Jei mašinoje yra kablys su rozete, tai dėčiau ant kablio.
Jei mašina universalas su “ragais”, tai dėčiau skersinius ir telpa 2-4 “slidės” dviračiams vežti.
Jei nei to nei to nėra, tai dėčiau skersinius į stogo lakakus. Kiekvienam mašinos modeliui kiti tvirtinimai yra. Ir taip pat 2-4 “slides”.
Jei veži dviračius su kelios skirtingom mašinom, ar visokiais cabrio ar dažnai keiti mašinas tai dar yra variantas “seasucker” vakuminiai laikikliai. “Rassine”, “Seasucker” galima ir Lietuvoje nusipirkt.
Perkant bet kokius iš šių tipų laikiklius geriau pirkt ne noname iš senukų, o “thule”, “montblanc” ir pan.
Ant kablio dar didelis pliusas atsilenkiamas. Tada galima universalo bagažinę atidaryt nenuėmus dviračių nuo laikiklio. Ant kablio pats laikiklis greičiau užsideda/nusiima nei ant stogo.
Ant stogo pliusas, kad lengviau ir greičiau prisitvirtina dviratis. Minusai ant stogo, kad daugiau kuro valgys, autostradoj didesnis garsas bus virš 100kmh, autobane ant max greičio nepavažiuosi, kelt reik aukštai dviratį, į parkingą ar garažą dėl aukščio netilpsi.
Vakuminių pliusas, kad tas pats laikiklis tik beveik betkokiai mašinai, užims nuimtas mažiau vietos. Minusas, kad neatrodo saugiai.

Reik kaskart atydžiai uždedant apžiūrėt paviršių, kad nebūtų šlapias, purvinas ir pan. Nžn kaip žiemą su jais.

Dar reikės visokių adapterių jei turi kelis dviračius su skirtingom priekinėm ašim. Nes yra QR 100mm, 15mm/100mm, boost 15mm/110mm, fat QR 135, fat 15mm/135mm ir pan.