Puslapis 2323

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Ant Lie 05, 2016 14:57:06
SeQueL
na as nubegu ~150 km i men
nuplaukiu ~20-25 km
einu reguliariai i gym'a

na ir stengiuos bent 3k savaitei pavaziuot po bent 40 km..

bet cia ziuriu keblus reikalas:) aisku dviratis sveria ~8 gal ar 7 kg :) bet pats imu ~91 tai cia gal suo kazkiek pakastas:)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Tre Lie 06, 2016 1:38:40
RiG
SeQueL rašė:na as nubegu ~150 km i men
nuplaukiu ~20-25 km
einu reguliariai i gym'a

na ir stengiuos bent 3k savaitei pavaziuot po bent 40 km..

bet cia ziuriu keblus reikalas:) aisku dviratis sveria ~8 gal ar 7 kg :) bet pats imu ~91 tai cia gal suo kazkiek pakastas:)


Svoris daug reiksmes neturi jei vazinejama lygiom vietovem. Paprastas ir gan efektyvus budas igyti greicio - du intensyvus vaziavimai po ~2val savaites dienom (tarkim antradieni ir ketvirtadieni) ir vienas ilgesnis, apie 5val, ir letesnis vaziavimas savaitgali. trumpesniems vaziavimams ypac gerai jei yra ikalne i kuria galima uzvaziuot/nuvaziuot daug kartu matuojant laika ir dziaugiantis gerejancia sportine forma :)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Tre Lie 06, 2016 14:41:26
SeQueL
taip ir pameginsim padaryt:) nes kito kelio nera;)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Ket Lie 07, 2016 15:42:55
myciokas
1 rami treniruotė, antra truputi intensivensė (su keliom atkarpom), trečia dar intensyvesnė (atkarpos didesniu pulsu, ilgesnės, kalniukai ir pan.) ketvirta rami ilga treniruotė. Kam tau Gym'as? Jei jauti, kad dviratis silpniausia tavo vieta, vietoj gym'o, jam daugiau skirk laiko. Svoris, jei tai raumenynas, nebedidink jo, nes tavo pasirinktam sportui didelis ir sunkus raumenynas neprideda greičio. Jei tai riebalinis sluoksnis, mažink jį. Turi žinoti kur ir kas tau sekasi prasčiau, geriau. Yra žmonės, kurie tą išmano, manau už simbolinį mokęstį padės tau siekti geresnių rezultatų ;)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Ant Lap 22, 2016 23:09:20
bassas
sveiki nekursuu naujos temos parasysiu cia del pulsometro, nusipirko panele sigma pc 25.10 pulsometra ir kazko jis gryba pjauna ar mes kazko nesuprantam..? ijungus suvedus duomenis viska uzdejus dirza sunkiai gaudo signala, arba sokyneja labai pulsas. galvojau baterihos pakeiciau i naujas vistiek tas pats sh.. galbut kazkaip netaisiklingai dirza uzsideda ar jau pacio pulsometro beda bus ir vezti i garantini?

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2016 9:47:44
rimelis
Pamėginkint sudrėkint krūtinės odą ten kur liečiasi diržas. Galimas dalykas kad gerai nekontaktuoja, kol sausa.

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2016 11:08:26
Icetom
Tai kiek tas pulsas šokinėja?

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2016 15:02:22
bassas
pagal formule aisku preliminariai paskaiciavom kad max pulsas turetu buti 193, buna pasoka iki 208 nukrenta iki 140 , ir vis supipsi kas kiek laiko kad perzengtas maximalus , kad ir tiesiog einant visai nesportuohant..

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Tre Lap 23, 2016 16:28:25
G_P
Man kai pulsa rodydavo 200ribose (nepriklausomai nuo realaus) padėjo diržo juostos pakeitimas. Jos tinka nuo bet kokiu pulsometru

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pen Gru 02, 2016 19:29:27
Mucho
Sigma dažnai turi problemų su Pulsometrais, ir labai dažnai jie yra pristatomi į garantinius. Tiek patys laikrodžiai, tiek ir diržai. O diržų kokybė, tikrai ne pati geriausia. Siūlyčiau nieko negalvoti ir tiesiog nešti, kur pirkote. Nes jei kažką patys bandysit krapštyt ir sulaužysit, nebegalios garantinis.