt?

Re: Verenti Substance II

StandartinėParašytas: Pen Gru 01, 2017 19:29:04
Mototarka
Taip, 56 tinka tau.