Puslapis 2223

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Bal 17, 2016 20:04:49
Mucho
G_P rašė:
RiG rašė: Pakeitus Garmino tampria juosta i Polar (su tuo paciu Garmino transmiteriu) kol kas veikia patikimai.
Geras patarimas- senas Polar laikrodis rode pulsa ~200 pastoviai. paiketus juosta i Garmin (transmiteris Polar) viska susitvarke :-D


Man buvo panašiai.. Seni Polar tikrai pievas rodo.. Turėjau seną RS100 su nauju Diržu ir tablete. Prie didesnių apkrovų pulsas lipdavo 180 ir daugiau.. Aišku jausdavosi, kad jis didelis, bet toks.. Na bet jei aparatas rodė, reiškias taip ir yra. Nesenai pradėjau naudoti naująjį Polar M450 ir dabar manau rodo tiksliai. Ten kur būdavo 190 dabar max 165/175.. Tai nežinau, ar aparatas rodo normaliai, ar širdis pasitaisė :D

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pir Bir 06, 2016 16:39:33
SeQueL
Gera diena,

kiek skaičiau - neradau konkretaus nieko :)

Esmė: kad nubėgti maratoną per 4 mėn pasiruošimo ciklo reikia nubėgt kokius 600 -800 km - tada bus lengva.

kad numint su dviračiu 40km per 1:10h yra biški reikalų :)

gal kas turi kokiu 5-6 mėnėsiu treniruočiu ciklą kuris įgalintu su plentinuku nulekt be ipatingo vargo?

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pir Bir 06, 2016 16:46:59
Just_as
SeQueL rašė:Gera diena,

kiek skaičiau - neradau konkretaus nieko :)

Esmė: kad nubėgti maratoną per 4 mėn pasiruošimo ciklo reikia nubėgt kokius 600 -800 km - tada bus lengva.

kad numint su dviračiu 40km per 1:10h yra biški reikalų :)

gal kas turi kokiu 5-6 mėnėsiu treniruočiu ciklą kuris įgalintu su plentinuku nulekt be ipatingo vargo?


Triatlonui ruošiesi, ar jau pereisi tik ant dviračių? Nes ruošiantis TRI pasiimti tik dviračio treniruočių planą būtų tikrai neprotinga.
Aš kažkiek modifikaves naudoju šitą planą:
http://cdn.triathlete-europe.competitor.com/files/2012/06/Super-Simple-Ironman-Training-Plan.pdf

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pir Bir 06, 2016 17:04:05
AED
Negalima lyginti bėgimo ir dviračių pasiruošimo, nes:
- Bėgant aplinkybės (vėjas, kalnai, kiti bėgikai, inventorius) turi nedidelę įtaką (5-10%), nes greitis mažesnis, sėdėjimas ant rato ne toks efektyvus, o ir organizatoriai stengiasi trasas parinkti taip, kad laikai būtų kiek įmanoma geresni.
- Minant tos pačios aplinkybės gali turėti daug didesnę įtaką (iki 20%), tad X km įveikimas per Y min nieko nesako, tad teisingesnis tikslas būtų atsilikimas nuo lyderio arba tos pačios distancijos įveikimo laikas panašiomis aplinkybėmis.

Ir dar - kiek besitreniruotum lengviau niekada nebus, greičiausiai bus sunkiau, tik greitis didesnis.

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pir Bir 06, 2016 17:28:46
SeQueL
tai as jau dalivauju triatlono varzybose (pastaruosius du savaitgalius:) Siauliuos ir Kupiski)

tai plaukt nuplaukiu, nors ir prigeriu siek tiek:)
nubegt irgi nubegu ir gan greitai mano galva ir galeciau greiciau - jei matyciau tiksla ,


bet va su Dviraciu grynai zinau kad imanoma sutaupyt net koki 10-20 minuciu o tai visi 2-5 km begime ;) is 10 jei imant olimpine distancija..


tai tas dviratukas gan svarbus :)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Ket Bir 23, 2016 22:17:39
SeQueL
širdies ritma matuot su širdies diržu ir išmaniu daiktu :) pvz wahoo ir pan.

dabras klausimas del treniruociu..

na norint tobulet mint toli ir/arba greitai reikia:
1. nuvažiuotas atsumtas - treniruotis bent ~300km i savaite , ar ne?
2. nuvažiuoto atstumo greitis - na daryt greitu užvažiavimus per treniruotes 2-4 kartus po 15-20 min.

3. klausimas.. ar pagal kadenca kaip nors galima treniruotis? nes pvz jei nusprendi laikyt visada 90rpm tai ir gali laikyt tik ne visada tuo paciu begiu.. ar kazkaip kitapi su kadencu yr?

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pen Bir 24, 2016 13:17:49
AED
1. Treniruotes matuoti kilometrais ne visai teisinga, teisingiau skaičiuoti valandas. Mano nuomone, siekiant rezultato minimalus treniruočių kiekis per savaitę - 8-9h.
2. Daugiau naudos būtų važiuojant skirtingo tipo atkarpas, ne visada tas pačias 15-20min bei varijuojant jų stiprumą.
3. Pagal RPM reikia ne treniruotis, o žiūrėti ar pataikai į optimalų intervalą. Jeigu nepataikai - stengtis tilpti į ribas.

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Šeš Bir 25, 2016 13:13:32
SeQueL
o optimalus intervalas tai kiek? 90-110 ?

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Šeš Bir 25, 2016 13:35:29
AED
Kiekvienam asmeniškai, bet visi papuola į 75-120 intervalą. Reikia testuotis :)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Šeš Bir 25, 2016 18:16:22
Я&R
dar viens klausimas , koki paros meta rinktis 3-4valandu vaziavimui plentu, ar yra skirtumas (rytas nuo 7val.) , diena ar (vakaras iki 22val.)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Šeš Bir 25, 2016 20:41:49
SeQueL
kiek ale medikai/sportininkai sako jog ankstus ryta STIPRIAI treniruotei netinka:)

ta prasme pvz jei eisi 8h ryte begiot sprinto treniruotes tai bus negerai..

geriau pvz koks baseinas ryte ar lengvas koks dalykiukas..

manau su dvirka irgi jei minsi ~135 bpm tai nieko bet jei ~160-170 tai nekazka..

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Bir 26, 2016 13:58:33
AED
Я&R rašė:dar viens klausimas , koki paros meta rinktis 3-4valandu vaziavimui plentu, ar yra skirtumas (rytas nuo 7val.) , diena ar (vakaras iki 22val.)


Jeigu treniruotės orientuotos į varžybas, tuomet treniruočių laikas turėtų būti panašus - t.y. pietūs (12-13h). Treniruotis po 20h nerekomenduojama.

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Bir 26, 2016 19:01:54
SeQueL
na manau po 20-os h velgi jei mini dvirka ~130-140 bpm tai kodel gi ne?
ar ten krosa begt ar baseine paplaukiot..

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Bir 26, 2016 23:43:27
AED
Jau rašiau pas save apie tai. Čia visas tyrimas: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3781773/

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Lie 03, 2016 18:57:21
SeQueL
Turiu beda:)

Dalivauju triatlono varzybose irdviratis silpniausia vieta:)

Tiesiog negaliu mint greiciau nei viduginis 29 kmh greitis:)

Nuvaziavau nuo ano rugsejo 1200 km ivairiai ir nieko:)

Gal kzs turi koke treniruociu programa kad ir keturiu menesiu..?

Norisi vidurkio bent 33 kmh

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Lie 03, 2016 19:06:39
Mucho
SeQueL rašė:Turiu beda:)

Dalivauju triatlono varzybose irdviratis silpniausia vieta:)

Tiesiog negaliu mint greiciau nei viduginis 29 kmh greitis:)

Nuvaziavau nuo ano rugsejo 1200 km ivairiai ir nieko:)

Gal kzs turi koke treniruociu programa kad ir keturiu menesiu..?

Norisi vidurkio bent 33 kmh


Važiuojant įvairiai, nepasieksi jokio rezultato. Turi turėti nuoseklumą. Treniruočių tipą, kitaip sekant. Pabandyk dirbti pulsui. Sakykime, rinkis kokį 135-145 darbini pulsą ir suk kilometrus. Nežiūrėk greičio, tiesiog dirbk pulsui. Manau, rezultatus po kokio mėnesio pats pamatysi. Be to, žmonės kurie treniruojasi TT (atskiro starto lenktynėse), per treniruotes daro greičio atkarpas, kai vynioja kiek kojos suka. Manau, tai irgi padėtų. Bet kaip ir sakiau, svarbiausia dirbk su kažkokią treniruočių sistema.

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Lie 03, 2016 19:10:09
victaras
Matai, kai neišvažiuoji į jokią stovyklą pavasarį, ir per vasarį/kovą pramini 1200km, tai galvoji kad dar tik pradžia, ir kojose nieko neturėt kaip ir laikas. Kai nuo praeito rugsėjo, tai čia tik pasivažinėjimas. Sudėliojau programą kitam rugsėjui? :)

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Lie 03, 2016 20:14:52
SeQueL
tai va butu idomu kad pasidalnitimet kokia programa... tarkim 3-4 kartai i savaite dviratuku..

tempine,
long raidas,
ir zemo pulso
ir dar kokia nezinau net:)

neturiu supratimo dviraciu treniruotese isvis :)

begt ismokau, plaukt irgi galiu tai greiciau tai leciau :) bet va mint tai uch...

gal reikia eit i Gyma :) augint raumenyna kazkoki :) daryt itupstus, pritupkes ir dar kazka:D

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Sek Lie 03, 2016 21:15:17
Mucho
3-4 kartai per savaitę, bent po pora valandų, ramiam pulsui. Ir suki. Nelabai čia kokią programą padarysi, tiesiog nesidraskant mint pedalus.

Re: Teisingas treniruociu planas-grafikas

StandartinėParašytas: Pir Lie 04, 2016 18:53:56
StrTomas
Dėl greičio vidurkio kilimo-turiu nuvilti,bet jis greit nesikelia.Dar kažkiek manyčiau priklauso ir nuo žmogaus sudėjimo,ūgio,svorio.Su 1200 km dviratiniu bagažu rezultatas bus įmanomas tik jei bus palaikoma sportinė forma kitais būdais-bėgimas,plaukimas,svarsčiai.Aš pvz žiemą puodo dangtį kilnojau-tai čia ne sportas :) Jei sportinė forma vidutinė-ramus pedalų sukimas nebūtinas.Aš asmeniškai kas kokias 3 savaites didinu atkarpų ir tempinių apimtį treniruotėje.Bent man pasiteisinę yra pvz +-5 išvažiavimai per savaitę.1 ilga-2,5-3 val trukmės,3kartai iki 1,5 val, bet stipriai,vienas išvažiavimas lengvai.Tokiu būdu surinkęs 2500 km per sezoną-sugebėjau mėgėjuose būti 50-uke su 14kg sveriančiu dviračiu.Taip kad tai yra ganėtinai individualu.Bėgiojant pabandyčiau tempinukų daugiau padaryti taip pat.