Kaišiadorių dviračių turas

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė eirelt » Pir Lie 11, 2016 15:50:12

visiskai sutinkame.

Vital rašė:Nr 99 - R. Valeika man finiše vaidenosi 14-oje pozicijoje ilgojoje distancijoje - dabar jis klasifikuotas paskutinis 2 ratų distancijoje. Reikia patikrinti. Dar būtų gražu tuos kurie startavo ir nebaigė dėl griūčių suklasifikuoti kaip DNF, o ne kaip nestartavusius DNS.
Mano nuomone šios varžybos šiemet buvo ypatingai didelė "mėsmalė" - aš suskaičiavau ne mažiau 6 griūčių. Ir taisyklė tokia, kad daugiausia griūčių 1 rate, antrame jos retos trečiame nebuvo visai. Gerai, kad pavėjinėje dalyje iki Žaslių, kur pradžioje greitis buvo ir apie 70 km/h silpnesni dviratininkai nesulindo į priekį tai, toje dalyje tokiame greityje griūčių nebuvo. Bet kai prasidėjo kiek sunkesnės atkarpos su šoniniu vėju - vos ne po kiekvieno patempimo - zavalas. Negi taip sunku prakutusiems naujokams nevaizduoti profesionalų ir važiuoti saugiai - ar būtina lįsti, taip kad įvyktų kontaktai vairu? ar nesunku nedaryti staigių judesių, parodyti ketinimus ranka, pranešti, kad esi, jeigu priekyje esanti tavęs nemato/nejaučia? Pagaliau - pagalvoti apie saugumą, pažiūrėti kas vyksta priekyje? negi sunku susikauti ir neplepėti tauzijant niekus ar demonstruojant kaip "šaltai" jautiesi padėjęs ranką ant draugo peties - (taip kaip matėte iš tour de france reportažų) - tuos dalykus palikite po varžybų - net jeigu tai darote ne jūs, tokie vaizdai įneša atsipalaidavimą, dėmesio praradimą grupėje ir griūtis jau laukia pakelėje. Esu tikras, kad viso to ką mačiau blogo buvo galima išvengti laikantis šių atsargumo principų, o svarbiausia - pagarbos kitiems dalyviams. Visi mano matyti incidentai nutiko kairėje kelio pusėje - irgi sistema. Rašau ne iš apmaudo, o nuoširdžiai manydamas, kad saugumą sukuria ne principas "būk grupės priekyje" - tai veikiau desperatiška išeitis, o principas "būk pagarbus, dėmesingas ir atsargus". Kitas variantas būtų - kaip kai kuriuose grand fonduose paleisti skirtingų distancijų grupes su 2 min laiko tarpais, bet tokiu būdu apsaugotume tik stipriausius, o silpnesnėse grupėse būtų ta pati mėsmalė tik mažesniais greičiais.
naujas ūkio mazas
eirelt
 
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: Pir Spa 19, 2015 16:12:45
Miestas: Pažastėnai
Stilius: Commuting

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė eirelt » Pir Lie 11, 2016 16:00:34

Gal kas galėtų paaiškinti kad ir kam buvo leista važiuoti techniniam automobiliui ant rato?
Esu girdėjęs, kad po griūties, po techninio remonto (pvz. prakolo) dviratinka galima davešti iki paskutionio tech. automobilio, taip ji gražinant atgal į varžybas. t.y galima parvežti atgal į krupę iš kurios iškrito. Pataisykit jei klystu, o gal kas labiau patyręs plačiau papasakos kaip skamba UCI reglamentas (kuriuo žarstosi šių dienų organizatoriai) ir kaip jis veikia Lietovoje?
Prikabinti failai
13603538_10209517364989058_5020871865876311670_o.jpg
13603538_10209517364989058_5020871865876311670_o.jpg (147.82 KiB) Peržiūrėta 2745 kartus(ų)
13603358_10209517365709076_1703422035714070182_o.jpg
13603358_10209517365709076_1703422035714070182_o.jpg (194.6 KiB) Peržiūrėta 2745 kartus(ų)
naujas ūkio mazas
eirelt
 
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: Pir Spa 19, 2015 16:12:45
Miestas: Pažastėnai
Stilius: Commuting

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Martynas S » Pir Lie 11, 2016 16:06:55

Nemažai žmonių nedalyvauja plento varžybose būtent dėl išvardintų Vitalio faktorių.
Vartotojo avataras
Martynas S
 
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: Pir Kov 01, 2010 17:19:18
Miestas: Klaipėda
Stilius: All round

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Believer » Pir Lie 11, 2016 17:12:30

2014m.
http://teamcolibri.lt/blogas/ rašė:Kaišiadorių dviračių lenktynės, kurios bus atsimenamos kaip kruvinoji gonkė. Vis dar ne visai pasveikęs po peršalimo, sloga ir kapeika temperatūros. Nusprendžiu startuoti, nes oras geras ir savijauta pakenčiama. Pradžioje suorganizuotas dviračių paradas po Kaišiadorių gatves, tuščias, suprantama. Jau parado metu važiuojant 20 kmh dviejose vietose kažkas sugeba nusiversti. Jaučiu, bus smagu. Startuojam, nuo pat pradžių greičiai užkeliami. Su komanda skinamės į grupės priekį, nes matome, kad lyderių grupė jau atsiplėšusi, reikės vytis. Sunku, pulsas nekrenta žemiau 170, pila prakaitas. Grupė tiršta, kelias užpildytas nuo vieno kelkraščio iki kito, pasistumdymų pilna. Jau 15-am kilometre pirma griūtis, kaip tik aplink mane. Greitis didelis, griūna priekyje ir iš šonų, dviese susikabina priešais mane, bet laimė, vos vos kairiau mano kelio - kalu ant stabdžių, jaučiu, kaip ratai užsiblokuoja ir padangos čiuožia asfaltu, nevaldau dviračio, bet laimės dėka pračiuožiu pro griuvusius. Dar vienas griuvęs priekyje. Šito jau nesugebu išsisukti. Gerai, kad greitis jau sumažėjęs, vėl stabdau ir beveik sustoju, kliudau jo galinį ratą ir vairu užgriūnu ant jo. Tuoj pat pašoju, vėl ant dvirkos ir vejuosi grupę - apsižiūriu, ratai sukasi, niekas nenulinkę, tik vairo juosta paplėšyta. Trys komandos nariai krinta toje griūtyje, jiems gonkės baigtos. Liekam tryse. Važiuojam, aptarinėjam griūtį. 20-am kilometre priekyje vyriukai pradeda šaukti, grupė sulėtėja. Aš spėju pamatyti per kelią bėgančios ir krūmuose dingstančios karvės užpakalį. Prieky buvę sakė, kad karvė dar vilko grandinę, o lydintis policijos ekipažas vos į ją neįsirėžė. Minam toliau. Kelias šiaip puikus, lygus, daug tiesiųjų, keli užkilimai, po jų ilgi nusileidimai. Greičiai didžiuliai, vidurkis laikosi virš 40, vienoje nuokalnėje kokį pusę kilo laikau 65 kmh. Kažkur pakeliui pora dviratininkų dar pasistumdo, nusiverčia. Baugu. Prie tokių grečių… Kažkur 32-am kilometre galiorkėje pailsėję vyrukai pradeda iš kairės apeidinėti grupę, šaunu paskui juos, didinu greitį. Staiga to srauto vidury važiavusi mergina pradeda stabdyti. Mano priekinis ratas atsiduria šone jos galinio rato, jį kliudo, dviratis suvingiuoja, stabdau - tada iš galo kažkas į mane įsirėžia ir pradeda stumti. Priekį aš jau išlaisvinęs, ir trukteliu pedalais į priekį, kad manęs nenustumtų iš galo, nepastatytų šonu, jaučiu, kad tas, kuris įsirėžęs iš galo, svyra ir griūva, traukdamas ir mano galinį ratą. Darr trukteliu ir išsilaisvinu. Už savęs girdžiu asfalto čiuožiančio dviračio garsą. Greitis buvo apie 50 kmh. Žiauru. Pristabdau, apsižiūriu, ar ratai sveiki, vėl vejuosi grupę. Prisivijęs Mindaugas sako, kad ten komandos draugas Paulius nusivertė įvažiavęs į mane… Jomajo… Gonkė yra gonkė. Toliau kilometrai sukasi labai lėtai. Jaučiu, kad laukiu pabaigos, o ji dar toli. Dar kažkas nusiverčia. Antras ratas. Kažkur 10 kilometre vienas vyrukas su “Montis Magija” apranga nei iš šio, nei iš to išlekia į žvyro kelkraštį ir verčiasi. Tarp grupės ratų skrenda žvyro akmenukai. Žiauru. Kažkur 25 kilometre man vėl kažkas užkiša ratą, pristabdau, mano galinį ratą vėl kažkas kliudo, krenta, aš išsilaikau. Atsisukęs matau, kad į parkritusį įvažiuoja dar vienas. Žiauru. Grupės tempas lėtėja, vis dažniau išeinu vesti grupę. Jėgų kaip ir yra, bet jaučiu, kad liga daro savo - maudžia raumenis, žinau, kad jei didinsiu tempą, pradės traukti raumenis. Pradeda krėsti šaltis - važiuoju pašiurpęs. Antro rato gale nusiimu. Po savaitės vėl gonkė. Geriau atgausiu sveikatą iki jos. Trečią ratą iš visos komandos suvažiuoja tik Mindaugas. Šaunuolis. Iš ligoninės tuo tarpu parvežamas Paulius - dešinė ranka, klubas ir kelėnas binte. Bet nuotaika gera. Šaunuolis. Kruvinas šitas sportas. P.S. Pagerinau visas savo atkarpas Endomondo. Gerai veikia tie purškalai į gerklę, tabletės nuo slogos ir t.t.
Vartotojo avataras
Believer
 
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: Pen Lap 25, 2011 12:01:50
Stilius: XC

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė bujakauskas » Pir Lie 11, 2016 18:15:16

Čia mano žodžiai :( Šiemet prisiminiau šitą įrašą, nes šie metai buvo dar kruvinesni... Ir visiškai pasirašau po kiekvienu Vialio žodžiu.

Believer rašė:2014m.
http://teamcolibri.lt/blogas/ rašė:Kaišiadorių dviračių lenktynės, kurios bus atsimenamos kaip kruvinoji gonkė. Vis dar ne visai pasveikęs po peršalimo, sloga ir kapeika temperatūros. Nusprendžiu startuoti, nes oras geras ir savijauta pakenčiama. Pradžioje suorganizuotas dviračių paradas po Kaišiadorių gatves, tuščias, suprantama. Jau parado metu važiuojant 20 kmh dviejose vietose kažkas sugeba nusiversti. Jaučiu, bus smagu. Startuojam, nuo pat pradžių greičiai užkeliami. Su komanda skinamės į grupės priekį, nes matome, kad lyderių grupė jau atsiplėšusi, reikės vytis. Sunku, pulsas nekrenta žemiau 170, pila prakaitas. Grupė tiršta, kelias užpildytas nuo vieno kelkraščio iki kito, pasistumdymų pilna. Jau 15-am kilometre pirma griūtis, kaip tik aplink mane. Greitis didelis, griūna priekyje ir iš šonų, dviese susikabina priešais mane, bet laimė, vos vos kairiau mano kelio - kalu ant stabdžių, jaučiu, kaip ratai užsiblokuoja ir padangos čiuožia asfaltu, nevaldau dviračio, bet laimės dėka pračiuožiu pro griuvusius. Dar vienas griuvęs priekyje. Šito jau nesugebu išsisukti. Gerai, kad greitis jau sumažėjęs, vėl stabdau ir beveik sustoju, kliudau jo galinį ratą ir vairu užgriūnu ant jo. Tuoj pat pašoju, vėl ant dvirkos ir vejuosi grupę - apsižiūriu, ratai sukasi, niekas nenulinkę, tik vairo juosta paplėšyta. Trys komandos nariai krinta toje griūtyje, jiems gonkės baigtos. Liekam tryse. Važiuojam, aptarinėjam griūtį. 20-am kilometre priekyje vyriukai pradeda šaukti, grupė sulėtėja. Aš spėju pamatyti per kelią bėgančios ir krūmuose dingstančios karvės užpakalį. Prieky buvę sakė, kad karvė dar vilko grandinę, o lydintis policijos ekipažas vos į ją neįsirėžė. Minam toliau. Kelias šiaip puikus, lygus, daug tiesiųjų, keli užkilimai, po jų ilgi nusileidimai. Greičiai didžiuliai, vidurkis laikosi virš 40, vienoje nuokalnėje kokį pusę kilo laikau 65 kmh. Kažkur pakeliui pora dviratininkų dar pasistumdo, nusiverčia. Baugu. Prie tokių grečių… Kažkur 32-am kilometre galiorkėje pailsėję vyrukai pradeda iš kairės apeidinėti grupę, šaunu paskui juos, didinu greitį. Staiga to srauto vidury važiavusi mergina pradeda stabdyti. Mano priekinis ratas atsiduria šone jos galinio rato, jį kliudo, dviratis suvingiuoja, stabdau - tada iš galo kažkas į mane įsirėžia ir pradeda stumti. Priekį aš jau išlaisvinęs, ir trukteliu pedalais į priekį, kad manęs nenustumtų iš galo, nepastatytų šonu, jaučiu, kad tas, kuris įsirėžęs iš galo, svyra ir griūva, traukdamas ir mano galinį ratą. Darr trukteliu ir išsilaisvinu. Už savęs girdžiu asfalto čiuožiančio dviračio garsą. Greitis buvo apie 50 kmh. Žiauru. Pristabdau, apsižiūriu, ar ratai sveiki, vėl vejuosi grupę. Prisivijęs Mindaugas sako, kad ten komandos draugas Paulius nusivertė įvažiavęs į mane… Jomajo… Gonkė yra gonkė. Toliau kilometrai sukasi labai lėtai. Jaučiu, kad laukiu pabaigos, o ji dar toli. Dar kažkas nusiverčia. Antras ratas. Kažkur 10 kilometre vienas vyrukas su “Montis Magija” apranga nei iš šio, nei iš to išlekia į žvyro kelkraštį ir verčiasi. Tarp grupės ratų skrenda žvyro akmenukai. Žiauru. Kažkur 25 kilometre man vėl kažkas užkiša ratą, pristabdau, mano galinį ratą vėl kažkas kliudo, krenta, aš išsilaikau. Atsisukęs matau, kad į parkritusį įvažiuoja dar vienas. Žiauru. Grupės tempas lėtėja, vis dažniau išeinu vesti grupę. Jėgų kaip ir yra, bet jaučiu, kad liga daro savo - maudžia raumenis, žinau, kad jei didinsiu tempą, pradės traukti raumenis. Pradeda krėsti šaltis - važiuoju pašiurpęs. Antro rato gale nusiimu. Po savaitės vėl gonkė. Geriau atgausiu sveikatą iki jos. Trečią ratą iš visos komandos suvažiuoja tik Mindaugas. Šaunuolis. Iš ligoninės tuo tarpu parvežamas Paulius - dešinė ranka, klubas ir kelėnas binte. Bet nuotaika gera. Šaunuolis. Kruvinas šitas sportas. P.S. Pagerinau visas savo atkarpas Endomondo. Gerai veikia tie purškalai į gerklę, tabletės nuo slogos ir t.t.
Vartotojo avataras
bujakauskas
 
Pranešimai: 86
Užsiregistravo: Sek Geg 12, 2013 10:50:20
Miestas: Vilnius
Stilius: Road

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė V.V » Ant Lie 12, 2016 0:02:56

Šios lenktynės pavizdys ,kad Lietuvoje leisti visus kartu nerekomenduojama, negalima, o gal ir draudžiama ir ne tik dėl virtimų.
V.V
 
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: Pir Sau 07, 2013 0:01:17
Stilius: Road

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė LinasV » Ant Lie 12, 2016 11:17:56

Stebint iš šalies ir girdėjus kelias griuvimų istorijas, susidarė įspūdis, kad pagrindinė bėda - dalis žmonių nemoka važiuoti grupėje, neturi įgūdžių. Manau, ir dalis važiuojančių (ir rašytojų) pervertina savo jėgas ir įgūdžius. Ypač ant šoninio vėjo, išsirikiavę eglute, kai stengiasi kovoti dėl užuovėjos. Taip pat neatlaiko lenktynių tempo ir dėl nuovargio atbunka reakcija, dėmesys, prasideda klaidos, išlėkimai į kelkraštį
Po starto pelotonas išsitempia pagal pajėgumą. Kurie ant ribos, ir bando išsilaikyti su stipresniais, matyt kelia daugiau rūpesčių.

Pagal nukentėjusius Kaišiadoryse (GMP aptarnavo ~15 žmonių), daugiausia griuvo vidutinio ir silpnesnio lygio sportininkai. Keli griuvimai mažose grupelėse, taip sakant "lygiame kelyje". Didesnėse griūtyse kaltininkas gal 1-2, o nukentėjusių daugiau. Pagrindinės traumos - sumušimai ir nusibrozdinimai.

Geriausias sprendimas - lavinti įgūdžius, daugiau važiavimų su didesne grupe plente. Nepervertinti savo jėgų net varžybose. Saugoti vieni kitus, nes vakare reikia namo, o pirmadienį į darbą.

Ir pripažinti, kad dviračių sporte ir šiaip važinėjant dviračiu, pasitaiko nugriūti. Pirmuose etapuose griūtyse nukentėjęs (pripažino, kad pirma griūtis dėl jo kaltės) ir iš TdF pasitraukęs A. Contador - tik patvirtinimas.

Didžiausias pavojus nukentėti važiuojant dviračiu yra susidūrimai su kitomis transporto priemonėmis, nugriūti ar nukentėsi dėl savo klaidų važinėjant miestuose ir urbanizuotose teritorijose, auto keliuose. Kai dviratininkas arba automobilio vairuotojas girti (pagal UK ir US eismo įvykių su dviračiais statistiką).

Moralas "bijai nugriūti - nesėsk ant dviračio".
Vartotojo avataras
LinasV
 
Pranešimai: 2188
Užsiregistravo: Pir Gru 19, 2005 21:16:53
Miestas: Kaunas
Stilius: All round

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė eirelt » Ant Lie 12, 2016 12:13:00

Vainiau, tu galėtum būt politikas :) puikiai moki šnekėt ir nieko nepasakyt :)
naujas ūkio mazas
eirelt
 
Pranešimai: 36
Užsiregistravo: Pir Spa 19, 2015 16:12:45
Miestas: Pažastėnai
Stilius: Commuting

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė LinasV » Ant Lie 12, 2016 12:30:10

Čia gryna politika su lozungais :-) Visi pavieniai dviratininkai vienykimės į pelotoną ir mokykimės važiuoti. Bus smagiau ir saugiau :-)

P.S. politiku būti negalėčiau.

Galutiniai rezultatai
Vartotojo avataras
LinasV
 
Pranešimai: 2188
Užsiregistravo: Pir Gru 19, 2005 21:16:53
Miestas: Kaunas
Stilius: All round

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė mariusend » Ant Lie 12, 2016 12:39:15

Vainiau, nu ka tu cia sneki. Kiek kartu jau buvo prasyta - paleiskit atskirai grupes, vaziuojancias 1, 2 ir 3 ratus. Dabar kazkokie skiecai, kurie finisuos po 1 rato, bando list negalvodami bet kaip, kitu nesaugodami ir patys nesisaugodami. Taip tos griutis ir susidaro. Siemet griuvimu buvo daug ir dideliu. Ta rizika galima apmazinti, paleidziant kas 15 min grupes. Taip, tau kaip ogranizatoriui tai kainuos daugiau - policijos automobiliu daugiau reikes, lydincio personalo ir t.t.

O dabar sprendimas - patys durni, ko griunat. Eikit, ismokit vaziuot grupeje. Gal viena karta reikia nustot galvot, kad pats esi visazinis ir teisus, ir paklausyti, ka kiti sako.

Grazios dienos.

LinasV rašė:Stebint iš šalies ir girdėjus kelias griuvimų istorijas, susidarė įspūdis, kad pagrindinė bėda - dalis žmonių nemoka važiuoti grupėje, neturi įgūdžių. Manau, ir dalis važiuojančių (ir rašytojų) pervertina savo jėgas ir įgūdžius. Ypač ant šoninio vėjo, išsirikiavę eglute, kai stengiasi kovoti dėl užuovėjos. Taip pat neatlaiko lenktynių tempo ir dėl nuovargio atbunka reakcija, dėmesys, prasideda klaidos, išlėkimai į kelkraštį
Po starto pelotonas išsitempia pagal pajėgumą. Kurie ant ribos, ir bando išsilaikyti su stipresniais, matyt kelia daugiau rūpesčių.

Pagal nukentėjusius Kaišiadoryse (GMP aptarnavo ~15 žmonių), daugiausia griuvo vidutinio ir silpnesnio lygio sportininkai. Keli griuvimai mažose grupelėse, taip sakant "lygiame kelyje". Didesnėse griūtyse kaltininkas gal 1-2, o nukentėjusių daugiau. Pagrindinės traumos - sumušimai ir nusibrozdinimai.

Geriausias sprendimas - lavinti įgūdžius, daugiau važiavimų su didesne grupe plente. Nepervertinti savo jėgų net varžybose. Saugoti vieni kitus, nes vakare reikia namo, o pirmadienį į darbą.

Ir pripažinti, kad dviračių sporte ir šiaip važinėjant dviračiu, pasitaiko nugriūti. Pirmuose etapuose griūtyse nukentėjęs (pripažino, kad pirma griūtis dėl jo kaltės) ir iš TdF pasitraukęs A. Contador - tik patvirtinimas.

Didžiausias pavojus nukentėti važiuojant dviračiu yra susidūrimai su kitomis transporto priemonėmis, nugriūti ar nukentėsi dėl savo klaidų važinėjant miestuose ir urbanizuotose teritorijose, auto keliuose. Kai dviratininkas arba automobilio vairuotojas girti (pagal UK ir US eismo įvykių su dviračiais statistiką).

Moralas "bijai nugriūti - nesėsk ant dviračio".
Trek Madone 7.9 - plentas ir treniruotės
Canyon Grand Canyon CF SLX 9.9 - miškams
Principia MSL Team - winter beater'is
Bianchi Corsa - rekreaciniam pasivažinėjimui
mariusend
 
Pranešimai: 38
Užsiregistravo: Ant Bir 10, 2014 13:38:19
Stilius: XC

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė AED » Ant Lie 12, 2016 12:47:05

Taip, iš viso geriau po vieną paleisti - bus saugiau
Vartotojo avataras
AED
 
Pranešimai: 2578
Užsiregistravo: Ket Sau 13, 2005 21:46:21
Miestas: Vilnius - Kaunas
Stilius: None

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Henry » Ant Lie 12, 2016 13:19:11

LinasV rašė:Moralas "bijai nugriūti - nesėsk ant dviračio".


Na kam taip drastiškai :mrgreen:

''Bijai nugriūti per lenktynes - nevažiuok jose''
Vartotojo avataras
Henry
 
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: Tre Sau 30, 2008 12:44:29
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Vital » Ant Lie 12, 2016 15:56:56

Mano nuomone būtent baimės nebuvimas pas kai kuriuos optimistus ir kelia problemas. Bailiu būti nereikia, bet būtina palikti bent kiek vietos smegenų veiklai - būti atsargiam - tai nereiškia bijoti. Varžybos yra su rizika susijusi veikla, rizikos panaikinti neįmanoma, bet vis kartu turime ją mažinti. Kaip sakiau man pasirodė, kad visos griūtys įvyko nesvarbiuose varžybų etapuose. Man pasirodė, kad priekyje buvo atsidūrę pernelyg didelių optimistų.
Kaip tam rusiškam posakyje - dėl ko kovojome - ant to ir "užsirovėme". Džiugu, kad kiekvienais metasi vis daugiau dalyviu atlaiko pradžios tempą, kuris būna ne toks ir mažas, liūdniau kai nėra deramo atsargumo. Mano nuomone rankos ant vairo viršaus, ar važiavimas 3-5 sekundes atsisukus tai tipiškas neatsargaus važiavimo pavyzdys ir tai mačiau darančius tikrai ne mano žinomus sportininkus, o kažkokių velnių prisėdusius jaunuolius :(... ką ten pamatysi "subinėje"??? ar tavo techničkė pirma ar paskutinė? - koks skirtumas - važiuojant 1 ar 2 ratus nieko iš jos imti nereikia!
Pagrindinė klaida, kurią daro mėgėjas ir naujokas - pasirenkama nederama pozicija grupėje:
varžybose, kuriose važiuoja mėgėjai turi būti > 30 cm tarpas iš šono iki kito dviratininko vairo, kad abu galėtumėte manevruoti abiem kryptimis, į tarpą tarp tokių dviratininkų nedera lįsti visu ratu - geriausiu atveju vienu trečdaliu, nes gausi per vairą iš kojos ar su švaistiklių per ratą. jeigu pralendi per siaurą vietą, žinok, kad protingas dviratininkas kiek pasitrauks ir taip sujauksi visos grupės darną, tad grupe apvažiuoti geriau per kraštus ir nereikia tikėtis, kad bus vietos apvažiuoti pavėjinėje pusėje. Parodyk , o jeigu nėra jėgų parodyti- bent balsu pranešk apie kliūtis tokias kaip sustoję automobiliai kaimo bobulė ir pan....
Gal kam nors ir atrodo herojiška demonstruoti savo žaizdas tinkluose, man tie vaizdai kelia liūdesį nėra liūdnesni dalyko, kai po griūties sportininkas daugiau nesirodo varžybose - nubrozdinimus nesunku pergyventi, bet būna ir rimtesnių traumų. Pagaliau gal jau tirkai jau pribrendome prie rimtesnės licencijavimo sistemos poreikio ir reikėtų kategorizuoti sportininkus ir varžybas/startus?
nemanau, kad yra receptas kaip visiškai apsaugoti nepatyrusius nuo griūvimu, bet gal galima kaip nors sumažinti rizikas ir neišskiriant startų (pavyzdžiui numerių spalva pagal pajėgumą/kategoriją).

Kad Linas negalvotų, kad viskas taip jau paprasta, pastebėsiu, kad jeigu pirmojo rato pradžioje Greitosios pagalbos automobilis Žasliuose suteikinėjo pagalba nežymiai nusibrozdinusiems, kurie nesugebėjo įveikti paprasto posūkio, tai po N- tojo zavalo ant šoninio vėjo, greitukės vairuotojas neturėjo kur krauti 6 nepavažiuojančiu ir gal net nepaeinančių, tad mūsų TP auto savo Raimondą K. kuris anot protokolo DNS :) su sulaužytu raktikauliu ir į šipulius subyrėjusiu dviračiu iki starto vietos, o po to ir ligoninės parsivežėme patys :). Kaip buvo išspręsta su likusiais - nežinau :).

Dėl važiavimo ant rato TP (TA) automobiliui - nėra ko čia daug diskutuoti.. už- tai numatytos nuobaudos eilės tvarka įspėjimas-bauda-diskvalifikavimas. Ir kai papuoli į bėdą (griūtis, gedimas) visada balansuoji ant tos nuobaudos ribos. Taisyklės yra aiškios, o praktikoje - kai nemato teisėjai ar kameros - "šutinama" ant rato neraudonuojant, kai pamato - gauni įspėjimą ir varai savo kojomis jau susigėdęs :) :) :) a jeigu pakliūni dar kartą gauni baudos :).

Kaišiadorių lenktynės į griūtį patekusiems ar prasidūrusiems ypač nedėkingos:
1. Peletonas nuo pat starto išsitęsia nepateisinamai ilgas ([urlž https://www.facebook.com/kaisiadorys/?fref=ts]galite pažiūrėti video 5 km nuo starto[/url]). Tad tavo TP prie tavęs privažiuos geriausiu atveju po geros minutės (ir čia jeigu pasisekė)
2. Kai tu pradedi vytis TP auto tau gali mažai padėti nes vis dar esi gausybės "atvalų" šleife, bet visgi ji gali tave atvežti iki paskutinio stambaus atvalo už kurio važiuoja teisėjai ir žinoma tavo TA auto nepraleidžia, tad turi vynioti savomis kojomis ir jeigu pasiseks tau padės koks likimo draugas.
3. Pas mus nėra griežto nusistatymo bausti tokius "atvežamus" sportininkus ir todėl komandos nepalieka savo žmonių net dėl savo pajėgiausių - nes gaunasi veltui švaistomi resursai - vis tiek "tecničkė atveš" ir už- tai nieko nebus. Tai taip tas nelegalus veiksmas lieka toks...šiek tiek toleruojamas iki teisėjų automobilio :)....
4. O Kaišiadoryse mūsų tinkamai pažymėto TP auto policija neįleido atgal į TP karavaną :(, tai jie turėjo nukirsti kampą :( - irgi nutinka :)???
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Anubis » Ant Lie 12, 2016 16:44:37

Ne karta prašiau organizatorių dar gerokai prieš varžybas, atskirti grupes, bent šiokiais tokiais tarpais. Kadangi tai daugumos noras ne mano vieno. Tikiuosi Elektrėnų lenktynėse pagaliau į tai bus atsižvelgta.
Anubis
 
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: Šeš Rgs 24, 2011 17:18:56
Stilius: Road

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Anubis » Ant Lie 12, 2016 16:52:23

Vitalis: "ne mano žinomus sportininkus, o kažkokių velnių prisėdusius jaunuolius :(" Čia turbūt klausimas būtų ir treneriams, kadangi B distancijoje Bigbanke, krenta lygiose vietose, kur net sunku suvokti. Pajaučiau tą skirtumą labai stipriai šiais metais perėjes iš A i B distanciją :)
Anubis
 
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: Šeš Rgs 24, 2011 17:18:56
Stilius: Road

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Icetom » Ant Lie 12, 2016 22:04:56

Vital rašė:Mano nuomone rankos ant vairo viršaus,

Dėl ko blogai viršuje laikyti suėmus kur yra bėgių jungikliai su stabdžių rankenomis?
Icetom
 
Pranešimai: 171
Užsiregistravo: Šeš Rgp 02, 2014 8:45:36
Miestas: Vilnius
Stilius: All round

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Icetom » Ant Lie 12, 2016 22:09:04

Anubis rašė:Vitalis: "ne mano žinomus sportininkus, o kažkokių velnių prisėdusius jaunuolius :(" Čia turbūt klausimas būtų ir treneriams, kadangi B distancijoje Bigbanke, krenta lygiose vietose, kur net sunku suvokti. Pajaučiau tą skirtumą labai stipriai šiais metais perėjes iš A i B distanciją :)

Pats save laikau dar naujoku, bet man ir buvo keisti tie staigūs, "avariniai" stabdymai Kaišiadoryse kaip ir virtimai lygiose vietose. Gal kaip kiti čia minėjo, nesusikaupimas, nuovargis, savo galimybių pervertinimas savo darė:/.
Icetom
 
Pranešimai: 171
Užsiregistravo: Šeš Rgp 02, 2014 8:45:36
Miestas: Vilnius
Stilius: All round

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Mosquito » Ant Lie 12, 2016 23:16:08

Manau pats laikas pradeti skirstyti pagal pajeguma i bent jau 3 pogrupius.. Visiems bus idomiau ir mokymosi kreive statesne.
Itin piktas moderatorius.
Vartotojo avataras
Mosquito
 
Pranešimai: 1992
Užsiregistravo: Pen Gru 31, 2004 17:47:50
Miestas: Laisvasis aljanso miestas Vilnius
Stilius: XC

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė G_P » Ant Lie 12, 2016 23:35:36

LinasV rašė:Visi pavieniai dviratininkai vienykimės į pelotoną ir mokykimės važiuoti.
Tas taikytina ir labai gausių komandų kai kuriems nariams, kurie treniruojasi pavieniui plente ar apsktritai mtb vazinejasi o plentas kaip giminingas sportas dalyvaujama. plaukai šiaušėsi nuo metimosi nuo kelkraščio iki kelkraščio paprašius kairiau. visi treniruojasi intervalus o važiuoti grupėje matyt nuo gimimo moka.
Aš irgi už kažkokius tarpus tarp grupių. vistiek jau antros grupės niekas nelydėjo (trumpai už žaslių kur ji ir susiformavo- baikeriai)- policijos ne elitui nereikia. vistiek už nesportinį elgesi nesdiskvalifikuoja - teisėjų nereikia. vistiek greituke gale važiuos ir surinks- antros nereikia. vistiek 90km valgyt gert pakanka pasiimt ar po rato pasipildyt- TP nereikia. bet gal tilptų viena neautrali ar vežanti pageidaujančių komandų ratus pvz. o ir pasiekimai realiai atspindėtų pajėgumą o ne kažkokia sėkmė kas prilipo prie pirmos grupės, ką komandos draugai iš aukštesnės distancijos visus 2 ratus vežė (na išsėdėti irgi darbas). bet būtų smagiau važiuoti žinant kad aplink visi važiuoja tiek kiek tu.
Bet apskritai- visai kitas jausmas nei miestuose ratus sukti. Bendrai varžybos patiko.
Tik prizinis fondas biednokas (bet skanus), gal baikerių mocai daug benzo ima :)

iki kitų
Velomanai Team
Plentas, MTB.
Vartotojo avataras
G_P
 
Pranešimai: 133
Užsiregistravo: Tre Rgp 04, 2010 20:35:46
Miestas: Kaunas
Stilius: Road

Re: Kaišiadorių plento lenktynės liepos 10 d.

Standartinė Vital » Tre Lie 13, 2016 11:52:46

Tik, mielieji, nepradėkime, čia kažkokios raganų medžioklės.
Pradėkime nuo to, kad stodamas į startą aš gerbiu ne tik favoritą, bet ir patį silpniausią dviratininką starte ir ne tik suprasdamas, kad jis po kažkiek laiko, gali tapti favoritu. Visada važiuodamas grupėje galvoju, kad už manęs gali būti dar ne vienas žmogus ir atitinkamai pasirenku trajektorijas. Prieš kiekvienas varžybas žinau, kad turiu būti budrus ir, kad tikrai bus itin pavojingų situacijų. Taip turi galvoti visi - tikrai bus saugiau. Pavojingų situacijų, kuriose reikia nedelsiant reaguoti nutinka kiekvienose lenktynėse - turime būti tam pasiruošę, o ne atsipūtę avantiūristai. nebus taip, kad visada pasielgsi teisingai, bus klaidų, gal net sukelsi griūtį, bet reikia stengtis, kad tai neatsitiktų - pastangos yra svarbiausia. Žmogus kuris nededa pastangų tampa žinomu kaip seniau vadindavome "zavalzčikas" tas kuris pastoviai atsiduria griūtyse ir /arba nuolat jas sukelia ir patikėkite yra žmonių ,kurių aš ir dabar pasisaugau ir yra už kurių jaučiuosi visada ramus. Net yra komanda už kurios žmonių važioti vengiu :) - neprašykite neįvardinsiu, nes jie stengiasi :)...
Kaišiadorių lenktynėse 2016 m. man asmeniškai tas budrumas pravertė mažiausiai 7 incidentuose, kurių pirmame guliau ant sugriuvusių viršaus :), tačiau nelaikau to pavojingiausiu - pavojingiausią, likus 15 km iki finišo - kai išsilenkimu išvengiau sustojusio autobusiuko veidrodėlio ir tik todėl, kad priekyje kažkas riktelėjo (parodyti dėl tempo ir sudėtingumo neturėjo jokių galimybių) - ačiū jam.

Dėl sąvokos rankos viršuje - aišku, kad klausimai kyla nesportavusiam šios sporto :). kalbu apie atvejus, kai rankos laikomos ant "tops" o ne ant rankenėlių (hoods) - taip, mačiau taip važiuojantį kietą dalyvį. Kai sportininkai sako "važiuoju, rankos viršuje", tai reiškia važiuoju atsipūtęs, ramiai rankos ant vairo viršaus (tops) žodžiu be pastangų :)...

Dėl startų atskyrimo - tai rimta bėda organizatoriams, - lydėjimas, greitosios - be to antroje grupėje visi vis tiek vartysis :(. Geru standaratu laikoma ,aki vienoje strto grupėje yra iki 200 dalyvių. Realiai galima skirti ir leisti grupes kas 2 minutes, bet jas vis tiek reikės lydėti.
Vartotojo avataras
Vital
 
Pranešimai: 2521
Užsiregistravo: Pen Kov 03, 2006 16:15:35
Miestas: Vilnius
Stilius: None

AnkstesnisKitas

Grįžti į Susitikimai, varžybos, renginiai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių

cron