Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Kitos temos, susijusios su dviračiais ir ne tik

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė vagabond » Pen Geg 13, 2016 0:00:44

ricardo rašė:pasielgiai pagal visus garbes kodeksus :) ,lauk atoveiksmio



nieko cia baisaus, kita karta bus atidesne. O siaip situacija nereta, todel visada reikia galvoti ir uz save ir uz ta durne(-iu)
vagabond
 
Pranešimai: 316
Užsiregistravo: Šeš Sau 26, 2013 1:32:28
Stilius: All round

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė myciokas » Pen Geg 13, 2016 9:52:57

O kam tą greitį didinti? Kaip tik reikėjo sulėtėti, tol, kol neužmezgei akių kontakto su automobilio vairuotoju. Jei kontakto nebuvo, būk tikras, tavęs nemato ir nėra reikalo didinti greičio.
Vartotojo avataras
myciokas
 
Pranešimai: 1512
Užsiregistravo: Pir Geg 04, 2009 15:49:03
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė vyrgaz » Pen Geg 13, 2016 12:28:10

Nu aš ją gerai mačiau, ir ji mane gerai matė, bo sukdama žiūrėjo į mane išsišiepusi..Padidinau greitį kai tarp manes ir mašinos buvo likę apie 20 m, važiavau apie 28 km/h..Važinėju nedideliam mieste, net bmw vairuotojai praleidinėja jei aš važiuoju pagrindiniu, ir per pesčiūjų perėjas praleidinėja..Per pusantro mėnesio du kritinius įvykius turėjau- vienas vakarykštis, kitas prieš kelias savaites nutiko- mane aplenkė moters vairuojamas kibiras ir prieš nosį pasuko į dešinę..
vyrgaz
 
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: Tre Kov 16, 2016 20:46:05
Miestas: Kėdainiai-Kaunas
Stilius: Road

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė Snak3 » Pen Geg 13, 2016 13:18:32

Užvakar ir man buvo kritinė situacija. Moteris vairuojanti džipą gana plačiai įvažiavusi į nereguliuojamą sankryžą iš šalutinio kelio užstojo mano tiesią trajektoriją pagrindiniu keliu. Viskas ką man tereikėjo tai sulėtinti greitį ( kaip visąlaik važiuojant per sankryžas ir prie prasto matomumo išvažiavimų ) ir apvažiuoti jos automobilį iš galo. Vairuotoja galų gale mane pamatė ir aš jai gūžtelėjau pečiais, o ši išsigandusi stvėrėsi už burnos. Nereik nei keiktis, nei nepadorių gestų rodyti. Tai ir yra pagarba, net jeigu ir kažkas netyčia, o gal ir tyčia, pažeidžia KET sukeldami pavojų. Ramiai ir nekeliant agresijos galima išvengti eismo įvykių ar nemalonumu su piktais vairuotojais.

Prieš keletą metų pamenu, jog mane bandė nuo kelio nustumti vienas agresyvus vairuotojas, sustojus, šis pradėjo rėkti, jog važiuoju ne taip ir ne ten kur galima. Pasiūliau kviesti policiją ir paaiškinti jiems, kodėl šis išvažiavęs į priešinga kelio pusę bandė mane "sudrausminti". Baigėsi agresija ir šis erelis greitai nuplazdėjo savo keliais.

Pats vairuoju mašiną ir ne kartą mačiau kaip patys dviratininkai visiškai negerbia eismo taisyklių, kerta sankryžas ir perėjas skersai ir išilgai. Visgi manau svarbiausia būti dėmesingam pačiam ir ramiai išvengti kritinių situacijų. Lengviau pačiam laikytis taisyklių ir atsargumo, nei pasikliauti kitų vairuotojų budrumu.
Snak3
 
Pranešimai: 16
Užsiregistravo: Pen Lie 06, 2012 13:52:24
Miestas: Kaunas
Stilius: None

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė surfer » Pen Geg 13, 2016 15:36:29

Šią savaitę irgi įdomią situaciją turėjau. Leidžiantis nuokalne iš šalutinės gatvelės išlindo "mersas", dėl kurio teko staigiai stabdyti. Sėkmingai pristabdęs, laukiau kol pradės važiuoti greičiau. Matyt jam nepatiko, kad dviratininkas prilipo, tai greičio nedidino ir pradėjo priekinį langą apipurškinėti langų skysčiu, kurio teko aišku ir man. Praplatėjus gatvei, aš gražiai ji apsilenkiu ir važiuoju kairiau palikdamas vietoj mane aplenkt. Šitas manevras irgi matyt nepatiko, nes pasivijo ir užpypino. O moralas, kad geriau duoti durniui kelią, nes tokie veikėjai nesupranta, kad dviratininkas neturi metalinio šarvo aplink ir jų pavojingi manevrai gali pasibaigti nelaime.
surfer
 
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: Tre Bal 22, 2009 14:16:46
Stilius: XC

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė trekinis » Pen Geg 13, 2016 20:58:29

Aš irgi esu automobilio ir dviračio vairuotojas. Kai važiuoju auto, galvoju ir visaip saugau dviratininkus. Nusileidžiu jiems, praleidžiu visur, kad ir mano pirmenybė pagal KET. Puikiai źinau ir suprantu, kad svorio kategorijos labai skirtingos, kad kontakto atveju daug daugiau padarysiu žalos žmogui su dviračiu negu jis man. O važiuodamas dviračiu, visada stengiuosi nesudaryti problemų automobilininkui, elgtis korektiškai ir pagarbiai, galvoti apie jį, ir už jį.
Neatsakingų žmonių yra abiejose stovyklose. Nereikia vieniems kitų erzinti, įžeidinėti, rodyti nepagarbos. VISADA reikia padėkoti auto vairuotojui, kai tave nenulipusį nuo dviračio praleidžia pėsčiųjų perėjoje, leidžia netrukdomai persirikiuoti ir pan. Kitaip tariant, turime pabuvoti vieni kitų kailyje, tik tuomet suprasime, kas trukdo gyventi vieniems ir kitiems. Visiems santarvės kelyje !
trekinis
 
Pranešimai: 1019
Užsiregistravo: Sek Rgs 16, 2012 21:56:17
Stilius: None

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė internetas » Pen Bir 03, 2016 10:31:38

Aš važinėju Kopenhagoje, tad atrodo kad visi pripratę prie dviračių ir galėtum lėkti kaip nori, nes automobiliai tave mato visada ir visur. Nė velnio :)

Taisyklę įsisavinau, jog visada reikia tikėtis blogiausio iš vairuotojo. Visada akių kontaktą, visada prilėtinti prie kažkam sukant į dešinę, jeigu nesi tikras jog nesi aklojoj zonoj (visų auto blind zones iš salono yra kitokios, pvz mano mamos VW Beetle - dviratininkų siaubas turėtų būti, trys dviračiai į aklają zoną tilptų turbūt) Važiuoji, ir matai jog mašina vos vos pariedėjo atgal (mechaninė pav. dėžė), tad gali būti kad nepamatė tavęs, dėl to lėtinti greitį tenka. Atima daug važiavimo malonumo, bet prisižiūrėjęs avarijų nemažai auto vs. dviratis, tad saugausi.

Dėl pasitraukimo į vidurį juostos (mieste), jeigu matau kad bando visokie taksistai jau spaust arba aplenkinėt, tada užsigarantuoji sau vietą, ir net neleidi niekam pagalvot apie braukimą veidrodėliu tau per šoną. Dėl ko guilty esu gal, kad aprėkiu ir gąsdinu vairuotojus, kartais per stogą trinkteliu, jeigu bando kažkokią nesąmonę daryti, arba sankryžoje užtveria kelią kai bando suspėti pervažiuot. Čia mano teorija, kad išsigąs ir daugiau taip nebedarys, ir visiem kitiem dviratininkam bus saugiau :) Tą darau neagresyviai žinoma :)
internetas
 
Pranešimai: 90
Užsiregistravo: Ket Bal 16, 2015 20:18:10
Miestas: Copenhagen/Kaunas
Stilius: Commuting

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė Tautis » Šeš Rgp 20, 2016 23:26:53

labai tikiuos, kad šiandien ne šio forumo dalyvius teko "apipypint" molėtų plente. Labai tikiuos, kad absoliuti dauguma jaunimo vis dėlto yra pakankamai protingi nevažiuot dviese! užimant visą juostą gatvėje, kurioje yra leidžiamas 80km/h greitis. Pasikartosiu svarbiausią akcentą- jų buvo tik du, jie važiavo užimdami visą juostą ir ignoruodami šalia esantį dvirtakį (t.y. neteisūs buvo ir pagal KET). Eismas buvo intensyvus, tikrai ne man vienam sukėlė problemų tokie šių vaikinų veiksmai. Nebūčiau važiavęs su vaiku būčiau pabandęs pasiaiškinti kodėl kolegos provokuoja automobilininkų pyktį.
Tiems, kurie bandys šiuos jaunuolius ginti norėčiau primint, kad net tvarkingai važiuojant vorele tekdavo sulaukt nepasitenkinimo išraiškų ir nenoriu būt blogu pranašu, bet toks nahališkas važiavimas vieną kart gali baigtis blogai (scenarijų čia daug ir nebūtinai buduliai included). Dar noriu trečią syk akcentuoti, kad dviratininkų buvo viso 2vnt. nebuvo grupės dalis, nebuvo atsilikę nuo grupės ir jie nebuvo smarkiai minantys (iš akies laikė ~25km/h). Iš čia ir pasipiktinimas. Nežinau ar jie ką suprato, nes kiek mačiau ir toliau važiavo viens šalia kito ir toliau pruo juos bandė prasispraust tie, kurie nespėjo laiku persirikiuot ir nenorėjo numest greičio.
Vartotojo avataras
Tautis
 
Pranešimai: 373
Užsiregistravo: Ant Rgs 15, 2009 13:59:10
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė 4matikas » Sek Rgp 21, 2016 17:21:55

Asta Su Dviračiu rašė:
ARS rašė:O tai kokiom šviesom pačios naudojotės abiem atvejais, kad nesugebėjot pamatyt artėjančio kolegos :?:

Jei tu bandai man pasakyti, kad pati kalta, jog nepamačiau išnirusio iš tamsos pacano, tai pagalvok dar kartą.
Mano lempos šviesa buvo nukreipta į žemę, kad matyčiau kur važiuot, o ne į orą ar dangų kažkur.


Labai įdomi tema būtų išsirutuliojusi,norėtūsi ją kažkiek prikelti.

Deja,nors Asta su Dviračiu aiškiai papasakojo,kad išniro jiuodai apsirengęs pagėręs žmogus be šviesų visiškoje tamsoje,daugelis raiderių,bandė moralizuoti,bet esmės neįkirto.Švelniai pavadinčiau-patrirties stoka.Nes joks apšvietimas,net supergalingi automobiliniai xenonai nebūtinai padeda pamatyti tamsius rūbus dėvintį vaiduoklį išnyrantį iš tamsos,todėl ir reikia dėvėti ryškius,šviesą atspindinčius rūbus tiek mocų,tiek dviračių raideriams.Tikiuosi,suprasit ką turiu omenyje.Pailiustruosiu savo karčiu pavyzdžiu,kurį,beje,prieš kokius 10m rode ir per žinias.Tarp Vievio ir Grigiškių vėlyvą rudenį teko garbės pasivyti girtų paauglių BE ŠVIESŲ vairuojamą motociklą.Man pasisekė,nes Subaru labia tvirti automobiliai,jų ksardos lydinys specifinis,itin atsparus smūgiams visas aparatas,na žodžiu,WRX.Mieli kolegos,tokių vaidoklių,važiuojančių patamsy be šviesų ir dar juodai ar kitaip tamsiai pasirėdžiusių pastebėti beveik neįmanoma.Taip nukenčia ar net žūva N dviratininkų ir pėsčiųjų.Šiaip ar taip,nors esu optimistas ir nevisuomet dėviu nepatikimą vienkartinį šalmą(pripažįstu tik sertifikuotus JAV arba downhillinius),tačiau betkokiu paros metu ir skirtingais sezonais vilkiu ryškiai oranžinę ir atspindinčią šviesą aprangą(tarkime šiuo metu suomišką KARHU)
Mano atveju,tesulaukiau skambučiomiš teisėsaugos ar neketinu pareikštimieškinio dėl man padarytos materialinės žalos,ir,beabejo,iškart po pat įvykio teko duoti kraujo alkotestą.
Kai automobilis pasiveja ar kaktomuša susiduria su be šviesų vairuojamu dviračiu ar motociklu,mopedu,pastarasis su raideriais pirmiausiai ir dažniausiai pakyla į orą kokius 5-10m ir vartydamasis skrieja kelesdešimt metrų ir pagaliau plojasi į kelio dangą.Visi tamsiu paros metu tamsiai apsirengę ir be šviesų judantys eismo dalyviai,nesvarbu ant ko joja,prilygsta savižudžiams ir kelia didžiausią grėsmę kitiems eismo dalyviams.
Reikėjo kviesti farus,registruoti įvykį ir priversti kad Astai tas niekšelis kompensuotų dviračio remontą bei sveikatos remontą.
Ex:
Bulls Cross Rider Novice II
Scott Aspect 10
Kona Lava Dome Shram 24 29"2015
Minu:
Turistinį
Panther Deore Dominance 27 28"2016m
ir
2016m MTB Cannondale Trail I 29" XXL
enduro tuning
4matikas
 
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: Pen Bir 20, 2014 18:50:42
Stilius: Turizmas

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė 4matikas » Sek Rgp 21, 2016 17:45:49

Tautis rašė:labai tikiuos, kad šiandien ne šio forumo dalyvius teko "apipypint" molėtų plente. Labai tikiuos, kad absoliuti dauguma jaunimo vis dėlto yra pakankamai protingi nevažiuot dviese! užimant visą juostą gatvėje, kurioje yra leidžiamas 80km/h greitis. Pasikartosiu svarbiausią akcentą- jų buvo tik du, jie važiavo užimdami visą juostą ir ignoruodami šalia esantį dvirtakį (t.y. neteisūs buvo ir pagal KET). Eismas buvo intensyvus, tikrai ne man vienam sukėlė problemų tokie šių vaikinų veiksmai. Nebūčiau važiavęs su vaiku būčiau pabandęs pasiaiškinti kodėl kolegos provokuoja automobilininkų pyktį.
Tiems, kurie bandys šiuos jaunuolius ginti norėčiau primint, kad net tvarkingai važiuojant vorele tekdavo sulaukt nepasitenkinimo išraiškų ir nenoriu būt blogu pranašu, bet toks nahališkas važiavimas vieną kart gali baigtis blogai (scenarijų čia daug ir nebūtinai buduliai included). Dar noriu trečią syk akcentuoti, kad dviratininkų buvo viso 2vnt. nebuvo grupės dalis, nebuvo atsilikę nuo grupės ir jie nebuvo smarkiai minantys (iš akies laikė ~25km/h). Iš čia ir pasipiktinimas. Nežinau ar jie ką suprato, nes kiek mačiau ir toliau važiavo viens šalia kito ir toliau pruo juos bandė prasispraust tie, kurie nespėjo laiku persirikiuot ir nenorėjo numest greičio.


Daugybę tokių ir panašių situacijų,manau,pirmiausiai nulemia tai,jog neturime normalių dviračių kelių/juostų,kaip Senojoje Europoje ar Skandinavijoje,Šiaurės šalyse ir kitur brandžios eismo kultūros šalyse.Tokio bardako,apie kurį dažnai kalbama šioje temoje galėtų išviso nebūti,jei turėtume normalią tvarką,aiškias,apibrėžtas dviračių taisykles.Jiuk taiap,paprasta būtų,imti pasimokyti tokios tvarkos,tarkime iš švedų ir ją pritaikyti.Švedijoje daugelyje tarpmiestinių ir miesto platesnių kelių važiuoti kategoriškai negalima,išskyrus tuos atvejus,kai abipus yra atskiros dviračių jostos.DViračių keliai privalomi prie visų miesto kelių ir greitkelių.Kokie dar gali būti neaškumai?Kolneturime gerų dviračiams skirtų kelių(geras tai toks,kai laisvai prasilenkia dviračiai vienoje kelio pusėje/kryptyje),ir kol valdžažiurkės dviračių eismą nukreipinėja DVIRAČIŲ TAKAIS(kas sugalvojo tokį idiotizmą-transporto priemonei skirti ne kelią o taką?),to lir tęsis didžiausias bardkėlis.Kol kas tematau bandymus peleisti visokius VELOBUSUS į Vilniaus Šeškinės kalną(išties ,realiai tai ne kalnas o kalva) na,gal galėtų dar velotankus išrasti...
Ex:
Bulls Cross Rider Novice II
Scott Aspect 10
Kona Lava Dome Shram 24 29"2015
Minu:
Turistinį
Panther Deore Dominance 27 28"2016m
ir
2016m MTB Cannondale Trail I 29" XXL
enduro tuning
4matikas
 
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: Pen Bir 20, 2014 18:50:42
Stilius: Turizmas

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė Airazz » Ant Kov 14, 2017 23:26:06

Naujas sezonas, nauji KET pažeidėjai :)

Su visa derama pagarba priminsiu, kad KET draudžia dviračiu važiuoti gatve, jei šalia yra dviračių takas. Mačiau šiandien porą dviratininkų Vilniaus Saulėtekyje, kelyje link Dvarčionių. Dvirtakis ten tikrai padorus, nėra ant jo ledų kioskelių, kelio darbų ar dar kažko, bet kažkodėl vistiek piliečiai asfaltu mina, kur greitis 70km/h ir yra tik po vieną juostą viena kryptimi. Nerizikuokit savo gyvybe, važiuokit šiek tiek lėčiau (takas iš plytelių), bet bent jau sunkvežimis nenuneš jūsų.

Ačiū.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Airazz
 
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: Pir Bir 11, 2007 17:44:22
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė pedos » Tre Kov 15, 2017 14:01:38

57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, pėsčiųjų ir dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu. Kai kelyje nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako arba dešinėje kelio pusėje nėra dviračių juostos, kelkraščio, taip pat tais atvejais, kai jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.


o čia visos mums aktualios taisyklės
http://eismas.eu/index.php/keliu-eismo-taisykles-ket/18-ket-viii-papildomi-reikalavimai-dviraciu-vairuotojams
pedos
 
Pranešimai: 166
Užsiregistravo: Pir Geg 03, 2010 15:01:59
Stilius: All round

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė Kestas33 » Tre Kov 15, 2017 17:01:00

O as is savo patirties pasakysiu, kad gatve vaziuoti yra saugiau. Pabandziau pilaitej vaziuoti dviraciu taku ir Pilaites/Priegliaus sankryzoj buvau pavezintas ant kapoto sukanacio i desine ir neprimatancio vairuotojo. Vaziuojant gatve tokiu problemu nekyla.
Kestas33
 
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: Ket Geg 16, 2013 15:01:59
Stilius: Road

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė kauliukas2 » Tre Kov 15, 2017 17:17:49

Čia dvipusis neprimatymas :) Dviračių takas pirmumo teises neturi.
kauliukas2
 
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: Ket Lap 26, 2015 11:05:45
Stilius: Street

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė mantasm » Tre Kov 15, 2017 17:25:05

Neretai turi ;)

Pvz įvažiuodamas į kiemą turi praleisti pėsčiuosius einančius šaligatviu. Jei dviračių takas eina palei gatvę - dviratininkus taip pat turi praleist. Jei dviračių takas toliau nuo gatvės - tada painiau. Rodos taisyklėse nėra nurodyta per kiek nutolęs šaligatvis/dvirtakis jau nebėra gatvės dalis = kerta keliuką.
mantasm
 
Pranešimai: 2550
Užsiregistravo: Tre Geg 12, 2010 0:45:05
Stilius: None

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė Čingačgukas » Tre Kov 15, 2017 17:33:48

Kestas33 rašė:O as is savo patirties pasakysiu, kad gatve vaziuoti yra saugiau. Pabandziau pilaitej vaziuoti dviraciu taku ir Pilaites/Priegliaus sankryzoj buvau pavezintas ant kapoto sukanacio i desine ir neprimatancio vairuotojo. Vaziuojant gatve tokiu problemu nekyla.


važiuojant gatve irgi pasitaiko gudručių, kurie, sukdami į dešinę, pakerta ...
Artūras
Vartotojo avataras
Čingačgukas
 
Pranešimai: 379
Užsiregistravo: Ket Kov 14, 2013 9:33:15
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė vagabond » Ket Kov 16, 2017 0:44:12

Airazz rašė:Naujas sezonas, nauji KET pažeidėjai :)

Su visa derama pagarba priminsiu, kad KET draudžia dviračiu važiuoti gatve, jei šalia yra dviračių takas. Mačiau šiandien porą dviratininkų Vilniaus Saulėtekyje, kelyje link Dvarčionių. Dvirtakis ten tikrai padorus, nėra ant jo ledų kioskelių, kelio darbų ar dar kažko, bet kažkodėl vistiek piliečiai asfaltu mina, kur greitis 70km/h ir yra tik po vieną juostą viena kryptimi. Nerizikuokit savo gyvybe, važiuokit šiek tiek lėčiau (takas iš plytelių), bet bent jau sunkvežimis nenuneš jūsų.

Ačiū.



Na va pavasaris atejo ir trolis is urvo islindo. Neabejotinai rezultatas butu geresnis ne cia rasyti, o kreiptis betarpiskai i pazeidejus ir viska jiems paaiskinti.
vagabond
 
Pranešimai: 316
Užsiregistravo: Šeš Sau 26, 2013 1:32:28
Stilius: All round

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė myciokas » Ket Kov 16, 2017 9:27:08

Jei važiuoju MTB dviračiu, 90% važiuoju dviračių takais. Bet jei važiuoju plentiniu dviračiu, visą laiką važiuoju keliu, man taip saugiau. Jau geriau pažeisti KET, nei sužaloti kokį vaiką ir turėti bėdų.
Vartotojo avataras
myciokas
 
Pranešimai: 1512
Užsiregistravo: Pir Geg 04, 2009 15:49:03
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė jokeas » Ket Kov 16, 2017 10:46:01

kauliukas2 rašė:Čia dvipusis neprimatymas :) Dviračių takas pirmumo teises neturi.

Prašau pasitikslinti dėl šio teiginio. Mantas gerai pastebėjo dėl kiemų, bet yra bendresnė taisyklė, kad sukdamas privalai praleisti pėsčiuosius ir dviračius, kurių judėjimo kryptį kerti.

157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.
158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.

http://www.keliueismotaisykles.info/xviii-va382iavimas-per-sankry382as-154-167-p.html
jokeas
 
Pranešimai: 172
Užsiregistravo: Šeš Geg 22, 2010 18:46:07
Miestas: Vilnius
Stilius: Commuting

Re: Garbės kodeksas, arba kaip važinėjame

Standartinė Airazz » Ket Kov 16, 2017 12:21:56

myciokas rašė:Bet jei važiuoju plentiniu dviračiu, visą laiką važiuoju keliu, man taip saugiau.


Saugiau būti nutrenktam autobuso veidrodėlio? :D

Be to, kalbant apie būtent tą minėtą atkarpą link Dvarčionių, kur tie plentinukai toliau važiuoja? Ten gi daugiau nėra gero asfalto, vien duobės ir lopai. Bet plentinukų tai minios. Keista, bet Nemenčinės plente (kur nuliovas asfaltuotas takas, atskirtas nuo važiuojamosios kelio dalies) dviračių tik vienas kitas.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Airazz
 
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: Pir Bir 11, 2007 17:44:22
Miestas: Vilnius
Stilius: XC

AnkstesnisKitas

Grįžti į Kita

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron