Jegu palaikymas vaziuojant - izotoninis gerimas

Road

Re: Jegu palaikymas vaziuojant - izotoninis gerimas

Standartinė Plentass » Pir Rgp 17, 2009 9:49:08

Riaugulys reiskia kad skrandzio turini virskina, o jei dar prarijai kazkiek oro kartu, jis ir iseina.
Jei lipa virsun, vadinas per dideliais gurksniais geri, arba skrandis sunkiai virskina pries tai suvalgyta maista ir nuo kratymo ir minimo lipa viskas virsun.
Vartotojo avataras
Plentass
 
Pranešimai: 2669
Užsiregistravo: Pen Bir 06, 2008 15:59:17
Miestas: Vilnius-Ukmergė
Stilius: XC

Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė Trek team » Ket Vas 09, 2012 22:24:59

Sveiki,norečiau Paklaust kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo.Kažkaip susidomejau net nežinau gal niekom,pasakykit kuom?
Trek team
 
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: Pir Vas 06, 2012 20:18:59
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Ket Vas 09, 2012 22:32:21

neretai izotonini per varzybas vadina energetiniu nes nuo jo pasijusi truputi geriau, izotoninis reiskia gliukozes ir drusku koncentracija atitinkancia zmogaus krauja.
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė rm123 » Ket Vas 09, 2012 22:34:44

izotonis - populiairiai snekant, skysciu atstatymui (dazniausiai neskanus)
energetinis - su lengvai pasisavinamais angliavandeniais (dazniausiai skanus) :)
Vartotojo avataras
rm123
 
Pranešimai: 537
Užsiregistravo: Ket Rgp 09, 2007 10:20:23
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Ket Vas 09, 2012 22:39:16

a blemba, o as turbut juos sumaisydavau kad man neaiskus skonis, siaip reiketu skirti angliavandelius nuo energetiku su kofeinu, ju yra ir sportui pvz geliai ar batoneliai su kofeinu, va cia energerikai.
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė malina » Ket Vas 09, 2012 22:45:28

Kai kas redbull, sex energiją :) ir panašų š. klaidingai vadina energetiniais gėrimais.
Jie galėtų būti vadinami tonizuojančiais gėrimais.

Šiaip energetiniai gėrimai būna ir izotoniai, ir hipotoniniai.

Tingiu rašyti, tai tiesiog ištraukiu sakinį iš Maxim gėrimo aprašymo:
"Maxim Energy Drink kaip ir kiti hipotoniniai skysčiai yra mažiau koncentruoti nei kūno skysčiai, todėl kūnas juos greičiau įsisavina, lyginant su izotoniniais gėrimais."
Vartotojo avataras
malina
 
Pranešimai: 215
Užsiregistravo: Tre Rgp 19, 2009 11:52:24
Miestas: Vilnius
Stilius: All round

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė Trek team » Ket Vas 09, 2012 22:51:52

O ka geriau pries varzybas vartot?
Trek team
 
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: Pir Vas 06, 2012 20:18:59
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė Deivux » Ket Vas 09, 2012 23:02:41

jei ilgos tai ir to ir kitko reikia, jei trumpesnes pakanka tik geliuku (aka skaniu su angliavandeniais)
Vartotojo avataras
Deivux
 
Pranešimai: 4151
Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 10:42:08
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Ket Vas 09, 2012 23:13:05

tokiam supratime dar nereik nuo kofeinu pradet, nusipirk izotoniniu milteliu, yra kiekvienoj sporto parduotuvej, atskiesi vandeniu i gertuve i galesi varyt kaip sportininkai, o pries varzybas svarbiausia nepamirsk pavalgyt, ypac per ziemos krosa reiks kaloriju, o ne skysciu, pravaziuok ir bus aiskiau.
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė Laisvunaz » Ket Vas 09, 2012 23:24:16

Izotoninis juo hypotoninio skiriasi drusku koncentracija. Daznai dviguba gerimo milteliu doze ji padaro izotoniniu (daznai ir pakankamai slykstaus skonio). Mazo intesyvumo treniruotems ir pries varzybas, gerai hypotoninis gerimas, didelio intensyvumo ir varzyboms reiketu isotoninio, nes organizmas praranda daug daugiau mineralu.
Beja, Deivi, del geliuku -ne visi jie su druskomis buna, daznai tai tiesiog greiti angliavandeniai.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Paskutinį kartą redagavo Laisvunaz Ket Vas 09, 2012 23:30:50. Iš viso redaguota 1 kartą.
Laisvunaz
 
Pranešimai: 356
Užsiregistravo: Šeš Rgp 15, 2009 13:11:44
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Ket Vas 09, 2012 23:34:22

nu sportininkai. Hipotininis - mazos koncentrcijos, skirtas patenkinti skyscio trukuma, izotoninis atitinka kuno skysciu proporcija, hypertoninis skirtas patenkinti angliavandeniu ir mineralu trukuma, ty didesne ju koncentracija, tikiuosi dabar zinosit ka geriat :)
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė Deivux » Ket Vas 09, 2012 23:38:23

Laisvunaz rašė:...Deivi, del geliuku -ne visi jie su druskomis buna, daznai tai tiesiog greiti angliavandeniai...

as ir sakau kad trumpom gonkem pakanka geliuku (angliavandeniu), izotoninius ar dar kokius XXXoninius reikia naudoti per ilgas, pries ilgas ar po ju varzhybas tam kad atstatyt mineralu kieki kaip kad rashyta aukschiu ;) o trumpom gonkem pakanka geliuku, as gonkese apie 2val nenaudoju jokiu izo hipo ar dar kokiu oniniu ... gerimu. Pakanka gero skanaus gerimuko su energo drinku aka angliavandeniai ir geliuko jei dar truksta ;)
Vartotojo avataras
Deivux
 
Pranešimai: 4151
Užsiregistravo: Tre Lie 16, 2008 10:42:08
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Ket Vas 09, 2012 23:47:53

tai vel reik atskirt izotoninius su mineralais ir tiesiog angliavandenius kurie buna gelio, batonelio pavidalu ar tutelej, neplakit i kruva, o tuo labiau skirstyt pagal skanus/neskanus ;)
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė Trek team » Ket Vas 09, 2012 23:51:37

2h trukmei uztektu energetinio o koks jis turetu but? tiktu pvz: ReD BuLL
Trek team
 
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: Pir Vas 06, 2012 20:18:59
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Pen Vas 10, 2012 0:06:46

gal ir tiks redbull, greiciau apsivemsi ir ateisi i prota :)
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė mantasm » Pen Vas 10, 2012 0:08:45

Redbulius nebent paspotavimui iki ligoninės. Tiktų pvz Maxim energetiniai ir panašūs sportiniai energetiniai. Redbul yra žadintuvas drambliams, o ne energetinis.
mantasm
 
Pranešimai: 2595
Užsiregistravo: Tre Geg 12, 2010 0:45:05
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė yellowjacket » Pen Vas 10, 2012 0:17:47

tai jis ir nori savyje zveri pazadint, abejoju ar taip itikinsi, viena yra gert redbull is ner kas veikt paskui begiot nerandant sau vietos, kita varyt maksimaliu pulsu, koki pulsometra naudoji?
Vartotojo avataras
yellowjacket
 
Pranešimai: 6422
Užsiregistravo: Tre Sau 10, 2007 0:28:12
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė prostokwashino » Pen Vas 10, 2012 10:00:39

reikia valgyt makaronus (dar geriau daug makaronų) ir gerti Coca Colą :)
Vartotojo avataras
prostokwashino
 
Pranešimai: 387
Užsiregistravo: Tre Geg 24, 2006 20:10:53
Miestas: Druskininkai
Stilius: XC

Re: Kuom skirasi energetinis nuo izotoninio gerimo

Standartinė alkoras » Pen Vas 10, 2012 10:02:39

Vartotojo avataras
alkoras
 
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: Pen Geg 22, 2009 9:47:29
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Jegu palaikymas vaziuojant - izotoninis gerimas

Standartinė Tamsos_generatorius » Šeš Vas 18, 2012 2:53:07

Perskaičiau šitą ilgą diskusiją ir norėčiau išdėstyti savo nuomonę apie mitybą ir organizmo medžiagų papildymą... Kad būtų aiškiau išsiaiškinkime svarbiausius dalykus
1) Natūrali gliukozės koncentracija kraujyje artima 6,5% tūrio. Izotoninis gėrimas - tai toks gėrimas, kurio koncentracija artima minėtai. Pirkdami bet kokį gėrimą užmeskite akį į angliavandenių skaičių 100g skysčio. Greičiausiai jis viršys kelis kartus, net nekalbu apie Coca-Cola ar Red Bull, bet net ir sultys, kurias laikote sveiku ir natūraliu produktu iš parduotuvės (gerai būtų) šitą skaičių viršija kelis kartus. Jei norime atstatyti skysčių balansą didelis angliavandenių kiekis greičiau sukels šoką. Organizmas gavęs didelį kiekį angliavandenių pradeda vartoti vidines skysčių atsargas, kad atskiestų didelę cukraus koncentraciją. Taigi VISI GĖRIMAI, kurie viršija 6,5% koncentracijos kiekį sukelia dehidraciją.
2) Nei gliukozė, nei fruktozė, nei sacharozė nėra idealūs energetikai - tai paprastieji angliavandeniai, kurie greitai pasisavinami, bet greitai ir sudega, iš jų naudos mažai. Reikėtų vartoti sudėtinius, ilgų grandinių angliavandenius, kaip pvz dekstrozę, maltodekstriną. Aišku važiavimo metu per vėlu tokį daiktą vartoti, geriausia "užkrauti" kūną iš anksto. Duona, makaronai, ryžiai ir kiti grūdų produktai yra puikus šaltinis sudėtinių angliavandenių šaltinis. Galima vartoti ir angliavandenių gėrimus.
3) Elektrolitai yra būtini, net tada kai neprakaituojama ir nėra karšta. Mano manymu, svarbiausias ne natris, kadangi jo lengvai gauname su maistu, o kalis. Ir kalio per dieną rekomenduojama norma 2,5g! Gramų, o ne miligramų! Daugumai žmonių šio mineralo nuolatos trūksta. Natris žinoma irgi bene pats svarbiausias, jo reikia 4-5g (tai gautųsi apie 10 g valgomosios druskos/per parą) Trūkumas sukelia širdies problemas.
4) Negalima padauginti riebaluose tirpių vitaminų (A, D, E, C), o štai B grupės vitaminų galima drąsiai "dauginti". B1, B2, B3 galima dienos normą viršyti 20-30 kartų, ypač intensyviai treniruojantis. Perteklius sunaudojamas energijai, likusi dalis natūraliai pasišalina.
5) Deguonies pasisavinimą, o kartu ir ištvermę gerina inozinas. Yra pirkti papildų parduotuvėse. Inozinas sudaro organizme adenozino trifosfatą - pagrindinį ląstelių energijos šaltinį. Kadangi ši medžiaga verčiama į energiją, nesmarkiai perdozavus perteklius pašalinamas. Naudoti reikėtų pagal nurodymus (kapsulės).
6) Kreatino ištvermės sportui nerekomenduoju - jis labiau naudojamas momentinės jėgos sporto šakose.
7) Gėrimo receptas iš esmės teisingas. Teisingai koncentraciją nustatyti siūlau taip: 6.5 g gliukozės/100 ml, taigi 0,5l mums reikės 32,5 g (dviejų normaliai pakabintų valgomųjų šaukštų be didelio kaupo), arba jei naudojate gliukozės tabletes galite atsiskaičiuoti vienos tabletės masę iš viso pakelio masės padalinę tablečių skaičių. Druskos dėkite apie 2g, tinka ta rupi, nevalyta druska.
8) Baltymų iš tiesų reikia kaip ir bet kokiame sporte. Jie būtini! Nepatariu gerti tų baltyminių kokteilių ir panašaus š... Geriau gerti išgrynintas amino rūgštis. Su jomis daug greitesnis atsigavimas ir raumenų atsistatymas, raumuo apsaugomas nuo irimo po didesnio krūvio. Reikia gerti tiek prieš treniruotę, tiek po jos. Amino rūgštys - sudedamoji baltymų dalis, dėl to jų bijoti nereikėtų. Po treniruotės baltymų (ne amino rūgščių) apskritai vartoti nerekomenduojama, nes būtent tada vyksta sparčiausia jų sintezė (1-2 valandos po krūvio). Galimas variantas vartoti amino rūgštis prieš miegą, arba ką tik atsikėlus ant tuščio skrandžio. Svarbiausios iš jų BCAA (leucinas, valinas, izoleucinas) bei gliutaminas.
9) Malšinant troškulį grynu vandeniu, vartojanat alkoholinius gėrimus mineralai ir kitos naudingos medžiagos yra išplaunamos.
10) Nerekomenduoju vartoti energetinių gėrimų (a la "Red Bull", "Battery", etc). Ne visi žmonės toleruoja juose esančias medžiagas ir dideles kofeino dozes. Per parą rekomenduočiau ne daugiau nei 250 ml gėrimo, jei visgi labai norisi.
11) Dideli angliavandenių kiekiai sukelia mieguistumą. Taip kad angliavandenių gėrimai žvalesniais ir energingesniais jūsų nepadarys, tam ir skirtos visos tos sintetinės medžiagos.
12) Energetinis gėrimas - praktiškai visada gazuotas, su taurinu, kofeinu ir kitais priedais, dideliu cukraus kiekiu. Izotoninis - atitinkantis gliukozės kiekį kraujyje (bet ne elektrolitų! - nors jie dažnai pridedami kaip priedas), elektrolitai - esminės žmogaus druskos, kurias žmogus praranda prakaituodamas, idealus variantas High5 Zero Electrolyte tabletės, hipotoninis - koncentracija liaudiškai tariant mažesnė nei izotoninio, tai lengvos koncentracijos gėrimas, greitas pasisavinimas, bet nedidelis energijos kiekis, kaloringumas.
Tamsos_generatorius
 
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: Ant Rgp 10, 2010 22:14:31
Miestas: Kaunas
Stilius: Road

AnkstesnisKitas

Grįžti į Plentas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias